Wideo: Nowe modułowe zawieszenie i modułowe układy napędowe Sea Otter

Wideo: Nowe modułowe zawieszenie i modułowe układy napędowe Sea Otter
Witamy w podsumowaniu wideo drugiego dnia zawodów Sea Otter Classic.


Zestawy naprawcze i model przerzutki SRAM Eagle firmy Madrone Cycles

Trudno jest zaprojektować komponenty od podstaw. Projektowanie komponentów tak, aby pasowały do ​​starannie ograniczonych i precyzyjnych geometrycznie przestrzeni, jest znacznie trudniejsze. Madrone Cycles robi jedno i drugie, starając się ożywić starsze komponenty układu napędowego i ulepszyć istniejące projekty. Aaron, założyciel firmy Madrone z siedzibą w Ashland w stanie Oregon, pracuje w pełnym wymiarze godzin nad projektem mającym na celu wprowadzenie koncepcji na rynek.

Podczas gdy jego własny projekt przerzutki był w fazie rozwoju, Aaron pracował nad serią elementów naprawczych do istniejących przerzutek SRAM AXS i Eagle, aby utrzymać działanie bardzo popularnej 12-biegowej mechaniki. Te elementy naprawcze obejmują zamienne równoległoboki, sworznie, koła pasowe i dolne koszyki wraz ze specjalnym zestawem narzędzi ułatwiających proces naprawy.

Aby zapoznać się z pełnym artykułem, kliknij tutaj.

Nowy amortyzator cewki Telum firmy Vorsprung

Firma Vorsprung Suspension od jakiegoś czasu zajmuje się tuningiem zawieszenia i produkcją części zamiennych do istniejących produktów, ale na dzień dzisiejszy ma swój pierwszy kompleksowy produkt do zawieszenia: amortyzator Telum. Ten amortyzator cewkowy, wyprodukowany w naszym zakładzie w Whistler w Kolumbii Brytyjskiej, ma działać na najwyższym poziomie i konkretnie odpowiadać potrzebom konkretnego rowerzysty i roweru.

Oprócz tego, że jest to specjalnie dostrojony amortyzator, istnieje kilka unikalnych szczegółów, które wyróżniają Tailum z tłumu. Shock nie jest jeszcze w sprzedaży, ale zamówienia w przedsprzedaży będą dostępne na ich stronie internetowej już wkrótce.

Aby zapoznać się z pełnym artykułem, kliknij tutaj.

Koła Duke Wheels XC z włókna węglowego

Duke oferuje trzy różne felgi i dwie różne osie dla rowerzystów XC, trailowych i grawitacyjnych. Choć być może nie jest to największe nazwisko w branży kół, Duke wspiera zespoły biorące udział w wyścigach zjazdowych i Pucharze Świata XC. Wykorzystują przednie i tylne felgi, aby zrównoważyć sztywność, zgodność i niezawodność.

READ  Twórca Sonic & Balan Wonderworld, Yuji Naka, został aresztowany podczas dochodzenia handlowego Square Enix Insider

Odwrócony widelec DH EXT i zaktualizowane amortyzatory cewkowe

Wydaje się, że odwrócone widelce powracają – na początku tego roku Push wprowadził opcję z pojedynczą koroną, Cane Creek właśnie wprowadził widelec szutrowy USD, a teraz dołącza EXT z nowym widelcem skośnym z podwójną koroną o nazwie Vaia (nazwanym po silnej burzy, która nawiedziła Włochy w 2018 r.). Widelec pneumatyczny będzie dostępny ze skokiem 170–200 mm i ma zostać wprowadzony na rynek we wrześniu.

Dostępny jest nowy wkład amortyzatora i sprężyna pneumatyczna, których funkcje ostatecznie trafią do oferty prawej strony EXT. Prawa noga posiada zewnętrzną regulację tłumienia odbicia oraz kompresji przy wysokich i niskich prędkościach, a obie nogi mają przyciski zaworu nadmiarowego wbudowane w górną pokrywę.

Aby zapoznać się z pełnym artykułem, kliknij tutaj.

Anemoly Switchgrade wyświetla zaktualizowaną wersję

Prawdopodobnie znasz funkcję 3-pozycyjnego Switchgrade, która umożliwia rowerzystom regulację kąta siodełka poprzez pociągnięcie dźwigni. Marka oferuje teraz prostszy system dwupozycyjny z 12 stopniami odchylenia pomiędzy pozycjami. Aktualizacja projektu umożliwia dopasowanie szerszej gamy słupków za pomocą prostych grup montażowych.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *