Zestawy naprawcze i model przerzutki SRAM Eagle firmy Madrone Cycles
Trudno jest zaprojektować komponenty od podstaw. Projektowanie komponentów tak, aby pasowały do starannie ograniczonych i precyzyjnych geometrycznie przestrzeni, jest znacznie trudniejsze. Madrone Cycles robi jedno i drugie, starając się ożywić starsze komponenty układu napędowego i ulepszyć istniejące projekty. Aaron, założyciel firmy Madrone z siedzibą w Ashland w stanie Oregon, pracuje w pełnym wymiarze godzin nad projektem mającym na celu wprowadzenie koncepcji na rynek.
Podczas gdy jego własny projekt przerzutki był w fazie rozwoju, Aaron pracował nad serią elementów naprawczych do istniejących przerzutek SRAM AXS i Eagle, aby utrzymać działanie bardzo popularnej 12-biegowej mechaniki. Te elementy naprawcze obejmują zamienne równoległoboki, sworznie, koła pasowe i dolne koszyki wraz ze specjalnym zestawem narzędzi ułatwiających proces naprawy.
Aby zapoznać się z pełnym artykułem, kliknij tutaj.
Nowy amortyzator cewki Telum firmy Vorsprung
Firma Vorsprung Suspension od jakiegoś czasu zajmuje się tuningiem zawieszenia i produkcją części zamiennych do istniejących produktów, ale na dzień dzisiejszy ma swój pierwszy kompleksowy produkt do zawieszenia: amortyzator Telum. Ten amortyzator cewkowy, wyprodukowany w naszym zakładzie w Whistler w Kolumbii Brytyjskiej, ma działać na najwyższym poziomie i konkretnie odpowiadać potrzebom konkretnego rowerzysty i roweru.
Oprócz tego, że jest to specjalnie dostrojony amortyzator, istnieje kilka unikalnych szczegółów, które wyróżniają Tailum z tłumu. Shock nie jest jeszcze w sprzedaży, ale zamówienia w przedsprzedaży będą dostępne na ich stronie internetowej już wkrótce.
Aby zapoznać się z pełnym artykułem, kliknij tutaj.
Koła Duke Wheels XC z włókna węglowego
Duke oferuje trzy różne felgi i dwie różne osie dla rowerzystów XC, trailowych i grawitacyjnych. Choć być może nie jest to największe nazwisko w branży kół, Duke wspiera zespoły biorące udział w wyścigach zjazdowych i Pucharze Świata XC. Wykorzystują przednie i tylne felgi, aby zrównoważyć sztywność, zgodność i niezawodność.
Odwrócony widelec DH EXT i zaktualizowane amortyzatory cewkowe
Wydaje się, że odwrócone widelce powracają – na początku tego roku Push wprowadził opcję z pojedynczą koroną, Cane Creek właśnie wprowadził widelec szutrowy USD, a teraz dołącza EXT z nowym widelcem skośnym z podwójną koroną o nazwie Vaia (nazwanym po silnej burzy, która nawiedziła Włochy w 2018 r.). Widelec pneumatyczny będzie dostępny ze skokiem 170–200 mm i ma zostać wprowadzony na rynek we wrześniu.
Dostępny jest nowy wkład amortyzatora i sprężyna pneumatyczna, których funkcje ostatecznie trafią do oferty prawej strony EXT. Prawa noga posiada zewnętrzną regulację tłumienia odbicia oraz kompresji przy wysokich i niskich prędkościach, a obie nogi mają przyciski zaworu nadmiarowego wbudowane w górną pokrywę.
Aby zapoznać się z pełnym artykułem, kliknij tutaj.
Anemoly Switchgrade wyświetla zaktualizowaną wersję
Prawdopodobnie znasz funkcję 3-pozycyjnego Switchgrade, która umożliwia rowerzystom regulację kąta siodełka poprzez pociągnięcie dźwigni. Marka oferuje teraz prostszy system dwupozycyjny z 12 stopniami odchylenia pomiędzy pozycjami. Aktualizacja projektu umożliwia dopasowanie szerszej gamy słupków za pomocą prostych grup montażowych.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.