Przejęto firmę Beau’s Brewing Co. przez Steam Whistle Brewing z Toronto, chociaż browar twierdzi, że utrzyma swoją obecność we wschodnim Ontario.
W 2006 roku Steve Beauchesne i jego ojciec Tim współzałożyli browar z kultowym logo kultowego zielonego słoika i nagradzanym „Lug Tread Lagered Ale”.
W poniedziałek 129 akcjonariuszy — mieszanka inwestorów i oryginalnych pracowników, którzy pięć lat temu zdobyli możliwość inwestowania w browar, w którym pracowali — głosowało za przyjęciem oferty akcji. Szczegóły oferty są poufne.
Steve Beuchesen powiedział, że pandemia „znacząco” wpłynęła na biznes, niszcząc około połowy przychodów browaru „z dnia na dzień”.
„Zamiast tylko walczyć i próbować znaleźć sposób na przetrwanie, to pozwoliłoby nam przetrwać” – powiedział Buchesen.
Powiedział, że umowa pozwoli Beau’s kontynuować warzenie piwa w swojej doskonałej lokalizacji w Vankleek Hill w Ontario, ale nowy właściciel prawdopodobnie wprowadzi pewne zmiany.
„Wciąż staramy się dokładnie określić, co zamierzamy zrobić” – przyznał Buchesen.
Współzałożyciel Tim Buchison przechodzi na emeryturę
Została założona w 2006 roku przez Steve’a i jego ojca Tima i obecnie zatrudnia około 60 osób w Beau.
Steve będzie nadal odgrywał aktywną rolę w operacjach we wschodnim Ontario po sfinalizowaniu umowy, ale pozwala to jego ojcu przejść na emeryturę w wieku 71 lat.
W komunikacie prasowym stwierdzono, że ojciec i syn poparli przejęcie przez Steam Whistle, browar, który promował również stosowanie organicznych i naturalnych składników w procesie warzenia.
„Lubię współzawodniczyć z nimi przez ostatnie 15 do 16 lat” – powiedział Beuchizen.
To nie pierwszy raz, kiedy obie fabryki rzemieślnicze współpracują ze sobą.
W listopadzie obie firmy ogłosiły utworzenie konsorcjum w celu sprzedaży i dystrybucji swoich połączonych portfeli inwestycyjnych w Ontario.
Bo został dotknięty wpływem pandemii na przemysł piwny
Zakup nie zaskoczył Stephena Beaumonta, eksperta branży piwowarskiej i współautora Atlas świata piwa.
Powiedział, że pandemia „skoncentrowała energię pijących piwo” na dotowaniu napojów z najmniejszych lokalnych browarów.
Etos „lokalnego warzenia” był trudny dla importu i marek krajowych, a także średnich regionalnych browarów, takich jak Beau.
„Może w pewnym momencie zaliczyliby się do najbardziej innowacyjnych browarów w Kanadzie” – powiedział Beaumont.
Ale powiedział również, że powolne wejście na pokład Beau może „zwariować” i wykorzystać rosnącą popularność piwa India Pale Ale.
Wreszcie, powiedział, że ponieważ browar Beau’s nie znajduje się w pobliżu największego rynku piwa w Kanadzie w południowym Ontario, firma z aspiracjami narodowymi jest w niekorzystnej sytuacji.
Powiedział, że sprzedaż Beau’s Steam Whistle prawdopodobnie nie zatrzymałaby oddanych pijących piwo lub nie zobaczyłaby, jak oskarżają Beau o „sprzedaż”.
„Myślę, że wykwalifikowani piwosze stają się coraz bardziej odporni na te przejęcia” – powiedział.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”