Projekt stacji Belleville posuwa się naprzód dzięki funduszom federalnym

Projekt stacji Belleville posuwa się naprzód dzięki funduszom federalnym

Prowincja czekała na informacje z Ottawy przed przystąpieniem do realizacji projektu, który ma zostać ukończony w 2027 roku.

Z federalnym zobowiązaniem w wysokości co najmniej 41,6 miliona dolarów w kieszeni, rząd prowincji zobowiązał się w piątek do budowy nowego międzynarodowego terminalu Belleville do obsługi ruchu promowego ze Stanów Zjednoczonych.

I chociaż projekt o wartości 303,9 miliona dolarów został ogłoszony we wrześniu ubiegłego roku, prowincja czekała na wkład z Ottawy, zanim ruszyła naprzód.

Minister transportu BC Rob Fleming potwierdził w piątek, że projekt jest już gotowy, a jego zakończenie spodziewane jest pod koniec 2027 roku.

„Nowy obiekt, który budujemy, zapewni setki nowych miejsc pracy i setki milionów dolarów dodatkowych wydatków dla odwiedzających w nadchodzących dziesięcioleciach” – powiedział Fleming, zauważając, że czekał na wymianę od prawie 25 lat.

„Dzisiejsze ogłoszenie oznacza początek długo oczekiwanej renowacji międzynarodowego terminalu promowego w Belleville”, powiedział, zauważając, że zmodernizowany obiekt z urządzeniami do wstępnej odprawy będzie oznaczał wygodniejsze podróżowanie dla turystów, przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa i handlu między wyspą Vancouver a Stan Waszyngton. .

Fleming zaznaczyła również, że w przyszłości będzie chronić branżę turystyczną, wspierając rodziny i firmy, których utrzymanie zależy od turystyki i przejść granicznych.

Randy Poissonault, federalny minister turystyki, powiedział, że inwestycja Ottawy ma pomóc w rozwoju gospodarki BC.

Rząd federalny wkłada pieniądze tam, gdzie są jego usta; to nie jest kolejne badanie.

„Ten projekt powita turystów z całego świata i osoby podróżujące w interesach do serca Inner Harbor w Victorii, oferując światowej klasy usługi, zapewniając jednocześnie dobrze płatne miejsca pracy i ułatwiając przepływ towarów” – dodał.

Fleming i Boissonnault zasugerowali, że projekt może być bardziej zaangażowany finansowo z Ottawy.

Boissonnault powiedział, że Ottawa będzie nadal „zobaczyć, jak możemy kontynuować współpracę z rządem Kolumbii Brytyjskiej i miastem Victoria w tej naprawdę ważnej sprawie, nie tylko w przyciąganiu turystyki, ale także w napędzaniu rozwoju gospodarczego regionu”.

READ  Activision Blizzard zatrudnia średniej wielkości pozew do Amazon Union

Fleming powiedział, że przekonano ich, że Ottawa może mieć więcej programów finansowania infrastruktury tej jesieni.

„Rząd federalny jest świadomy naszych próśb i zastanawia się, w jaki sposób możemy zapewnić infrastrukturę w całej Kanadzie i tutaj, w Kolumbii Brytyjskiej, odnawiając sprawdzone programy i być może kilka nowych programów” – powiedział.

Ale pieniądze nie były jedyną przeszkodą, jaką napotkał ten projekt.

Obaj najemcy istniejącego obiektu, Coho i Clipper, powiedzieli, że potrzebny jest obiekt do wstępnej odprawy, ale nie może to nastąpić za żadną cenę.

Dyrektor generalny Black Pool Ferry Ryan Borliss powiedział, że firmy są zaniepokojone kosztami, które będą musiały ponieść i kto zapłaci podatki od nieruchomości za obiekt o wartości 300 milionów dolarów.

„Podejrzewam [the funding announcement] To naprawdę dobre posunięcie. Jeśli chodzi o Blackpool, wciąż mamy trochę pracy do wykonania, ale wszystko idzie do przodu. „Nadal mamy pewne przeszkody, ale jesteśmy przekonani, że uda nam się dojść do porozumienia w sprawie tych przeszkód. Ale znowu upewnimy się, że nasz model biznesowy pozostanie bezpieczny”.

Zapytany o przeszkody w piątek, Fleming powiedział, że trwają rozmowy zarówno z prywatnymi operatorami, którzy korzystają z obiektu, jak iz miastem Victoria.

„To są dyskusje, które prowadzimy z miastem Victoria na temat podatków lokalnych. Odbyliśmy bardzo produktywne dyskusje na temat tego, w jaki sposób mogą być partnerem wnoszącym wkład.” [to Belleville] I jak może wyglądać ich wkład” – powiedział Fleming. „Jeśli chodzi o współpracę z Clipper i Coho, absolutnie doceniamy świadczone przez nich usługi. Przyciągają rocznie 680 000 gości.

Ta stacja jest przebudowywana, aby była kompatybilna z naszymi nowymi protokołami granicznymi. Jeśli nie dokonamy inwestycji dzisiaj, ten biznes może się całkowicie załamać lub zostać poważnie ograniczony.

„Będziemy współpracować z prywatnymi operatorami, którzy od wielu dziesięcioleci obsługują amerykańskie linie promowe do Kanady, aby upewnić się, że ten nowy dom… będzie dla nich ekscytującym miejscem i dobrym miejscem do ulokowania swojej działalności”.

READ  Von Palmer: Triumf Pierwszych Narodów Blueberry River w sądzie nad rządem Kolumbii Brytyjskiej

Zaangażowanie w nowy terminal promowy jest wynikiem dziesięcioleci rozmów, badań, raportów i pobożnych życzeń.

Wymagane jest zapewnienie, że terminal będzie zgodny z umową o wstępnej odprawie lądowej, kolejowej, morskiej i powietrznej między Kanadą a USA. Umowa ta umożliwia podróżnym dopełnienie amerykańskich formalności celnych i imigracyjnych w Wiktorii, aby mogli bezzwłocznie wysiąść w stanie Waszyngton.

Obiekt Belleville Street, który ma połączenia turystyczne i handlowe ze Stanami Zjednoczonymi za pośrednictwem promu samochodowego Black Bull Coho i promu pasażerskiego Clipper w dwóch lokalizacjach, nie jest obecnie zgodny, ponieważ nie ma miejsca na izolatki do przesłuchań i przeszukania pasażerów .

W pierwszej fazie projektu zostanie utworzony tymczasowy terminal w budynku CPR Steamship Building oraz nowy dok dla FRS Clipper i US Customs and Border Protection. Powinien zostać ukończony w 2024 roku.

Operacje promowe CBSA i Black Ball będą nadal wykorzystywać istniejące przestrzenie, rampy i obszary dla pojazdów.

Druga faza wyburzy i zastąpi istniejącą infrastrukturę terminala FRS Clipper oraz stworzy nowy komercyjny obiekt do przetwarzania ładunków.

Po ukończeniu nowy terminal przeniesie operacje Clippera i Coho do tego samego budynku terminala. Nowy obiekt pomieści zarówno CBSA, jak i US Customs, umożliwi przetwarzanie ładunków handlowych i nadal będzie przewozić ludzi w dość płynny sposób zarówno dla Coho, jak i Clipper.

Obiekt będzie miał nie więcej niż trzy kondygnacje, choć drugie piętro będzie na poziomie ulicy. Wzdłuż Belleville Avenue mogą znajdować się możliwości handlowe oraz miejsca do odbierania i wysadzania pasażerów.

Struktura będzie zawierać kolektywne drewno BC, materiały odnawialne i całkowicie elektryczne systemy w celu zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych. Prowincja jest również zaangażowana w łagodzenie zanieczyszczenia z dawnego użytkowania przemysłowego tego terenu, a budynki i chodniki zostaną podniesione, aby uwzględnić przyszły wzrost poziomu morza.

Hrabstwo współpracuje również z Songhees i Esquimalt First Nations, aby ustalić, jak pokazać kulturowe i geograficzne znaczenie miejsca projektu na terytorium Lekwungen.

READ  Fotograf robi „niewiarygodne” zdjęcia opuszczonego promu Sydney BC Ferry Queen

Paul Nursey, dyrektor naczelny Destination Greater Victoria, powiedział, że branża jest zachwycona, że ​​projekt stanie się rzeczywistością, ponieważ Belleville ma kluczowe znaczenie dla rozwoju gospodarki odwiedzających w Greater Victoria.

Wiktoriański burmistrz Marian Alto powiedział, że odkrycie tego miejsca na nowo zapewni, że Victoria zrobi dobre pierwsze wrażenie na odwiedzających.

„Wszyscy wiedzą”, powiedziała, „wszystkie nasze matki mówiły nam, że nie ma się drugiej szansy na zrobienie pierwszego wrażenia”. „A ta osoba była naprawdę, bardzo zmęczona przez bardzo, bardzo długi czas”.

[email protected]

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *