Ktoś chętny na zestaw słuchawkowy Apple?

Ktoś chętny na zestaw słuchawkowy Apple?

Pamiętacie takie sceny?
Zdjęcie AP/John Minchello

  • Nowe produkty Apple były momentem kulturowym.
  • Dzisiaj Apple wkracza na zupełnie nową dziedzinę gadżetów.
  • Wydawało się, że nikogo to nie obchodzi, ponieważ Apple podobno przewidywał niską sprzedaż w pierwszym roku.

Około 16 lat temu – 29 czerwca 2007 r. – w Internecie pojawił się nowy celebryta. Nazywał się Greg Packer i desperacko potrzebował iPhone’a Obozował przed flagowym sklepem Apple 5th Avenue w Nowym Jorku przez cztery dni.

Wyszło trochę ekscentrycznie.

Ale!

Faktem pozostaje, że za nim tego dnia 192 miesiące temu była kolejka, która owinęła się wokół bloku.

Tak wyglądała tego dnia kolejka w Nowym Jorku:

Spójrz na te orzechy w kolejce!
Dima Gavrish / Associated Press

Tak wyglądała ta sama linia produktów, gdy 5 miesięcy później została wprowadzona na rynek we Francji…

Gdybyś powiedział paryskiej firmie, że Apple zapowiada dziś gigantyczny nowy produkt, prawdopodobnie powiedzieliby: „C’est pas możliwe!”
Remy de la Mouvigniere/Associated Press

Te czcionki i setki podobnych im na całym świecie powracały rok po roku, kiedy Apple wypuszczało nowego iPhone’a, a później iPada.

Hype był prawdziwy.

Wszystko to wynika oczywiście z największej zapowiedzi produktu w historii. 9 stycznia 2007 roku Steve Jobs wypuścił na rynek pierwszego iPhone’a.

Ogłoszenie pojawiło się po miesiącach proaktywnych relacji na temat tego, co nadchodzi od Apple i człowieka, który dał nam iMaca i iPoda.

STR Nowy/Reuters

Poświęć chwilę i porównaj to wszystko z tamtym dniem.

Czy wiedziałeś, zanim otworzyłeś ten post, że Apple wprowadza dziś na rynek kolejny ogromny nowy produkt?

że to! Mój kolega, Hasan Chowdhury, pisze: „W poniedziałek Apple ma rozpocząć doroczną konferencję programistów (WWDC) w swojej siedzibie w Cupertino, gdzie ma zaprezentować swój zestaw słuchawkowy Mixed Reality, którego stworzenie zajęło lata. Nie może być głośniej ”.

READ  Netflix testuje nową funkcję gry telewizyjnej

Słuchawki, które można nazwać „pierwszą rzeczywistością” Przypominający zestaw gogli narciarskich, oznacza pierwszy duży krok Apple w świat post-iPhone – świat, który stara się zapewnić bardziej wciągające wrażenia z Internetu, dając ludziom narzędzie do wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. „

Jest to więc bardzo ważna sprawa dla bardzo dużej firmy z długą historią wprowadzania na rynek masowych produktów.

Jednak anty-hype jest prawdziwy. I to sprawia, że ​​​​zastanawiasz się, czy nie zbliża się problem dla Apple. Sama firma uważa, że ​​tak. W kwietniu Bloomberg poinformował, że Apple początkowo myślało, że sprzeda około 3 milionów sztuk. Teraz ma nadzieję zdobyć 900 tys. Tymczasem analityk Wedbush Securities, Dan Ives, szacuje liczbę na blisko 150 000.

Apple sprzedaje rocznie około 200 milionów iPhone’ów. Dlatego taka sprzedaż nie będzie miała namacalnego wpływu.

Tymczasem Siri nadal wygląda na głupszego niż ChatGPT, prawda?

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *