Kontrowersyjne jarzmo kierownicy Tesla Model S w kratę bije krytyków

W miesiącach poprzedzających wprowadzenie Tesli Model S Plaid właściciele samochodów elektrycznych byli podzieleni co do pomysłu wprowadzenia na rynek całkowicie elektrycznego sedana z dziwnie ukształtowanym jarzmem kierownicy. Ale gdy dostawy się rozpoczęły, Elon Musk potwierdził na Twitterze, że kierownica Model S Plaid pozostanie i będzie jedyną opcją dla nowego flagowego sedana.

Recenzje Tesli Model S Plaid były zazwyczaj pozytywne, chociaż te najbardziej wspierające, takie jak recenzent techniczny YouTube Marques Brownlee (MKBHD), zauważył, że drążek kierowniczy był dużą wadą niemal idealnego samochodu. Ten sentyment znajduje odzwierciedlenie w wielu recenzjach, od profesjonalnych kierowców, takich jak Jason Camisa Dla innych szanowanych recenzentów samochodów, takich jak Doug DeMorrow.

Ze swojej strony Elon Musk konsekwentnie uważa, że ​​prowadzenie jarzma jest właściwą drogą. Kiedy Brownlee opublikował swoją wstępną recenzję Plaid Model S, krytykując jarzmo prowadzące, Musk zauważył, że wnioski recenzenta technologii były Uczciwa krytyka. Jednak dyrektor generalny zauważył również, że nie ma szans, aby zwykła opcja kierownicy była dostępna dla modelu S Plaid.

Jak się okazuje, upodobanie Muska do jarzma sterującego w Plaid Model S może nie być całkowicie bezpodstawne. W ostatniej aktualizacji na Twitterze Brownlee zauważył, że ponad 6806 mil, które przejechał swoim Tesla Model S Plaid, jest teraz tak przyzwyczajony do jarzma kierownicy, że prawdopodobnie nie będzie. Przełącz się na normalną kierownicę Nawet gdyby miał szansę. Zauważył również, że występ Model S Plaid był czymś, do czego nigdy się nie przyzwyczaił.

READ  „Wydarzenie Lehmana” zbliża się do Europy, ponieważ firmy energetyczne stoją w obliczu wezwania do uzupełnienia depozytu o wartości 1,5 biliona dolarów

W kolejnych komentarzach Brownlee dodał, że jarzmo Tesli Model S Plaid jest w rzeczywistości dość intensywne Wygodny w użyciu Podczas prowadzenia samochodu ręcznie. I chociaż układ sprzęgaczy pojemnościowych przycisków dotykowych na kierownicy dla funkcji takich jak lewy i prawy kierunkowskaz był w przeszłości krytykowany, recenzent techniczny YouTube stwierdził, że teraz opracował pamięć mięśniową, aby uniknąć przypadkowego użycia przycisków pojemnościowych w kierownicy.

Oprócz dostarczania aktualizacji o jego doświadczeniach z Jarzmo kierownicy dla modelu S PlaidBrownlee podzielił się również niektórymi swoimi spostrzeżeniami na temat samochodu Automatyczne przesunięcie z parku Funkcja. Zgodnie z referencjami technicznymi flagowy sedan jest w około 90% dokładny w przewidywaniu, jaki bieg należy włączyć, jeśli samochód musi wyjechać z parku. Tak więc, chociaż funkcja wciąż wymaga ręcznego nadpisania od czasu do czasu, jej obecna wydajność jest wystarczająco dobra, aby Auto Shift była bardzo intuicyjną funkcją.

Obejrzyj oryginalną recenzję Tesli Model S Plaid Marquisa Brownlee na poniższym filmie.

Zapraszam do kontaktu z nami, aby uzyskać wskazówki dotyczące nowości. Po prostu wyślij wiadomość do [email protected] Aby przekazać nam alert.

Kontrowersyjne jarzmo kierownicy Tesla Model S w kratę bije krytyków






Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *