Glossier staje się coraz bardziej zajęty współpracą ze Space NK w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Glossier staje się coraz bardziej zajęty współpracą ze Space NK w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Londyn – Mając silną pozycję w Londynie, Glossier jest gotowy poczynić duże postępy w Wielkiej Brytanii i Irlandii dzięki nowej współpracy detalicznej ze Space NK, która umożliwi ekspansję marki produktów do makijażu, pielęgnacji skóry i perfum do ponad 48 sklepów.

We wtorek Space NK zaprezentuje premierę Glossier w takich miastach, jak Manchester, Liverpool, Edynburg, Cardiff i Dublin. Glossier będzie także sprzedawany w sklepach Space NK w miastach uniwersyteckich, takich jak Cambridge, Bristol, Norwich i Nottingham.

Chociaż Glossier ma flagowy sklep w Covent Garden, a dystrybucja odbywa się za pośrednictwem Sephora w Londynie, po raz pierwszy marka została sprzedana w Wielkiej Brytanii i Irlandii z partnerem detalicznym.

8 czerwca Space NK Glossier pojawi się w sprzedaży online i w 48 sklepach, a jeszcze w tym roku będzie ich więcej. Space NK będzie sprzedawać produkty do pielęgnacji skóry, makijażu i perfumy, w tym bestsellery, takie jak Glossier You EDP, Balm Dotcom, Cloud Paint, Boy Brow i Ultralip.

W ramach premiery Space NK planuje specjalne doświadczenia dla klientów i „wyjątkowe zanurzenie się w produkcie”.

W wywiadzie szef makijażu Space NK, Cole Suz, opisał wprowadzenie na rynek Glossier w 2014 roku jako „jeden z najbardziej kultowych momentów w dziedzinie piękna ostatniej dekady”, dodając, że z łatwością może stać się jedną z trzech najlepszych marek makijażowych. W Space NK zagraj w lidze z Charlotte Tilbury, Rare Beauty i Hourglass.

„Ludzie w Wielkiej Brytanii znają Glossier z mediów społecznościowych, ale wielu klientów w naszych lokalizacjach regionalnych nie miało okazji wypróbować marki przed zakupem. „Chcemy, aby produkt trafił w ręce ludzi i wniósł do niego ekscytujący zwrot akcji do Glossier” – powiedziała w sklepie i online.

Coolidge dodał, że Space NK rozpoczęło już szkolenia pracowników sklepów, których doświadczenie i porady są kluczowe dla zwiększenia sprzedaży. Powiedziała, że ​​55 procent sprzedaży w Space NK odbywa się w sklepie. W przypadku makijażu odsetek ten wzrasta do 61%, a w przypadku perfum sięga 59%.

READ  DBIA - Win This Space powraca i odblokowuje aplikacje!

Kyle Leahy, dyrektor generalny Glossier Inc., powiedział, że ekspansja marki poza Londyn jest „kluczowym celem, ponieważ staramy się wychodzić naprzeciw naszym brytyjskim klientom tam, gdzie się znajdują”. Opisał współpracę ze Space NK jako naturalną, biorąc pod uwagę skupienie obu firm na doświadczeniach społecznościowych i detalicznych.

Partnerstwo Space NK jest częścią szerszej strategii ekspansji międzynarodowej Glossier. Współpracuje z Sephorą w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Wielkiej Brytanii, a w zeszłym roku uruchomiła międzynarodową wysyłkę do Europy, Nowej Zelandii, Australii, Meksyku, Indii i Brazylii.

„Aktywnie i szybko zastanawiamy się, w jaki sposób możemy przybliżyć markę większej liczbie osób na całym świecie w naprawdę inny i niepowtarzalny sposób” – Leahy powiedziała Beauty Inc. w zeszłym roku w wywiadzie.

Jak informowaliśmy, Space NK stale rozwija swoją sieć sklepów przed potencjalną sprzedażą przez właściciela Manzanita Capital. W zeszłym tygodniu Sky News poinformowało, że Manzanita wyznaczyła bank, który ma zbadać możliwość sprzedaży. Space NK odmówił komentarza.

W tym roku ten sprzedawca kosmetyków ma zamiar dodać kolejne siedem sklepów do swojego 74-sklepowego portfolio detalicznego w Wielkiej Brytanii, wzbogacając swoją ofertę usług i stając się liderem w przestrzeni zapachowej.

Sprzedaż u tego sprzedawcy rośnie o 30 procent rocznie przez trzy lata i rośnie dwa i pół razy szybciej niż na brytyjskim rynku samochodów luksusowych.

W tym roku Space NK otworzy nowy, większy lokal w okolicy Covent Garden oraz dwa sklepy w Manchesterze, w Trafford Centre i Arndale Centre. Zostanie również otwarte w centrum handlowym Westquay w Southampton oraz w centrum Dundrum pod Dublinem.

Kilka tygodni temu Space NK przeniosła swój sklep Kingston do południowo-zachodniego Londynu, a kolejne sklepy zostaną otwarte jeszcze w tym roku. Powierzchnia nowych sklepów waha się od około 1200 stóp kwadratowych do ponad 3000 stóp kwadratowych.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *