Burger King® rozwija kultową markę restauracyjną w Polsce dzięki nowemu głównemu franczyzobiorcy McQuinn

Burger King® rozwija kultową markę restauracyjną w Polsce dzięki nowemu głównemu franczyzobiorcy McQuinn

Warszawa, Polska–()–Dziś marki Burger King i McWin’s ogłosiły zawarcie nowej umowy master-franczyzy i rozwoju w celu rozwoju marki w Polsce, zobowiązując się do otwarcia ponad 200 restauracji. McWin, prywatna firma inwestycyjna specjalizująca się w sektorach gastronomicznym i technologii żywności, będzie zarządzała marką w kraju od 2007 roku i w wyniku przejęcia BK SEE rozpocznie działalność 20 sklepów, w tym jej obecnych właścicieli. Polska SA

David Shear, prezes Burger King International Markets, powiedział: „Cieszymy się, że możemy podzielić się ważnymi wiadomościami z Polski. Wiemy, że nasi goście to uwielbiają. Poznaj naszą markę dzięki naszemu słynnemu na całym świecie grillowanemu smakowi i spersonalizowanym innowacjom cyfrowym. są częścią wielkiego planu ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej. Postrzegamy ten projekt jako ważną część, która pozwoli nam przybliżyć nasze najlepsze marki. Degustacja jedzenia dla większej liczby gości niż kiedykolwiek wcześniej.

Założona w 1954 roku marka Burger King to globalna sieć fast foodów z hamburgerami znana z jakości i wartości żywności, i jest jedynym miejscem, w którym goście mogą dostać kultową, grillowaną na ogniu kanapkę Whopper®. Organizacja Burger King prowadzi ponad 19 000 lokalizacji w ponad 100 krajach na całym świecie, w tym w 33 krajach w całej Europie.

Kierowany przez Henry’ego McGovern, założyciela AmRest Holdings SE, jednej z wiodących europejskich firm gastronomicznych, oraz Stevena K. Winickera, partnera i dyrektora wyższego szczebla Zena Group oraz założyciela Restauravia Grupo Empresarial, McWin posiada zespół doświadczonych pracowników przemysłu i weteranów PE. Udowodniona wiedza operacyjna, niezrównana sieć branży spożywczej i możliwości tworzenia transakcji, co czyni ją partnerem z wyboru dla założycieli, inwestorów i zespołów zarządzających.

„To pierwsza inwestycja funduszu restauracyjnego McQueen o wartości 525 milionów euro, który zamknęliśmy kilka tygodni temu. Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy rozwijać markę Burger King w całej Polsce i wykorzystywać synergię na platformie McWin. Szczególny nacisk położymy na rozwój inicjatyw w zakresie digitalizacji i zrównoważonego rozwoju marki w Polsce – powiedział Henry McGovern, partner założyciel McWin.

READ  Nasz nowy dom: Katarcina Dauper dodała smutny post. Pożegnaj się z martwą bohaterką serialu

„Nasze połączone ponad 150-letnie doświadczenie w skutecznym wdrażaniu i skalowaniu kultowych marek w branży hotelarskiej w wielu krajach pomoże uwolnić zrównoważoną długoterminową wartość dla klientów, pracowników i naszych społeczności oraz polskiej gospodarki jako całości. bardziej podekscytowany. To bardzo ważny rozdział zarówno dla Burger Kinga, jak i McQueena. To dopiero początek” – powiedział Steven K., partner założyciel McWin. Dodano ocet.

Oprócz pysznego jedzenia, Burger King zobowiązuje się do zapewnienia gościom jak najlepszych wrażeń w restauracji i Internecie. Nowe restauracje Burger King będą wyposażone w cyfrowe ekrany zamawiania, składanie zamówień mobilnych, obsługę stołową i dostawę, dzięki czemu goście będą mogli wygodnie zamawiać i cieszyć się jedzeniem BK.

Henry McGovern, Steven K. O occie i McQueenie

McWin to Henry McGovern i Steven K. Vinegar to firma private equity, która współpracuje z wyjątkowymi założycielami i dyrektorami generalnymi, aby zapewnić zrównoważony rozwój, głównie w sektorach gastronomicznym i technologii żywności.

Henry McGovern jest założycielem AmRest Holdings SE, jednej z wiodących europejskich firm gastronomicznych, która pod kierownictwem Henry’ego rozrosła się do ponad 2300 restauracji w 25 krajach, zatrudniając ponad 55 000 pracowników. Steven K. Vinegar był partnerem i dyrektorem naczelnym Grupo Jena, założycielem Restauravia Grupo Empresarial, Megafood SL i byłym członkiem zarządu Telepizza. Razem zbudowali lub prowadzili ponad 4200 restauracji w Europie, Stanach Zjednoczonych i Chinach oraz mają duże doświadczenie w inwestowaniu w technologię żywności i szersze technologie przełomowe. Fundusze doradzane przez McWin i McWin są obecnie inwestorami w Gail’s, Vapiano, CookUnity i Dean&David, a także BlueNalu, Perfect Day, The Every Company (dawniej Clara Foods), Impossible Foods i UPSIDE Foods (dawniej Memphis Meats) oraz wiodące firmy białkowe Footprint , firmy zajmujące się technologią żywności, takie jak Oishii i Menu.

O Burger Kingu

Założona w 1954 roku marka Burger King® to globalna sieć fast foodów z hamburgerami znana z jakości i wartości żywności, ponieważ goście mogą delektować się kultową grillowaną kanapką Whopper®. Organizacja Burger King® działa w ponad 18 700 lokalizacjach w ponad 100 krajach. Prawie 100 procent restauracji Burger King jest własnością i jest zarządzanych przez niezależnych franczyzobiorców, z których wiele to firmy rodzinne działające od dziesięcioleci. Aby dowiedzieć się więcej o marce Burger King®, odwiedź www.bk.com.

READ  XTEK Unit otwiera polskie biuro sprzedaży i dystrybucji

O międzynarodowych markach restauracji

Restaurant Brands International Inc. jest jedną z największych na świecie firm restauracyjnych szybkiej obsługi, z roczną ogólnosystemową sprzedażą przekraczającą 35 miliardów dolarów i ponad 29 000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najważniejszych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – TIM HORTONS®, BURGER KING®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Te niezależnie działające marki od dziesięcioleci służą swoim gościom, właścicielom i społecznościom. Dzięki markom restauracyjnym służącym budowaniu dobra, RBI poprawia swoje zrównoważone wyniki związane z żywnością, planetą oraz ludźmi i społecznościami.

Wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia i informacje dotyczące przyszłości, które odzwierciedlają obecne przekonania i oczekiwania kierownictwa dotyczące przyszłych wydarzeń, inicjatyw i wyników operacyjnych i są aktualne wyłącznie na dzień jej publikacji. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i wiążą się z wieloma rodzajami ryzyka i niepewności. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują, bez ograniczeń, nasze oczekiwania dotyczące działalności Burger King w zakresie zdolności Polski do otwarcia ponad 200 restauracji w nadchodzących latach, a także naszej zdolności do odblokowania trwałej długoterminowej wartości dla klientów, pracowników i nie tylko. . , społeczności i całej polskiej gospodarki i doświadczenia klasowego opartego na najlepszych, a także zdolności Burger Kinga do ekspansji na Europę Środkowo-Wschodnią. Czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą różnić się od oczekiwań Banku Rezerwy, są opisane w dokumentach Banku Rezerwy składanych amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz organom nadzoru papierów wartościowych w Kanadzie, w jego rocznych i kwartalnych raportach oraz raportach bieżących na formularzu 8-K. i obejmują następujące ryzyka: naszą zdolność do pomyślnej realizacji krajowej i międzynarodowej strategii rozwoju oraz ryzyka związane z działalnością międzynarodową; ryzyko związane z naszą zdolnością do konkurowania na rynku krajowym i międzynarodowym w silnie konkurencyjnej branży; globalne warunki ekonomiczne lub inne warunki biznesowe, które mogą wpływać na chęć lub zdolność naszych klientów do zakupu naszych produktów; ryzyko związane z naszymi relacjami i sukcesem z naszymi franczyzobiorcami, naszym całkowicie posiadanym modelem biznesowym; Wykonywanie naszych programów marketingowych i reklamowych oraz wsparcie właścicieli tych programów. Z wyjątkiem przypadków wymaganych przez obowiązujące prawo, nie przyjmujemy obowiązku aktualizowania tych stwierdzeń dotyczących przyszłości w wyniku nowych informacji, późniejszych wydarzeń lub okoliczności, zmian oczekiwań lub w inny sposób.

READ  ONZ Minister spraw zagranicznych Polski ostro krytykuje ambasadora Izraela za krytykę głosowania Palestyńczyków

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *