Apple przeprasza za kontrowersyjną reklamę iPada Pro

Apple przeprasza za kontrowersyjną reklamę iPada Pro

Apple przeprosił i przyznał, że niedawną zapowiedzią iPada Pro „minął się z celem”.

Ogłoszenie zostało opublikowane W mediach społecznościowych We wtorek dyrektor generalny Apple, Tim Cook, spotkał się z ostrą reakcją internautów, którzy uznali, że reklama celebruje niszczenie ludzkiej kreatywności i sztuki przez technologię.

W oświadczeniu do PowiedzenieTor Mehrin, wiceprezes Apple ds. komunikacji marketingowej, przeprosił.

„Kreatywność jest częścią naszego DNA w Apple i niezwykle ważne jest dla nas tworzenie produktów, które wspierają twórców na całym świecie. Naszym celem jest zawsze celebrowanie niezliczonych sposobów, w jakie użytkownicy wyrażają siebie i wcielają w życie swoje pomysły za pośrednictwem iPada nie do końca sprostaliśmy temu filmowi, za co przepraszamy”.

Apple potwierdził oświadczenie przekazane AdAge, ale odmówił podania dalszych komentarzy.

Reklama przedstawia symbole ludzkiej kreatywności, takie jak instrumenty muzyczne, puszki po farbie, gra wideo z lat 80. XX wieku i popiersie ludzkiej głowy zmiażdżone przez gigantyczną prasę hydrauliczną. Wraz z pojawieniem się metalowych paneli dociskowych, zaprezentowano nowy iPad Pro firmy Apple.

„Poznaj nowego iPada Pro: najcieńszy produkt, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, najbardziej zaawansowany wyświetlacz, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, z niesamowitą mocą chipa M4. Wyobraź sobie tylko wszystko, co będzie potrzebne podczas jego tworzenia” – napisał Cook w poście na X towarzyszącym filmowi.

W internecie natychmiast pojawiła się reakcja na reklamę: „Symbolika przypadkowego zmiażdżenia pięknych narzędzi kreatywnych to interesujący wybór” – napisał jeden z użytkowników mediów społecznościowych. „Ta reklama przekonała mnie, że potrzebuję mniej technologii w swoim życiu” – napisała inna.

Inni użytkownicy uznali, że reklama była w złym guście w związku z rosnącymi obawami, że sztuczna inteligencja może zastąpić pracowników, nawet tych z dziedzin kreatywnych. aktor Hugh Grant książki W mediach społecznościowych oświadczenie Apple oznaczało „zniszczenie ludzkiego doświadczenia”.

Według AdAge Apple nie planuje już emitować reklamy w telewizji.

READ  OPPO Find X7 Ultra 120x Zoom robi wrażenie na praktycznym filmie

Ten błąd był jednak rzadki w przypadku Apple, ponieważ reklama nie została usunięta z konta Cooka X.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *