Związek reprezentujący 911 dyspozytorów ostrzega przed przeciążeniem systemu z powodu braków kadrowych

Związek, który reprezentuje operatorów przesyłowych E-Comm 911, twierdzi, że służba ratunkowa stoi w obliczu znacznego niedoboru personelu i ostrzega, że ​​system jest słabo przygotowany do radzenia sobie z poważnym kryzysem.

Specjaliści ds. komunikacji alarmowej w BC, CUPE Local 8911, powiedzieli w oświadczeniu, że osoby dzwoniące do dyspozytorów E-Comm powinny być połączone w ciągu pięciu sekund lub mniej w przypadku połączenia pod numer 911, 10 sekund lub mniej w przypadku połączenia alarmowego na policję i trzech minut lub mniej w przypadku Wezwanie policji niebędące nagłymi wypadkami .

Twierdzi jednak, że braki kadrowe wydłużają czas oczekiwania na policyjne telefony alarmowe do znacznie ponad 20 minut, a w niektórych przypadkach do ponad pięciu godzin.

„Kiedy dzwonisz pod numer 911 w nagłym wypadku, każda sekunda może oznaczać różnicę między życiem a śmiercią” – napisał prezes związku Donald Grant w oświadczeniu w czwartek.

„Obecna sytuacja tworzy niebezpieczny cykl: nasi oddani członkowie, którzy obsługują 99 procent telefonów pod numer 911 w Kolumbii Brytyjskiej, upadają pod presją niesprawnego systemu, co pogarsza sytuację”.

Niedawny raport Price Waterhouse Coopers zlecony przez E-Comm 911 wykazał, że organizacja opiera się na nadgodzinach, a pracownicy opuszczają przerwy, aby osiągnąć poziom usług. Sugeruje to, że oprócz 153 obecnie pracujących pracowników, na pełny etat zostanie zatrudnionych 125 osób odbierających telefony.

Dyrektor generalny E-Comm 911, Grüter-Andrew, powiedział, że system od jakiegoś czasu jest pod presją.

„Doszliśmy do wewnętrznego wniosku, że w ramach problemu nie mamy wystarczającej liczby finansowanych miejsc, aby spełnić obecne cele służby w zakresie reagowania na wezwania policji inne niż nagłe… Jestem bardzo zaniepokojony naszymi pracownikami w E- Kom. Jestem zaniepokojony innymi pracownikami call center” Policja, strażacy i karetki pogotowia.

„Właściwą rzeczą jest przyjrzenie się kompleksowemu systemowi łączności awaryjnej BC… i przeprojektowaniu systemu oraz odpowiednie wykorzystanie zasobów, aby sobie z tym poradzić ze względu na bezpieczeństwo publiczne”.

READ  Ten sklep spożywczy w Seal Cove pozostaje wierny przeszłości, patrząc w przyszłość

E-Comm to serwis i dyspozytor 911 w Kolumbii Brytyjskiej. Kiedy ktoś dzwoni pod numer 911 w nagłym przypadku, zostaje skierowany na policję, straż pożarną lub pogotowie ratunkowe.

British Columbia Emergency Health Services (BCEHS), która obsługuje pogotowie ratunkowe w Kolumbii Brytyjskiej (BCAS), jest również rekrutacja twarzy kryzys, który tworzy wąskie gardła, gdy dyspozytorzy nie są w stanie za jego pośrednictwem korygować dzwoniących.

Podczas „kopuły termicznej”, która obejmowała Kolumbię Brytyjską między 25 czerwca a 1 lipca, temperatury w wielu rejonach osiągały ponad 40 stopni Celsjusza, z niewielką ilością odpoczynku w nocy, testując system medyczny prowincji.

W szczycie upału czas oczekiwania na karetkę wydłużył się w niektórych przypadkach do 90 minut, a sanitariusz powiedział, że jest czas Pierwsi respondenci mieli ponad 200 zawieszonych połączeń.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *