Zobacz, jak Ford Mustang Mach 1 radzi sobie na trasie Nürburgring Timed Tour

Niemcy Sport Auto Podczas oceny samochodu często obejmują one kurs na Nürburgring Nordschleife. Tym razem jest to najnowsza iteracja pliku Ford Mustang Mach 1 Masz szansę zobaczyć, jak szybko poradzi sobie tor słynnego toru.

Warto zauważyć, że plik Europejska wersja Mach 1 jest nieco słabsza Jeden z tych na sprzedaż w Ameryce. Tam 5.0-litrowy V8 ma 453 KM (338 kW) i 390 Nm (529 Nm) momentu obrotowego, w porównaniu 480 KM (358 kW) i 420 lb-ft (569 Nm) w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Powodem tej różnicy są różne przepisy dotyczące emisji na różnych rynkach.

Film w tym filmie ma sześciobiegową instrukcję obsługi, a nie dostępną 10-biegową automatyczną. Jeździ na oponach Michelin Pilot Sport 4S.

Mustang Mach 1 zaczyna się za 60800 euro w Niemczech. Ujmując to w pewnym kontekście, a Podstawowa cena M440i to 66 800 euro tam.

Kierowca nie komentuje tego, ale na podstawie wideo widać, że Mach 1 dobrze radzi sobie na torze. Zegarek kierowcy ma czas 7 minut 58,29 sekundy.

Lepsze wyobrażenie o tym, jak Mach 1 radził sobie na torze Nürburgring, możemy uzyskać, porównując jego czas z innym Sport Auto testy tam. Na przykład BMW M4 Competition zamyka tor o 7:30.39, a Golf GTI Clubsport 45 robi okrążenie o 8: 02.66. Supra potrzebuje 7: 52,17.

Kiedy Ford wprowadził na rynek Mach 1, kultowy reżyser Dave Brickak obiecał Był to „najbardziej sprawny, 5-litrowy Mustang na torze wyścigowym w historii”. Model służy jako odskocznia w zakresie między Mustangiem GT a Shelby GT500.

Mówi się, że Mach 1 i GT będą Stracić 10 KM (7,5 kW) i 10 Nm (14 Nm) momentu obrotowego w USA do 2022 r. Rzekomym powodem tej zmiany jest spełnienie bardziej rygorystycznych przepisów dotyczących emisji przez 5-litrowy silnik V8.

READ  OPPO Find X7 Ultra 120x Zoom robi wrażenie na praktycznym filmie

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *