W wersji Switch Online może brakować słynnego dźwięku „Gong” GoldenEye

W wersji Switch Online może brakować słynnego dźwięku „Gong” GoldenEye
Zdjęcie: Damien McFerran/Nintendo Live

Wczoraj Nintendo postanowiło zrzucić na nas bombę i ogłosić to złote oczy 007 Wreszcie, trafi do abonentów Nintendo Switch Online + Expansion Pack w piątek, 27 stycznia. Co za uczta! Czekaliśmy na tę wiadomość, odkąd Nintendo ujawniło, że w końcu pojawi się w serwisie.

Zaledwie dwie godziny po ogłoszeniu, Nintendo udostępniło coś, co może być jednym z najbardziej kultowych utworów muzycznych z gry – muzykę Q Watch autorstwa legendarnego rzadkiego kompozytora Granta Kirkhope’a. To wciąż bezwzględne zasady, ale kiedy słuchaliśmy, my (i użytkownicy na Resetowanie) Zauważyłem, że czegoś brakuje…

Czy to zauważyłeś? Dźwięk gongu? To nie tam! *wzdycha* na wypadek, gdybyś nie był zaznajomiony z muzyką, Tak to powinno wyglądać.

Cóż, nie dostaliśmy jeszcze gry, więc nie możemy zweryfikować, czy brakuje jej w wersji NSO, czy w tym zwiastunie. Martwimy się jednak, że przegapimy coś, co mogło być jednym z charakterystycznych efektów dźwiękowych wielu z naszego dzieciństwa.

Wielu podejrzewa, że ​​jeśli brakuje go w pełnej wersji gry, może to być problem z emulatorem. Poprzednie wersje NSO, takie jak Zelda: Ocarina czasu I papier mario Napotkali problemy charakterystyczne dla ich wersji emulowanych przez NSO, takie jak brakująca mgła lub zbyt szybkie uruchamianie menu. Nintendo było dobre w naprawianiu tych problemów, jeśli tak jest on Obecnie mamy nadzieję, że mogą to również naprawić.

Dźwięk „gongu” to nie tylko kultowa część GoldenEye 007 na N64 — to także duża część ścieżki dźwiękowej filmu i coś ze znaku towarowego francuskiego kompozytora Erica Serry. Serra skomponował muzykę do filmu o Bondzie z 1995 roku, ale można też usłyszeć słynne efekty dźwiękowe Luca Bessona. Leon Profesjonalista w utworach jakkoniec gry’ I ’Co tu się dzieje?„.

READ  Kiedy zostanie ponownie załadowany sezon 3 CoD MW3? Spekulacje i aktualności dotyczące daty premiery

Kilka lat temu Grant Kirkhope opowiedział, jak udało mu się odtworzyć to, co nazywa dźwiękiem „sonaru”, po latach poszukiwań i @ćwierkać Inny kompozytor Robin Beanland zaproponował wyjaśnienie swojego wychowania:

Mamy nadzieję, że było to tylko drobne potknięcie na przedpremierowym klipie udostępnionym przez Nintendo, ale wkrótce się dowiemy. Nie wiemy również, czy ten sam problem będzie występował w wersji na Xboksa, która również zostanie wydana jutro, ale zachowamy plik. Oko Tylko w przypadku ucha.

Czy zauważyłeś utratę efektów dźwiękowych? Myślisz, że będzie w wersji NSO, gdy wyjdzie jutro? Daj nam znać!

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *