Volkswagen ID. Recenzja Buzz First Drive: tęcze i ronda

Volkswagen Postaw na nostalgię za nadchodzącym identyfikatorem. brzęczeć. Wiedzieliśmy o tym w 2017 roku, kiedy to było Zdejmij osłonę z dwukolorowego samochodu Z kalifornijską plażą w tle. Pięć lat później w końcu miałem okazję zasiąść za kierownicą przedprodukcyjnego identyfikatora. brzęczeć. Przede wszystkim miałem nadzieję zobaczyć, czy ta elektryczna ciężarówka, o której tyle słyszeliśmy, podbije serca Amerykanów, jak wierzy firma.

45-minutowa misja jazdy z minimalnie zadaszonym wnętrzem niestety nie wystarczyła, aby odpowiedzieć na to nurtujące pytanie. Ale dzięki nowym informacjom i dniu zbliżającemu się do tego wprowadzającego modelu, wygląda na to, że Buzz może być bardziej użytkowym produktem niż… namiętny.

Volkswagen ID.  Buzz: pierwszy przegląd dysku

Buzzin do jazdy

Każdy, kto ma choć odrobinę humoru, może docenić olbrzymią furgonetkę pokrytą tęczą, która w biały dzień okrąża wąskie brytyjskie drogi. Volkswagen zdecydował się pozwolić mi prowadzić Protobuzz (nieoficjalna nazwa) w swojej brytyjskiej siedzibie w Milton Keynes, około godziny poza Londynem. To osobliwe miasto wydaje się mieć więcej skrzyżowań niż jakiekolwiek inne w całej Europie – fakt, który stał się mniej ekscytujący, kiedy zdałem sobie sprawę, że będę jeździł samochodem w wersji niemieckiej po „niewłaściwej” stronie drogi. Przynajmniej moi koledzy kierowcy widzą, jak nadjeżdżam.

Po kilku delikatnych przypomnieniach ze strony pasażera/eskorty, aby zebrać wszystko w jednym kawałku, ciężarówka i ja jechaliśmy w ciszy wąskimi wiejskimi drogami, zanim wjechaliśmy na autostradę. Pierwszą rzeczą, która mnie uderzyła, było to, jak wyjątkowa była pozycja za kierownicą Buzza. Za słupkami A znajdują się dwa wysokie okna i wysoka przednia szyba, która wychodzi na śmiesznie krótki przód, dając dziki widok na drogę. To zabawne – i może niektórych zadzwonić W połączeniu z gazowym poprzednikiem Buzza.

Volkswagen ID.  Buzz: pierwszy przegląd dysku
Volkswagen ID.  Buzz: pierwszy przegląd dysku
Volkswagen ID.  Buzz: pierwszy przegląd dysku

Jednak to pokrewieństwo kończy się jednym naciśnięciem pedału go. Jest wystarczająco dużo ukrytej energii, żebym powiedział „Hej, nieźle jak na mały samochód”. Mówiąc dokładniej, oznacza to 204 KM i 221 funtów mocy z akumulatora 77,0 kWh — liczby pasujące do ID.

READ  Albertanie będą znosić bilanse gazu i energii premium w ramach programu odroczenia usług użyteczności publicznej

Przyspieszenie zaczyna się silnie od zera i szybko maleje, gdy fala momentu obrotowego zaczyna się wyczerpywać. Ale dla każdego, kto wszedł w wiek Buzza, by jeździć ciężarówkami spalinowymi, powinno to być szczęśliwe ulepszenie. Jestem ciekaw, jak bardzo pełny ładunek pasażera wpłynąłby negatywnie na chęć Buzza do poruszania się, ale to jeszcze nie jest jasne.

Inżynierowie na miejscu potwierdzili, że wersja amerykańska będzie miała unikalne dostrojenie zawieszenia, więc zachowaj ostrożność, kiedy mówię, że Buzz wydawał się nieco sztywniejszy niż powinien. Mimo że pokonywanie progów zwalniających było sporo, tłumienie może wykorzystywać tarczę, aby zapewnić komfort jazdy samochodem rodzinnym. Jednak nierzadko zdarza się, że samochód w europejskiej specyfikacji wydaje się mocniejszy niż jego amerykański odpowiednik.

Na ostatnich kilku kilometrach jazdy próbowałem przetestować hamulce i zregenerować się z różnymi ilościami mocy. Istnieją dwa tryby D i B, podobnie jak w ID.4, aby określić wielkość cofania, przy czym ten drugi tryb służy jako rozwiązanie do jazdy jednym pedałem. Wolę silną regenerację w EV, więc z przyjemnością poczułem, że Buzz szybko zwalnia w momencie, gdy podniosłem przepustnicę. Kilka razy konieczne było rzeczywiste włączenie hamulców, ale czuli się na siłach, nawet z bębnami z tyłu.

Volkswagen ID.  Buzz: pierwszy przegląd dysku

Specyfikacja sukcesu?

Po okresie jazdy i krótkiej pieszej wycieczce po Nasz kanał na YouTubeVolkswagen dostarczył informacje techniczne na temat szumu. Wciąż pozostają duże pytania, na które należy odpowiedzieć, ale dla każdego, kto uważnie śledził ten projekt przez dłuższy czas, czekają nowe informacje.

Wspomniałeś, że specyfikacja baterii tego prototypu jest idealnie zgodna z podstawowym identyfikatorem. brzęczeć. Jeśli chodzi o opcje z dwoma silnikami i większymi akumulatorami na drodze, inżynierowie VW zdecydowali się nie spekulować, ale nie wykluczyli, że w pewnym momencie może się to wydarzyć. Biorąc pod uwagę ich nieśmiałe skinienia głową, większy akumulator Buzza wydaje się całkiem pewny, podobnie jak mocniejsza wersja z napędem na wszystkie koła.

Biorąc pod uwagę zasięg ID.4 wynoszący 249 mil, Buzz ciągnie coś ponad 200, co nie przeraża.

Możemy się spodziewać, że początkowe szumy w stanach odzwierciedlają szczytową prędkość ładowania ID.4 wynoszącą 135 kW na ładowarce poziomu II. VW będzie również oferował odbiór i ładowanie na stacjach Electrify America, eliminując potrzebę korzystania z telefonu w celu skonfigurowania sesji ładowania po przyjeździe. Lub, jak wyjaśnił przedstawiciel VW: „Po prostu podłącz i odejdź”.

READ  Kanada twierdzi, że mogą być potrzebne zastrzyki przypominające dla COVID19, ściśle monitorując zmienne

Oficjalne terminy dostaw i zakres oceny EPA nadejdą za kilka miesięcy i nikt z firmy również nie odważył się przewidzieć. Biorąc pod uwagę zasięg ID.4 wynoszący 249 mil, Buzz ciągnie coś ponad 200, co nie przeraża.

_MGL0943
Volkswagen ID.  Buzz: pierwszy przegląd dysku

Przed nami długa droga

Biorąc pod uwagę, ile czasu minęło, odkąd widzieliśmy pierwszy samochód koncepcyjny, zabawnie jest myśleć o tożsamości. Buzz jest wciąż na wczesnym etapie. Jak podkreślił dyrektor generalny Volkswagen Herbert Diess, nasza pierwsza szansa Produkcja Van Bla Camo odbędzie się 9 marca. Po raz pierwszy zobaczymy wersję z długim rozstawem osi, która jest jedyną konfiguracją przeznaczoną dla USA. Przedstawiciele Volkswagena nie mieli konkretnych ram czasowych, ale powiedzieli, że ID. Buzz trafi do sprzedaży w USA w 2024 r.Po tym, jak Europa to zdobyła.

Gra na nostalgii będzie prawdopodobnie dobrą rzeczą, ale mam nadzieję, że VW pochyli się do przodu. wersja wózkaPrzywiózł nam wszystkie dwukolorowe schematy malowania, a także szklane świetliki i panoramiczne szyberdachy (z tkaniny lub innej). A gdy firma to robi, upewnij się, że masz tożsamość. Referencje i dynamiczne zachowanie Buzz EV są na najwyższym poziomie. Jeśli te wymarzone specyfikacje staną się rzeczywistością, wydaje mi się, że Buzz będzie miał większe szanse na kontakt z klientami.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *