Unity przejmuje Ziva Dynamics i jego technologię postaci

samotność Dziś ogłosił, że przejął Ziva Dynamics, firmę, która stoi za innowacjami w zakresie rewolucyjnych znaków cyfrowych. Warunki umowy nie zostały ujawnione, ale Unity planuje zdemokratyzować narzędzia Ziva, aby ułatwić korzystanie z nich programistom na wszystkich poziomach umiejętności.

Ziva i Unity ogłosiły swój nowy związek za pomocą filmu z narracją Emmy, całkowicie cyfrowej postaci Zivy. Technologia, której używa Ziva do animowania mimiki Emmy, nazywa się ZRT Trainer. Technologia Ziva pozwala użytkownikom tworzyć ludzi, zwierzęta lub podobne przedmioty, takie jak płótno, i deformować je w realistyczny sposób. Na przykład Emma jest trenowana z 72 000 kształtów i potrafi tworzyć wyjątkowe pozy twarzy.

Ziva pojawiła się w grach takich jak Hellblade: Senua’s Sacrifice i Spider-Man: Miles Morales. Możesz także odkryć jej dzieło w Game of Thrones i Godzilla vs. Kong. Był również używany do przywracania życia krasnoludowi w Ostatnia epopeja Senuy: Zwiastun Hellblade II.

James Jacobs, dyrektor generalny Ziva, powiedział GamesBeat: „Kiedy Ziva została założona, mieliśmy tę wizję, aby umożliwić realistyczne tworzenie postaci dla wszystkich twórców. Wierzymy, że będzie to ważna część przyszłości. Kiedy pojawiła się możliwość dołączenia do Unity, to było spełnieniem marzeń, podziel się naszymi wartościami i wizją świata i przyszłości.”

Unity planuje udostępnić narzędzia Ziva wszystkim twórcom gier i artystom, niezależnie od poziomu umiejętności. Zgodnie z zapowiedziami firmy, przyspieszy to również proces przenoszenia narzędzi Weta do 3D w czasie rzeczywistym za pośrednictwem chmury dzięki mocy uczenia maszynowego.

Natasha Tatarchuk, Technical Associate w Unity i Vice President Graphic Innovation, opisała technologię Ziva dla GamesBeat: „Jedną z najbardziej fundamentalnych rewolucyjnych zmian, jakie wprowadza Ziva, jest to, że pozwala ona na znaczną poprawę sposobu, w jaki twórcy osiągają realistyczne tworzenie postaci. zasięg każdego, kto potrafi obsługiwać różnorodny sprzęt, jednocześnie tworząc wysokiej jakości deformację postaci. Otrzymujesz wszystkie korzyści płynące z lepszej wydajności przechwytywania ruchu, ale możesz z nią wchodzić w interakcje”.

READ  Powrót do iPhone'a: ​​iPhone 14 nadchodzi, ale poznaj iPhone'a 6, największego publikatora swoich czasów

Ziva Tools nie były pierwszymi narzędziami cyfrowymi, jakie zdobyła Unity. W zeszłym roku Unity zapłaciło 1,6 miliarda dolarów, aby go nabyć Narzędzia cyfrowe Weta. Masz też narzędzia takie jak Synchronizuj szkic Aby ułatwić współpracę.

VentureBeat

Misją VentureBeat jest bycie cyfrową areną miejską dla decydentów technicznych w celu zdobycia wiedzy na temat technologii i transakcji transformacyjnych. Nasza witryna zawiera podstawowe informacje na temat technologii przetwarzania danych i strategii, które pomogą Ci kierować Twoją organizacją. Zapraszamy do zostania członkiem naszej społeczności, aby uzyskać dostęp do:

  • Zaktualizowane informacje na tematy, które Cię interesują
  • Nasze biuletyny
  • Niejawne treści dla lidera myśli i zniżkowy dostęp do naszych cennych wydarzeń, takich jak Konwertuj 2021: Ucz się więcej
  • Funkcje sieciowe i nie tylko

Zostań członkiem

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *