Uniqlo ogłosiło ekspansję w Ameryce Północnej, w ramach której w 2024 roku otworzy 20 nowych sklepów, w tym dwa kolejne w Toronto.
W wydanym w poniedziałek komunikacie prasowym japoński sprzedawca detaliczny wyraził nadzieję, że podwoi liczbę sklepów otwartych w tym roku w Ameryce Północnej, zaczynając od dziewięciu nowych lokalizacji, których otwarcie zaplanowano na wiosnę.
Lokalizacje po obu stronach granicy kanadyjsko-amerykańskiej obejmują dwie nowe placówki w Toronto: jedną w Fairview Mall w North York, a drugą w centrum Scarborough.
„Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani wejściem w kolejną fazę naszego planu ekspansji w Ameryce Północnej i obsługą większej liczby klientów w USA i Kanadzie” – powiedział w komunikacie prasowym Daisuke Tsukaguchi, dyrektor generalny UNIQLO North America.
Uniqlo zadebiutowało w Kanadzie w 2016 roku wraz z otwarciem swojej lokalizacji w Toronto Eaton Centre. Druga lokalizacja została otwarta w centrum handlowym Yorkdale jeszcze w tym samym roku.
Od tego czasu ta marka fast fashion stała się znana wśród kupujących w mieście dzięki modnym projektom casual basic, takim jak niedrogie kardigany z wełny merynosów i pikowane kurtki.
Inne kanadyjskie lokalizacje będące częścią ekspansji w Ameryce Północnej to Market Mall w Calgary i Bayshore Shopping Center w Ottawie.
Marka podała, że ma nadzieję otworzyć 200 sklepów w Ameryce Północnej do 2027 roku.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”