Tak stało się z Nada, sklepem spożywczym bez opakowań

Tak stało się z Nada, sklepem spożywczym bez opakowań

Pierwsza kanadyjska firma zajmująca się sprzedażą artykułów spożywczych bez opakowań zamyka się po ośmiu latach na rynku.

Nada ogłosiła, że ​​zakończy swoją działalność. Środa, 31 maja, będzie jej ostatnim dniem.

„Od początku wspierała nas niesamowita społeczność, ale pandemiczne lockdowny, popandemiczne zmiany nawyków zakupowych i trudności z finansowaniem nie pozwoliły nam się podnieść i nie stać nas już na straty finansowe” stany firmy w poście na blogu.

Firma zamknęła swój sklep spożywczy 30 kwietnia, ale nadal działa poza swoim magazynem Mount Pleasant jako sklep internetowy z karuzelowym modelem dostaw. 30 maja ogłosili swoje trwałe zamknięcie.

„Chcemy podziękować wam — naszym klientom, partnerom społecznym, dostawcom i naszemu zespołowi za pomoc w urzeczywistnieniu wizji Nady” — piszą w swoim poście na blogu.

Lokalny biolog morski, Brianne Miller, założyła Nada jako pop-up w 2015 roku, kiedy zainspirowały ją tworzywa sztuczne, które widziała w środowisku. W 2018 roku przy Fraser Street i Broadway otwarto stałą witrynę sklepową.

„Razem przenieśliśmy ponad 1,5 miliona opakowań z wysypisk, zorganizowaliśmy niezliczone wydarzenia społeczne i pomogliśmy ponad 10 000 klientom w przyjęciu zrównoważonych nawyków zakupowych, tworząc efekt fali zrównoważonych działań, które wykraczają poza nasze koszyki zakupowe” – czytamy we wpisie na blogu . .


READ  Dekada energii wiatrowej, słonecznej i jądrowej w Chinach pokazuje wyraźnych zwycięzców pod względem skalowalności

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *