StandardAero wkracza w 40. rok świadczenia usług konserwacji, naprawy i obsługi dynamicznych podzespołów śmigłowców Airbus

StandardAero wkracza w 40. rok świadczenia usług konserwacji, naprawy i obsługi dynamicznych podzespołów śmigłowców Airbus

Zakład MRO zajmujący się dynamicznymi komponentami helikopterów firmy StandardAero, zlokalizowany w Richmond w Kolumbii Brytyjskiej w Kanadzie, obchodził niedawno 40-lecie firmy.y Rok wsparcia w zakresie usług dynamicznych komponentów Airbus Helicopter. Obiekt jest warsztatem MRO oferującym pełen zakres usług, posiadający certyfikat poziomu D, wspierany przez techników przeszkolonych w fabryce Airbusa, zajmujących się wszystkimi dziedzinami MRO, VDI i BBOV w zakresie serwisowania helikopterów Airbus.

Lokalizacja w Richmond oferuje kompleksowe naprawy i remonty, w tym testowanie komponentów hamowni AS350/H125, AS355 i H130/EC130. Możliwości na miejscu obejmują czyszczenie/zdejmowanie, poziom 2 bez testowania obejmujący MPI, FPI, wewnętrzne ECI, pomiary CNC CMM, powłoki, czyste pomieszczenie do klejenia oraz pełną gamę maszyn konwencjonalnych i CNC do wspierania naszych wewnętrznych przeróbek operacje. StandardAero wykonuje również prace R&O na małych elementach, takich jak amortyzatory i pająki TGB.

„Zespół techników i inżynierów Richmond ma długą historię, jeśli chodzi o podzespoły samolotów Airbus, sięgającą połowy lat 80. XX wieku” – powiedział Andy Wong, dyrektor generalny oddziału StandardAero w Richmond. „Ponadto umożliwiliśmy wyważenie krótkich wałów śmigła ogonowego. Jest to bezpośredni wynik naszej współpracy z producentami OEM, która jest kamieniem węgielnym naszej filozofii biznesowej”.

W sklepie Richmond Airbus dostępny jest obszerny katalog napraw indywidualnych poszczególnych części. Wszyscy inspektorzy firmy i certyfikowani mechanicy pomyślnie ukończyli wymagane szkolenie Airbus BBOV. Dzięki temu StandardAero ma możliwość odzyskania części w ramach napraw specyficznych dla Airbusa, co przyczynia się do skrócenia czasu dostawy przy jednoczesnym zwróceniu oryginalnych części klientowi.

Aby nadal zapewniać zgodność z producentami OEM, warsztat MRO w Richmond Airbus przeszedł w 2023 r. audyt operacji specjalnych Airbusa i uzyskał certyfikaty potwierdzające wykonanie kilkunastu znaczących operacji specjalnych Airbusa.

„Wierzymy, że nie ma nic ważniejszego niż zapewnienie, że klient jest gotowy do misji, dlatego udostępniliśmy nasze kompleksowe możliwości w zakresie przeróbek wszystkim innym warsztatom zajmującym się naprawą podzespołów dynamicznych, które nie mają takich możliwości we własnym zakresie” – dodał Wong. „Nasz zakład w Richmond przyjmuje również zamówienia na części zamienne bezpośrednio od klientów, a nasi inżynierowie ściśle współpracują z inżynierami Airbusa, aby dołożyć wszelkich starań, aby naprawić części, a nie wymieniać je, aby utrzymać niskie koszty operatora i wysoką niezawodność”.

READ  Assassin's Creed VR „Nexus” ma 3 bohaterów, współczesną historię

Jeśli potrzebne jest wygodniejsze rozwiązanie, StandardAero Richmond oferuje również szeroką gamę komponentów dostępnych do wymiany, od TGB po skosy i epicykle.

StandardAero Richmond to lokalizacja posiadająca certyfikaty Transport Canada, FAA i EASA oraz zgodna i aktualna z normami ISO 9001:2015 i AS9110C. Zakład znajduje się obecnie na końcowym etapie uzyskiwania certyfikatu zarządzania środowiskowego ISO 14001 i ma zostać ukończony latem 2024 r. Odwiedź StandardAero na stoisku 1922 podczas dorocznej wystawy HAI/Heli-Expo 2024 Wydarzenie odbędzie się w dniach 27–29 lutego w Anaheim Convention Center w Anaheim w Kalifornii.

Niniejsza informacja prasowa została przygotowana i rozpowszechniona przez firmę StandardAero.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *