Jak zauważa we wtorek w mediach społecznościowych SAH, pacjenci przybywający na oddział ratunkowy szpitala Sault Area mogą spodziewać się dłuższego czasu oczekiwania.
„Nasz oddział ratunkowy boryka się z dużą liczbą pacjentów, większą liczbą chorych, niedoborami kadrowymi i ograniczoną liczbą łóżek szpitalnych. Pacjenci zgłaszający się do szpitala są traktowani priorytetowo w oparciu o ich potrzeby medyczne i nie są przyjmowani na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”. w efekcie pacjenci z niepilnymi przypadkami będą musieli dłużej czekać.
„Prosimy wszystkich o cierpliwość, ponieważ nasze zespoły priorytetowo traktują potrzeby każdego pacjenta. Prosimy o cierpliwość i życzliwość dla naszego personelu, gdy radzimy sobie z wieloma żądaniami na naszym oddziale ratunkowym. Doceniamy wsparcie społeczności, gdy pracujemy w tym pracowitym czasie.
SAH twierdzi, że wezwanie karetki niekoniecznie zapewni szybszą pomoc po dotarciu do szpitala.
„Pacjenci z niepilnymi potrzebami w zakresie opieki zdrowotnej mogą rozważyć następujące możliwości: Skontaktuj się ze swoim lekarzem rodzinnym, pielęgniarką lub z infolinią. Jeśli taka pomoc nie jest dostępna, odwiedź Chodząca klinika„.
„W nagłym przypadku zadzwoń pod numer 9-1-1 lub udaj się na oddział ratunkowy. Nie opóźniaj opieki. Jeśli nie masz pewności, czy masz nagły przypadek, zwróć się o poradę zdrowotną do dyplomowanej pielęgniarki, dzwoniąc pod numer Health811 (dawniej Telehealth Ontario) 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zadzwoń pod numer 811 lub odwiedź Health 811 strona internetowa.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”