Rob Thomas założył, że scena „popychania” Barbie kpiła z niego

Rob Thomas założył, że scena „popychania” Barbie kpiła z niego

jeden z przyczepy do Grety Gerwig lalka Barbie Zobacz to jako film dla ludzi, którzy kochają Barbie I Dla osób, które nienawidzą Barbie, ustaw to jako święto kultowej lalki i fizyczną reprezentację tego, co reprezentuje lalka. Ale film nie tylko delikatnie naśmiewa się z samej Barbie, ale także — ze wszystkich rzeczy — ma trochę zabawy kosztem Matchbox Twenty, a główny wokalista i autor tekstów Rob Thomas uważa, że ​​film będzie dla niego gorszy niż jest.

[The following contains spoilers for Barbie.]

późno w lalka BarbiePo wizycie w prawdziwym świecie zatruwa umysł Kena (Ryan Gosling) toksyczną męskością, on i inni Kenowie przejmują Krainę Barbie i zamieniają ją w ojcowski raj. Jedną ze zmian jest zastąpienie hymnu narodowego Barbie, „Closer To Fine” w wykonaniu Indigo Girls, ulubioną piosenką Kena: „Push” w wykonaniu Matchbox Twenty – piosenką wyraźnie zaśpiewaną z mizoginistycznej perspektywy Dicka, podkreślającą kruchość Kena i jego mroczną, fałszywą rolę.

Ryan Gosling – Push (z albumu Barbie) [Official Audio]

rozmawiać z USA dziś, Thomas wyjaśnił, że bardzo wcześnie dał Gerwigowi pozwolenie na użycie piosenki, ale założył, że będą się z niego śmiać. Wyjaśnił: „Zrobiłem to, myśląc, że będę końcem żartu i nie przeszkadzało mi to”. Thomas twierdził, że jest „bardzo gruboskórny”, chociaż wspomniał też, że „głupi chłopak” Kirsten Dunst przynieś to W swoim pokoju w akademiku ma plakat Matchbox Twenty pojawiło się Ten zespół był nieruchomy Tylko Łatwe usuwanie.

Ale potem spotyka na koncercie Julie Greenwald, wykonawcę Atlantic Records, a ona mówi mu, że właśnie widziała pokaz filmu. lalka Barbie i że ludzie „wyjdą z tego i polubią Kena i„ popchną ”. Thomas wydaje się odczuwać ulgę, zauważając USA dziś że podkochiwał się w Gerwigu „na zawsze”, a także wskazał, że nie może się doczekać, kiedy w końcu go zobaczy lalka Barbie („Oczywiście nie jestem wystarczająco sławny, by dostać egzaminatora” – dodał), więc może oglądać „dwoje najpiękniejszych ludzi na świecie, podczas gdy ja słucham własnej piosenki”.

READ  „Małe marzenia się spełniają”: wielki moment dla lokalnego pianisty

Jeśli chodzi o „Push”, Thomas przyznaje, że jest to piosenka z pewnymi problemami, mówiąc, że „lata 90. były czasem sztucznego niepokoju” i że nikt „nie chciał być ofiarą w piosence”, więc skończył z tekstem o „emocjonalnej manipulacji” i o tym, jak „tak łatwo jest znaleźć kogoś, kogo można wykorzystać, zamiast wkładać pracę w związek”. Thomas przyznał, że tak naprawdę nie wiedział wtedy, o czym pisał, ale teraz „Push” wylądował w tym idealnym miejscu, w którym może stać się dosłownym hymnem performatywnej toksycznej męskości w lalka Barbieobejmuje swój status chwytliwej melodii I Krytykuje problematyczny przekaz jej słów! lalka Barbie To film dla ludzi, którzy kochają „Push” i nienawidzą „Push”.

Luna Nunez

"Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *