Rekomendacje miasta dotyczące przekształcenia śródmiejskiej ulicy w przestrzeń dla pieszych

Rekomendacje miasta dotyczące przekształcenia śródmiejskiej ulicy w przestrzeń dla pieszych

Miasto Edmonton rozważa przekształcenie części 102 ulicy w centrum Edmonton w chodnik dla pieszych.

Możliwość wprowadzenia zakazu ruchu pojazdów wzdłuż 102nd Avenue, od 99th Street do 103rd Street, została omówiona w nowym raporcie miejskim.

Ta część 102nd Avenue została zamknięta z powodu budowy LRT, ale obecny plan zakłada ponowne otwarcie jednego pasa dla ruchu kołowego w kierunku wschodnim.

Jedna grupa społeczności ma nadzieję, że przestrzeń stanie się przestrzenią spacerową, krzesłami, stołami i może jakąś zieloną przestrzenią.

Ścieżki dla ludzi powiedziały, że chcą, aby miasto rozważyło dopuszczenie tylko ruchu pieszego i rowerowego.

„Edmontończycy ciągle powtarzają, że naprawdę chcą tętniącego życiem centrum miasta” – powiedział prezydent Stephen Ritz.

„Chcą centrum miasta pełnego życia, a my potrzebujemy przestrzeni, które zapewnią tego rodzaju energię. 102 Aleje mogą być tego rodzaju tętniącą życiem przestrzenią, jeśli otworzymy przestrzeń dla ludzi i pozwolimy, aby ludzie się do niej gromadzili”.

Przykład tego, co według Paths for People wyobrażają sobie, jak wyglądałaby droga, gdyby ograniczała pojazdy. (Dostarczane przez ścieżki do ludzi)

Raport podsumowuje niektóre pomysły dla regionu i wyzwania, jakie może stworzyć automatyczny wyrzut.

Jeśli droga jest przeznaczona dla pieszych, powstaną przepusty na 102nd Street i 100A Street/Rice Howard Way

Będą musieli spojrzeć na skrzyżowania wzdłuż drogi, aby zniechęcić do chodzenia po obu stronach pasów LRT lub na pasach rowerowych.

Jeśli miasto ustanowi pas dla pieszych, raport mówi, że ponad 600 pojazdów zostanie przekierowanych w okresach szczytu.

Jednak biorąc pod uwagę, że podjazd pod budynek LRT jest już zamknięty, nie jest jasne, czy zablokowanie go na stałe spowoduje większy ruch niż w centrum miasta.

„Jeśli zostawimy ją jako przestrzeń samochodową, w rzeczywistości nie przyniesie to wielu korzyści, ponieważ jest to tylko wąska, jednokierunkowa ulica” – powiedział Ritz.

Future Downtown: Członek Zarządu

Spójrz, Damien Coon. Anne Stephenson powiedziała, że ​​zmiana przestrzeni może przyciągnąć więcej ludzi do firm w centrum miasta.

READ  Chcesz zobaczyć kolejne całkowite zaćmienie słońca? Nie popełniaj tego błędu nowicjusza

„Widzieliśmy duży sukces na 104th Street, jeśli chodzi o patia i ożywienie, które może się tam zdarzyć, gdy ulica się zamknie”, powiedziała.

„Naprawdę chodzi o rozszerzenie tego w całym śródmieściu. Myślę, że 102nd Street działa jako świetny kręgosłup łączący jedną z Fourth Street, Rice Howard Way, Churchill Square. Naprawdę można stworzyć centrum śródmieścia zorientowane na ruch pieszy”.

Stephenson powiedziała, że ​​uważa, że ​​w centrum brakuje bardziej przyjaznych dla pieszych terenów zielonych.

„To jest to, czego chcemy dla przyszłości śródmieścia” – powiedziała.

„Chcemy, aby było to miejsce dla ludzi. Chcemy, aby było przyjazne, otwarte i energiczne, a takie podejście naprawdę to osiąga”.

Rada miasta omówi raport jeszcze w tym miesiącu.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *