Rankingi sklepów z aplikacjami jako wskaźnik dynamiki sieci społecznościowych

Rankingi sklepów z aplikacjami jako wskaźnik dynamiki sieci społecznościowych

Aby uczcić otwarcie tematów dla użytkowników w UE, oto lista Apple na koniec roku „Najlepsze darmowe aplikacje roku 2023” w App Storewynagrodzenie:

  1. Timo1
  2. Edytor wideo CapCut
  3. powyższe
  4. Wątki
  5. TIK Tok
  6. Instagrama
  7. Google
  8. youtube
  9. WhatsApp
  10. Gmaila
  11. mapy Google
  12. Facebook
  13. snapchat
  14. to jest w
  15. kabel
  16. Aplikacja gotówkowa
  17. Spotify
  18. Komunikator facebookowy)
  19. McDonalda2
  20. GoogleChrome

Firma Apple nie ujawniła metodologii tej listy, więc możliwe jest, że plik . To nie jest nasza lista „ulubionych”, to lista „najlepszych”. Apple nie do końca współpracuje z Meta czy Google, ale ci dwaj reprezentują pełną połowę tej listy.

Na dzisiejszej liście najlepszych bezpłatnych aplikacji w App Store – we wszystkich kategoriach z wyjątkiem gier – Tematy zajmują drugie miejsce, a X to (Rękopisy, rękopisy, rękopisy…) #63. TikTok i Instagram zamykają pierwszą dziesiątkę, a niebieska aplikacja Facebooka dla seniorów pozostaje na 16. pozycji. Dzisiejszą pozycję Threads z pewnością znacznie poprawiło jej uruchomienie w UE, ale X został całkowicie pogrzebany. Pamiętaj, że poniższe wykresy popularności są następujące Krzywe mocy — #63 z długim ogonem.

Więcej w Google Lista najlepszych darmowych aplikacji w Sklepie PlayDziś Threads zajmuje szóste miejsce, po Temu, TikToku, WhatsApp, Instagramie i Sheinie. Pierwszą dziesiątkę uzupełniają Telegram, aplikacja gotówkowa, Snapchat i Messenger. (Aplikacje Google nie znajdują się na tej liście, ponieważ wszystkie są dołączone do systemu Android. Facebook jest na 13. miejscu, Facebook Lite na 37., Reddit na 39., Discord na 43. i Pinterest na 48. Słynne.3

Te rankingi sklepów z aplikacjami zdecydowanie sugerują, że Twitter/X umiera i myślę, że w szczególności Threads pomaga to zabić. Pęd i przyczepność są trudne do zdobycia i łatwe do stracenia.

inni

Nie jestem szczęśliwy, mogąc to zgłosić, ale jeśli któregoś nie przekroczę, na liście 200 najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji nie ma klientów Mastodon, nawet jeśli wyszukują je w kategorii „Sieci społecznościowe” w App Store lub Play Store.4 (Twitter/X określa siebie jako „wiadomości”, a nie „społecznościowe”, co stanowi niefortunną podpórkę do pozycjonowania go wyżej w kategorii o mniejszej konkurencji). Nawet Bluesky tworzy te listy (nr 80 w App Store, nr 49 w Play Sklep). I w tym, co może być interesującym punktem danych społeczno-ekonomicznych, Pomarańczowy JezusTruth Social zajmuje 48. miejsce w Sklepie Play (tuż przed Bluesky), ale nie znajduje się na liście 200 najpopularniejszych aplikacji w App Store. (Czerwone czapki, zielone bąbelki?)

READ  Google „Pixel Fold” ponownie opóźniony jako Apple Eyes 2025 na składany iPhone

Lubię mastodonta, uwielbiam go kość słoniowa, ale wydaje się, że popularność mastodonta osiągnęła swój szczyt. To nisza dla nerdów. Myślę, że to udana nisza dla maniaków – wciąż widzę tam strumień interesujących treści w moim kanale i cieszę się z przemyślanego zaangażowania czytelników – ale wydaje się, że Mastodonowi się to udało. NIE Ma znaczenie dla głównego nurtu i nie sądzę, że kiedykolwiek będzie miało. Zwykli ludzie nie chcą korzystać z sieci społecznościowych bez kanałów algorytmicznych i nie chcą korzystać z sieci społecznościowych, których podstawowych założeń nie rozumieją.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *