PSA: Wersja Armored Core 6 na PS4 Pro na PS5 wydaje się działać w 60 klatkach na sekundę

PSA: Wersja Armored Core 6 na PS4 Pro na PS5 wydaje się działać w 60 klatkach na sekundę

Podczas gdy wersja Armored Core 6 na PS5 działa całkiem nieźle i przeważnie przy 60 klatkach na sekundę w trybie wydajności, wersja na PS4 Pro działająca na PS5 wydaje się zapewniać zablokowaną liczbę klatek na sekundę na poziomie 60 klatek na sekundę, podobnie jak w przypadku Elden Ring.

Jak wskazano Lance McDonald (@manfightdragon) IGN potwierdził, że wersja Armored Core 6 na PS4 Pro będzie działać z zablokowaną liczbą klatek na sekundę wynoszącą 60 klatek na sekundę na PS5, chociaż Namco Bandai twierdzi, że maksymalna liczba klatek na sekundę to 30 klatek na sekundę przy 1800p. Chociaż wymaga to trochę precyzji, ci, którzy szukają najlepszej wydajności, mogą spróbować tego obrazu.

Jak wspomnieliśmy wcześniej, dotyczyło to również Elden Ring, co pokazaliśmy w naszej recenzji wydajności Elden Ring.

Jedną z fajnych zalet trybu kompatybilności wstecznej PlayStation 5 jest to, że można grać także w wersję na PS4, lub w tym przypadku na wersję na PS4 Pro, która oferuje niższą jakość obrazu 3200 x 1800 (prawdopodobnie jest to metoda refaktoryzacyjna według Sekiro) i niektóre obniżenie wersji graficznej. Michael Thompson z IGN napisał o Elden Ring. Dodatkową zaletą jest idealnie zablokowane odtwarzanie przy 60 klatkach na sekundę we wszystkich testowanych sekcjach. Zapewnia to absolutnie najlepszy sposób gry, jeśli głównym priorytetem jest wydajność, w tym na komputerze PC, ponieważ bieżąca, poprawiona wersja cierpi na utrzymujące się zacinanie i spowolnienie, gdy tak się dzieje. „.

READ  Porsche 718 Spyder RS ​​stało się szczytem rodziny z silnikiem umieszczonym centralnie

MacDonald dodał dalej, że wersja Armored Core 6 na PS5 działa „świetnie prawie przez cały czas, ale zdarzają się momenty spowolnienia, które w ogóle nie są trudne do zauważenia. Dzieje się tak głównie w przerywnikach filmowych, ale także podczas eksploracji obszarów o poważnych efekty pogodowe (tak, to jest tryb priorytetu liczby klatek na sekundę).

Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź naszą recenzję wydajności Armored Core 6 na PS5, Xbox Series X/S, PS4 i Steam Deck i przeczytaj naszą recenzję.

W naszej recenzji Armored Core 6 powiedzieliśmy: „Jego doskonałe możliwości dostosowywania napędzają doskonałą walkę mechami, czego efektem są wymagające łamigłówki bojowe, które przykuwały moją uwagę przez całą 15-godzinną kampanię i dłużej. Rozczarowuje ją nudna doświadczenie fabularne, ale trafia dokładnie tam, gdzie się liczy.” konieczne.”

Adam Pankhurst jest autorem wiadomości dla IGN. Można go śledzić na Twitterze @Adam Pankhurst i dalej skurcz.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *