Przerażający komunikat Russell Radio pojawia się po ogromnej katastrofie podczas Grand Prix Australii: PlanetF1

Przerażający komunikat Russell Radio pojawia się po ogromnej katastrofie podczas Grand Prix Australii: PlanetF1

Panikę można było wyczuć w głosie George’a Russella, gdy błagał o wywieszenie czerwonych flag, gdy utknął na środku toru po poważnym wypadku podczas Grand Prix Australii.

Kierowca Mercedesa gonił Fernando Alonso z Astona Martina, chcąc w końcowych etapach wywalczyć szóste miejsce. Wynik tej bitwy był otoczony kontrowersjami.

Przerażony George Russell żąda czerwonych flag

Kiedy Russell podążał za Alonso do zakrętu 6, był zaskoczony ekstremalną różnicą prędkości na korzyść Russella, w wyniku czego Brytyjczyk stracił kontrolę nad swoim mercedesem W15 i uderzył w bariery. Następnie jego samochód wrócił na tor i zatrzymał się na torze stronie w zakręcie 6. środek drogi.

Na szczęście Russell nie odniósł obrażeń w wypadku, ale był wstrząśnięty, poziom adrenaliny w nim wzrósł i wpadł w panikę, obawiając się, co może się stać z samochodami przygotowanymi do zamiatania tego odcinka bezpośrednio po wypadku.

Wchodząc do radia zespołu, Russell krzyknął: „Czerwona flaga! Czerwona flaga! Czerwona flaga! Jestem na środku toru! Czerwona flaga! Czerwona flaga! Czerwona! Czerwona! Czerwona! Czerwona! Czerwona!”

„Jestem w środku! Czerwony! Cholera!”

PlanetF1.com poleca

Siedem weekendów Formuły 1, które musisz zobaczyć, aby odhaczyć listę życzeń na rok 2024 – i jak tanio się tam dostać

Harmonogram Formuły 1: Kiedy odbędzie się następny wyścig Formuły 1 i gdzie się odbędzie?

Chociaż wyścig nie został oznaczony czerwoną flagą na ostatnim okrążeniu, na torze wysłano wirtualny samochód bezpieczeństwa, aby zneutralizować Grand Prix i umożliwić innym kierowcom bezpieczne poruszanie się po miejscu wypadku Russella.

Jeśli chodzi o ocenę sędziów, Alonso został surowo ukarany 20-sekundową karą i trzema punktami karnymi na swoim super prawie jazdy za „potencjalnie niebezpieczną” jazdę.

Stewardzi powiedzieli, że telemetria pokazała, że ​​Alonso wzniósł się ponad 100 metrów wcześniej niż jakiekolwiek inne okrążenie wyścigu, lekko hamując, a następnie redukując bieg w punkcie, którego normalnie by nie używał.

READ  Blue Jays finalizują plany renowacji Rogers Center o wartości od 200 mln do 250 mln USD

Alonso odpowiedział, twierdząc, że zamierzał wcześniej zwolnić przed zakrętem, aby uzyskać lepszy zjazd, co nieco źle zrobił, co skutkowało „dużą i niezwykłą prędkością zbliżania się samochodów”.

Omawiając incydent ze Sky F1, Alonso powiedział: „Koncentrowałem się przede mną, a nie za mną. Miałem pewne problemy podczas ostatnich 15 okrążeń lub coś z akumulatorem i rozmieszczeniem.

„Więc tak, zdecydowanie miałem trochę problemów pod koniec wyścigu, ale nie mogę skupić się na samochodach za nami. Wszystko z nim w porządku. Widziałem samochód i bardzo się martwiłem. „

Ta kara spadła Alonso o dwa miejsca na ósme miejsce, a wypadek Russella oznaczał, że żaden Mercedes W15 nie był zagrożony w Australii, gdzie Lewis Hamilton wycofał się wcześniej z powodu awarii silnika.

Przeczytaj następujące – UJAWNIONE: dane telemetryczne Fernando Alonso, które doprowadziły do ​​ogromnej kary od FIA w Australii

Tabitha Montgomery

„Nieuleczalny badacz twittera. Amatorski adwokat mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany guru muzyki. Becon ćpuna. Skłonny do napadów apatii”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *