Prototypowe nagranie Kingdom Tears pokazuje, jak powstał system Ultrahand

Prototypowe nagranie Kingdom Tears pokazuje, jak powstał system Ultrahand

Wśród wielu nowych funkcji w The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, jedną z najciekawszych jest system budowania za pośrednictwem mechaniki Ultrahand, który pozwala graczom budować pojazdy i inne konstrukcje z części. To świetna nowa mechanika, a my przyjrzeliśmy się materiałom z wczesnej fazy rozwoju, które wydają się pokazywać prototypowy system w akcji nie w Kingdom Tears, ale w Breath of the Wild.

Materiał filmowy pochodzi od Nintendo, które opublikowało serię pytań i odpowiedzi dla programistów przed premierą Breath of the Wild, wraz z kilkoma zdjęciami i filmami. W szczególności jeden film Wygląda na to, że został wysłany dzień wcześniej i odebrany Dzięki sprytnemu użytkownikowi Reddit, Pokazuje niektóre z wczesnych etapów rozwoju budynku Tears of the Kingdom przy użyciu technologii Sheikah i jej elementów, zamiast technologii Zonai, którą widzieliśmy w materiałach poglądowych i zwiastunie.

Wideo przedstawia tratwę napędzaną dużymi wiosłami, gokart z gigantycznymi kołami zębatymi szejka i ponownie ten sam gokart z dużym działem z przodu. Wszystkie części tych pojazdów można znaleźć jako przedmioty środowiskowe w kapliczkach szejka, z wyjątkiem tratwy znalezionej w świecie. Ale to świetne spojrzenie na to, gdzie były głowy programistów, kiedy po raz pierwszy wyobrażali sobie, jak będą działać budynki i pojazdy.

Ponadto wydaje się, że są to zrzuty ekranu z Breath of the Wild, a nie Tears of the Kingdom, oparte na interfejsie użytkownika i obecności niektórych punktów orientacyjnych, takich jak Sheikah Towers. W sekcji z armatą na moście można też zajrzeć w dal Oddech systemu Wild Billboardktórych programiści używali do dzielenia się opiniami w grze na temat prac rozwojowych prowadzonych w określonym obszarze oraz do wewnętrznej wymiany opinii na temat konkretnego projektu.

Z tych wywiadów dowiedzieliśmy się wielu innych szczegółów, w tym, że „ręce” są głównym tematem gry, że lochy będą miały zróżnicowaną estetykę oraz że Nintendo zawsze planowało wykorzystać Hyrule Breath of the Wild w kontynuacji. Prawdopodobnie otrzymamy więcej kontekstu dla tego prototypowego wideo jutro, kiedy opadnie ostatnia część wywiadu. A w przyszłości pojawi się o wiele więcej Kingdom Tears, więc pamiętaj, aby zaglądać na naszą wiki, aby ułatwić sobie orientację w dniu premiery.

READ  Recenzje Galaxy S24 Ultra, przecieki Pixela 9 Pro, niespodzianka OnePlus 12R

Rebecca Valentine jest starszym reporterem w IGN. Możesz ją znaleźć na Twitterze @pracownik.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *