Pożar baterii Tesli sfałszowany i rozbity przez firmę ubezpieczeniową w dziwacznym programie

Pożar baterii Tesli sfałszowany i rozbity przez firmę ubezpieczeniową w dziwacznym programie

Firma ubezpieczeniowa sfałszowała pożar i awarię akumulatora Tesli w ramach dziwacznego pokazu, aby pokazać, że samochody elektryczne powodują więcej wypadków.

Samochody Tesli były testowane przez wiele agencji bezpieczeństwa samochodowego na całym świecie, w tym Instytut Ubezpieczeń na Drogach (IIHS), który niedawno wprowadził Tesla Model Y Najwyższa możliwa ocena bezpieczeństwa.

Kiedy otrzymałem wiadomość e-mail z informacją, że w zeszłym tygodniu firma ubezpieczeniowa przetestowała Teslę Model S, spodziewałem się, że ponownie zobaczę najlepsze w branży wyniki, ale zamiast tego rozmawiali o tym, jak byli w stanie „odwrócić samochód i zapalić się ”.

Szybko odrzuciłem raport po tym, jak zobaczyłem, jak absurdalny był test zderzeniowy i fakt, że zdecydowali się na użycie Modelu S, który miał co najmniej sześć lat:

Nie miało to dla mnie sensu, więc postanowiłem tego nie zgłaszać, ale teraz test zderzeniowy okazał się o wiele dziwniejszy niż myślałem.

24auto.de Potwierdziła, że ​​AXA Insurance całkowicie sfałszowała wypadek, holując samochód do startu, a następnie aktywując fajerwerki, aby sfingować pożar:

Rzekomy test zderzeniowy przeprowadzony przez firmę ubezpieczeniową Axa coraz częściej staje się wydarzeniem demonstracyjnym bez realnej wiedzy: jak firma przyznała na prośbę 24auto.de, w testowanych pojazdach nie było akumulatorów. Według biura prasowego „Pokazanie pożaru akumulatora byłoby niezwykle niebezpieczne ze względu na obecność gości, dlatego przed testami usunięto ogniwa akumulatora samochodów elektrycznych”. Zgodnie z tą samą logiką firma ubezpieczeniowa podpaliła również Teslę Model S, która została przetestowana przy użyciu tej samej pirotechniki.

Pokazanie całego „testu zderzeniowego” było częścią promocji raportu AXA, w którym twierdzili, że samochody elektryczne powodowały więcej wypadków z uszkodzeniami:

Spojrzenie na statystyki AXA pokazuje, że kierowcy pojazdów elektrycznych powodują o 50 procent więcej kolizji i uszkodzeń swoich pojazdów niż konwencjonalne silniki spalinowe. Kierowcy pojazdów elektrycznych o wysokich osiągach powodują ponad dwukrotnie więcej szkód w wyniku kolizji niż w przypadku standardowych pojazdów spalinowych”.

Oczywiście można sprawić, że dane mówią wiele rzeczy, ale w tym przypadku AXA postanowiła nie porównywać samochodów w każdym dziale. W rzeczywistości samochody elektryczne przyspieszają średnio szybciej ze względu na chwilowy moment obrotowy, a niektórzy ludzie nie są w stanie poradzić sobie z mocą, co może prowadzić do wypadków.

READ  Administracja Bidena ujawnia najsurowsze w historii amerykańskie limity emisji samochodów, aby zwiększyć liczbę pojazdów elektrycznych

Wydaje się, że gra zderzeniowa Tesli została wyprodukowana, aby to zilustrować. Czy warto?

FTC: Używamy linków afiliacyjnych, aby zarabiać. jeszcze.


Subskrybuj Electrek na YouTube, aby otrzymywać ekskluzywne filmy i zasubskrybuj notacja dźwiękowa.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *