Ponowne otwarcie Smithsonian National Air and Space Museum: Co musisz wiedzieć

Ponowne otwarcie Smithsonian National Air and Space Museum: Co musisz wiedzieć

Odnowiona przestrzeń zawiera interaktywne eksponaty, nowe ustawienia wydarzeń specjalnych i myśliwiec X-wing

Kenneth C. Griffin Exploring the Planets Gallery to jedna z ośmiu galerii dostępnych dla zwiedzających po ponownym otwarciu Narodowego Muzeum Lotnictwa i Kosmosu w National Mall. (zdjęcia Craiga Hudsona dla The Washington Post)

Przed pandemią Narodowe Muzeum Lotnictwa i Kosmosu było jednym z najbardziej znanych muzeów na świecie. W 2018 r. przyciągnęło 6,2 mln zwiedzających – za tylko Metropolitan Museum of Art w Ameryce Północnej – i pozostało piątym najpopularniejszym miejscem na kontynencie w 2019 r., chociaż niektóre galerie zostały zamknięte, aby rozpocząć zakrojony na szeroką skalę, wieloletni proces renowacji i rehabilitacji . „Miliony odwiedzających mogą wpływać na przestrzeń muzealną” – mówi Jeremy Kinney, zastępca dyrektora ds. badań i spraw kuratorskich w muzeum.

W ten weekend zwiedzający w końcu zobaczą rezultaty tej transformacji w ośmiu odrestaurowanych galeriach, w tym dwóch z nowymi tematami w muzeum. Niektóre perełki grupy, w tym Wright Flyer, skafander kosmiczny Neila Armstronga i moduł dowodzenia Apollo 11 Columbia, są w nowych i inspirujących ustawieniach. Wyłożone dywanami korytarze i korytarze były zakurzone i nudne. Spośród 1240 eksponatów Smithsonian chwali się, że 55 procent z nich nigdy wcześniej nie było pokazywanych w tym muzeum, to przedmioty naddźwiękowe. Northrop T38 Talon Pilot Jacqueline „Jackie” Cochran ustanowił osiem rekordów świata dla gwiezdnego myśliwca X-winga, który pojawił się w Star Wars: The Rise of Skywalker oraz protez uszu noszonych przez Leonarda Nimoya jako Mr. Spocka w Star Trek.

Jeśli masz szczęście, że masz bilet czasowy – więcej na ten temat poniżej – lub planujesz odwiedzić go wkrótce, oto, co musisz wiedzieć.

Ekspozycje skupiają się na nowych i różnych sposobach.

Podczas gdy duża liczba artefaktów jest nowością w centrum handlowym, nie dotyczy to niektórych z najbardziej znanych. Brać Widziałem pilota wojskowego: Zbudowany w 1909 roku i przeniesiony w tym roku do Fort Myer na demonstrację armii amerykańskiej, jego oryginalne płócienne pokrycie pozostaje. Większy i piękniejszy niż słynny 1903 Prawo Ulotka, poprzednio pokazany zwisający z sufitu. Ale teraz, na wczesnej wystawie latania, widoczność spadła, podobnie jak dobrze znany samolot braci Wright, który ma swoje własne miejsce w galerii w holu.

Kolumbiamoduł dowodzenia misji Apollo 11, dawniej Boeing Milestones w Flight Hall,za moją szklanką– mówi Kenny, prawie z niedowierzaniem. W galerii Destination Moon Gallery znajduje się centralnie w niestandardowej obudowie, która pozwala odwiedzającym chodzić po niej, badać uszkodzenia spowodowane przez powracający upał i próbować wyobrazić sobie trzy osoby żyjące w środku przez dowolny czas. (Pamiętaj, aby obejrzeć ekran wideo za Columbią, który pokazuje cechy ciasnych pomieszczeń, od szafek po ławki, a nawet zapewnia widok słynnego grawerunku Michaela Collinsa po spryskaniu jednego z desek rozdzielczych.)

„Odwiedzający wchodzą w interakcję z eksponatami na różne sposoby” — mówi Kenny. „Niektórzy czytają wszystkie etykiety, niektórzy chcą interaktywności. Mamy odwiedzających, którzy mają listę kontrolną – przychodzą, aby zobaczyć pierwszy samolot. Inni są naprawdę ciekawi. Przestrzeń jest do tego zaprojektowana – chcesz mieć artefakt, ale także mieć za tym historię”, aby ludzie mogli umieścić przedmiot w kontekście. Muzeum dociera również do różnych grup zwiedzających, wykorzystując modele lub praktyczne elementy dla zwiedzających, którzy mogą mieć na przykład problemy ze wzrokiem lub poruszaniem się.

READ  Nowy park o tematyce kosmicznej w Kent puszcza wodze fantazji

W przypadku filmu Destination Moon, który zawiera jedne z najcenniejszych artefaktów Smithsonian, chodziło o to, by pokazać show dla innej, młodszej publiczności. „Mieliśmy wystawę Apollo to the Moon w starym muzeum, ale trzeba było ją ponownie umieścić w kontekście” – mówi Kenny. Kiedy muzeum zostało otwarte? [in 1976]lądowania na Księżycu były niedawnym wspomnieniem. „Teraz minęło 50 lat odkąd człowiek chodził po Księżycu, a mniej odwiedzających pamięta swoje miejsce, gdy Neil Armstrong wstąpił do Morza Spokoju. Jest więcej informacji o wyścigu kosmicznym i jego rola w kulturze tamtych czasów.

Jest też chęć opowiedzenia większego wyboru historii: przy wejściu głównym znajduje się WR-3, samolot wyścigowy zaprojektowany przez Neila Lovinga, pierwszego czarnoskórego pilota po amputacji certyfikowanego do wyścigów odrzutowych. Wystawa na wystawie Thomasa W. Haasa We All Fly przedstawia Jerrie Mock, która uważała latanie za hobby i jako pierwsza kobieta latała samotnie dookoła świata w 1964 roku. Centrum Stephena F Udvara – Foggy w Chantilly, ale teraz zajmuje ważne miejsce na podwórku kraju. Na Księżycu docelowym jeden ekran wyświetla „Dlaczego astronauci są tylko biali?” Opowiadając odwiedzającym o Mercury 13 – grupie kobiet, które przeszły te same testy fizyczne co astronauci NASA, ale nigdy nie zostały przyjęte do programów NASA.

KidsPost: 5 rzeczy, których nie można przegapić w ponownie otwartym Muzeum Lotnictwa i Kosmosu

Przygotuj się na interaktywność.

Artefakty są niezbędne do opowiadania historii muzealnych, niezależnie od tego, czy są Kombinezon kosmiczny Armstrong Noszone podczas podróży po powierzchni Księżyca lub stoper Bracia Wright mierzyli czas swoich jazd testowych w Kitty Hawk. Ale patrzenie na rzeczy nie dotknie każdego odwiedzającego, zwłaszcza młodych. Air and Space zawsze miał symulatory lotu, gry i interaktywne stacje, ale odnowione eksponaty wykraczają poza wszystko, co widzieliśmy wcześniej.

Najbardziej wciągającym doświadczeniem jest „Walking on Other Worlds” w Kenneth C. Griffin Exploring Planets Exhibition. Odwiedzający przechodzą przez środek okrągłej przestrzeni o średnicy ponad 25 stóp, otoczonej ekranami wideo. W ciągu siedmiu minut zostali teleportowani do siedmiu miejsc w galaktyce, w tym do księżyca Jowisza, Tytana, Marsa i powierzchni komety. Dzięki prawie 360 ​​stopniom wizualizacji możesz obracać się, aby zobaczyć szczegóły – pozostałości sondy Huygens, która zderzyła się z Tytanem w 2005 roku, czerwone wychodnie skał aż nazbyt znajome z Kanał na Instagramie dla łazika wytrwałości – Gdy na ekranie pojawiają się fakty, wyskakujące wideo, mów o temperaturze, grawitacji lub właściwościach powierzchni. (Jeziora metanu na Tytanie? Niesamowite). Pomyśl o tym jak o wirtualnej rzeczywistości bez kasku.

W pobliżu modeli łazików marsjańskich gra na ekranie dotykowym prosi odwiedzających o jazdę łazikiem na misjach na powierzchni Czerwonej Planety, analizując ryzyko potknięcia się z szansą na odkrycie naukowe i sprawdzając, czy miejsca mogą wcześniej wykazywać ślady wody. Zegar słoneczny działa. W całym muzeum istnieje możliwość zbudowania własnego układu słonecznego, wybrania najważniejszych przedmiotów w latającym samochodzie lub śledzenia lotów i migracji zwierząt na planecie o wysokości 3 metrów.

READ  Naukowcy zauważają, że nieuchwytny brakujący krok w końcowej fazie fotosyntezy

Istnieje również więcej „tradycyjnych” elementów, którymi można dotykać i bawić się, takich jak pociągnięcie dźwigni na wystawie Braci Wright, aby pokazać koncepcję owinięcia skrzydeł, lub przesunięcie dźwigni sterowania w America By Air, aby pokazać, jak sterowanie lotem, takie jak stery i klapa skrzydeł zmieniały się na przestrzeni lat. Jednoręki bandyta Evela Knievela jest jednym z najprostszych i najbardziej przekonujących w Nation of Speed. Odwiedzający mają za zadanie „przeskoczyć” piłkę przez szczelinę, podobnie do śmiałego wyczynu, ale muszą bawić się prędkością piłki i kątem ramp, aby skutecznie wylądować po drugiej stronie.

Muzeum to nie tylko powietrze czy przestrzeń.

Jeśli mamy być szczerzy, niektóre salony wyglądają jak stare koncerty. Ameryka samolotemOpowiada historię pasażerskich podróży lotniczych, na przykład, w swoim programie przedstawiającym kołyszące się kostiumy stewardesy Emilio Pucci z lat 60. i pas startowy Douglasa DC-7, zupełnie przyćmiony przed nosem Boeinga 747. Ale to nie zawsze jest problem.

szybki naródJeden z nowych tematów wystawy, bada obsesję Ameryki na punkcie rzeczy, które poruszają się zbyt szybko, a jednocześnie robią dużo hałasu. Była to współpraca między Air and Space a Narodowym Muzeum Historii Amerykańskiej, które prezentowało przedmioty, w tym samochody wyścigowe prowadzone przez Richarda Petty’ego i Mario Andrettiego. Oczywiście, przyznaje Kenny, każde muzeum mogło zaprojektować swój własny eksponat z myślą o potrzebie szybkości, ale połączenie sił miało sens, nawet jeśli, jak mówi z uśmiechem, „mamy najszybsze artefakty”.

Wystawa skupia się przede wszystkim na historii pułkownika sił powietrznych Johna Stabba, który jechał z prędkością 632 mil na godzinę w saniach rakietowych. wiatr dźwiękowy 1 Poddało go działaniu przeciążenia o wartości 46,2 — najpotężniejszego, z jakim człowiek kiedykolwiek się zetknął — i uczyniło go „najszybszym żyjącym człowiekiem”, jednocześnie szukając szybkiego przyspieszania i zwalniania. Eksperymenty Stappa pomagają ustalić standardy bezpieczeństwa zarówno dla samolotów, jak i samochodów.

Główną zasadą, jak mówi Kenny, było: „Jak zrobić wystawę po wyjęciu z pudełka?”. I na pewno tak jest w porównaniu z anegdotami skupionymi w innych galeriach. Tutaj pokazy wędrują między samolotami wyścigowymi, silnikami rakietowymi, bijącymi rekordy motocyklami i torebką z zabawkami, od Corvette wielkości Barbie, przez samoloty Matchbox, aż po trzymetrowy model niemieckiej rakiety V-2, ilustrując, jak pragniemy maszyn ta praca. Szybciej, szybciej, szybciej Nasycony w młodym wieku.

Jest kilka dziwnych dodatków, od komercyjnych manekinów do testów zderzeniowych z lat 80. i cegieł z toru wyścigowego Indianapolis Motor Speedway po pozostałości po taksydermii. Gilmore Latający Lew, zwierzak charyzmatycznego lotnika Roscoe Turnera. (Turner, który pobił międzykontynentalne rekordy prędkości w latach 30. XX wieku, był sponsorowany przez Gilmore Oil, właściciela marki benzynowej Red Lion. „Chodziło o reklamę”, mówi Kenny.) Lew miał własny spadochron, kiedy leciał z Turnerem — co robiła tylko przez dziewięć miesięcy, jak mówi ekran, „aż Gilmore stał się zbyt duży”, by zmieścić się w kokpicie.

READ  Chiński łazik Zhurong Mars w dobrym stanie, pokonuje ponad 500m

„To wystawa tymczasowa”, mówi Kenny, ale nie spiesz się: z perspektywy atmosfery i przestrzeni oznacza to, że będzie istnieć przez dekadę.

Nie wszystkie charakterystyczne artefakty muzeum są na wystawie.

Niezależnie od tego, czy często odwiedzasz Muzeum Lotnictwa i Kosmosu, czy zmieniasz swoje życie dzięki wycieczce terenowej siódmej klasy, prawdopodobnie masz ulubione, które widziałeś w kółko: księżycową skałę, elegancki samolot Bell X-1 Chucka Yeagera, warsztat orbitalny Skylab teatr lalek opowiada historię Pierwszy lot balonem nad kanałem La Manche.

Ale przy ponownym otwarciu tylko ośmiu z 23 obszarów wyświetlania i wyświetlania nie ma miejsca na pokazanie wszystkiego. Niektóre artefakty, takie jak przełamanie bariery dźwięku w Yeager efektowne błyskiZostali przeniesieni do Udvar-Hazy podczas remontu wraz z Johnem Glennem Przyjaźń 7 kapsułek Czwarte Bliźnięta. Wiele artefaktów pozostaje w pamięci, w tym: księżycowe skały A Skylab.

Niektóre decyzje są bardziej złożone. Słynny Charles Lindbergh Duch św. Ludwika, który został użyty podczas pierwszego lotu transatlantyckiego, czeka na instalację w nowej galerii, ale w międzyczasie dyrektor muzeum Chris Brown nie chciał trzymać samolotu poza zasięgiem wzroku, jak twierdzi rzeczniczka Alison Mitchell. Więc jeśli wejdziesz na drugie piętro i przejdziesz przez galerię One World Connected, możesz zajrzeć za róg i za aksamitnymi linami zobaczysz lśniący srebrny samolot.

Wejście może być trudniejsze niż myślisz.

Odnowione muzeum cieszy się dużym zainteresowaniem, a Smithsonian zwrócił się do bezpłatnych, punktualnych przepustek, aby poradzić sobie z oczekiwanymi tłumami. Około 8000 dziennie będzie dostępnych początkowo, chociaż może się to zmienić. W ten weekend od piątku do niedzieli jest już pełno, podobnie jak 22 października. Ograniczona liczba jednodniowych karnetów będzie dostępna online codziennie o 8:30

Muzeum będzie otwarte codziennie od 10:00 do 17:30, z wyjątkiem świąt Bożego Narodzenia, a wejściówki są wymagane od wszystkich. Bilety na nowy zestaw dat wydawane są co sześć tygodni; 14 września muzeum otworzyło wszystkie spotkania od 14 października do 30 listopada na rezerwacje. 28 października odwiedzający będą mogli zarezerwować terminy między 1 grudnia a 14 stycznia, a 16 grudnia dostępne będą rezerwacje na terminy między 15 stycznia a 28 lutego.

Karnety umożliwiają wjazd w godzinach szczytu między 10:00 a 16:00 (na przykład nie można rezerwować wejściówek o 10:30). Zwiedzający powinni przybyć nie później niż 15 minut przed godziną wejścia, a w ruchliwych okresach muzeum informuje, że faktyczne wejście może zająć do 30 minut. Karnety umożliwiają wejście do godziny po godzinie na bilecie; Następnie wstęp zależy od pojemności muzeum.

Narodowe Muzeum Lotnictwa i Kosmosu, Szósta Ulica i Ulica Niepodległości SW. airandspace.si.edu. darmowy.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *