Podczas inspekcji ośrodka Leacock Care Center hrabstwo stwierdziło pięć naruszeń

Podczas inspekcji ośrodka Leacock Care Center hrabstwo stwierdziło pięć naruszeń

Stwierdzono niezgodność z ustawą o opiece długoterminowej w związku z opieką nad trzema pensjonariuszami Domu Orillia

Podczas inspekcji przeprowadzonej w czerwcu w Leacock Care Centre urzędnicy prowincji odkryli pięć naruszeń ustawy o reformie opieki długoterminowej.

Następuje kontrola Aurelia ma znaczenie Relacja z incydentu z udziałem pensjonariusza Duffa Langstrotha, który w maju został pozostawiony w domu na noc z powodu problemów kadrowych w domu opieki długoterminowej Orillia.

Kontrola przeprowadzona przez Ministerstwo Opieki Długoterminowej, obejmująca siedem wizyt stacjonarnych i wyjazdowych w dniach 7–19 czerwca, wykazała pięć przypadków nieprzestrzegania prawa w stosunku do trzech pensjonariuszy Domu .

W przypadku jednego mieszkańca, zidentyfikowanego w raporcie jako mieszkaniec nr 003, departament stwierdził, że dom nie chronił go przed zaniedbaniem, ponieważ „mieszkańcowi nie zapewniono opieki przez dłuższy okres czasu”, co skutkowało „umiarkowanym wpływem i zagrożenie dla mieszkańca.” mieszkaniec.”

Departament stwierdził również, że dom nie określił poziomu pomocy wymaganego w planie opieki pensjonariusza w odniesieniu do opieki nad pensjonariuszem przy wypisie oraz że nie wdrożył „konkretnej interwencji” w kilku przypadkach opieki nad pensjonariuszem.

W przypadku mieszkańców zidentyfikowanych jako #001 i #002 departament stwierdził, że dom nie zapewnił odpowiedniej ilości środków do pielęgnacji moczu, aby zapewnić im „czystość, suchość i wygodę”, oraz że nie zapewniono im specjalnych produktów do pielęgnacji moczu.

Dom nie zapewnił także uwzględnienia w planie opieki szczególnych wymagań pensjonariusza 001 w zakresie pielęgnacji moczu.

Jak wynika z protokołu, ministerstwo stwierdziło, że plany opieki dla mieszkańców nr 001 i 002 zostały zaktualizowane przed zakończeniem kontroli.

Podczas kontroli odwiedził go inspektor ministerstwa i opowiedział o majowym incydencie, kiedy zostawił śmieci między 22:30 22 maja a 6 rano 23 maja – powiedział Langstroth.

„Powiedziałem jej, co się stało. Powiedziałem jej, że personel był bardzo zaniepokojony moją opieką, ale nie było nikogo, kto mógłby przyjść i mi pomóc. „To tylko sedno sprawy” – powiedział – „a jeśli chodzi o poranny personel, byłem ich priorytetem. Jednak ich priorytet w ogóle się nie wydarzył.” Jest 6:30 rano (i) przychodzą o szóstej.

READ  Amerykańska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd pozywa giełdę kryptowalut Kraken w związku z brakiem rejestracji

Langstroth stwierdził, że poziom opieki, jaką otrzymał, radykalnie się poprawił w ciągu miesiąca po wypadku, stwierdził jednak, że nie utrzymał się on przez całe lato.

„Później przez około miesiąc dzwoniłem do kogoś do drzwi po naciśnięciu dzwonka, zwykle w ciągu 30 sekund” – powiedział. „Odkąd ten miesiąc mija, robi się coraz więcej… 15 minut, pół godziny, 45 minut”.

Choć stwierdził, że pracownicy na ogół dokładają wszelkich starań, aby zapewnić mu opiekę, wyraził obawy dotyczące problemów kadrowych w całym hrabstwie systemu opieki długoterminowej.

Ustawa o reformie opieki długoterminowej postawiła sobie za cel zapewnienie pensjonariuszom opieki długoterminowej trzech godzin i 15 minut opieki dziennie do 31 marca – co zdaniem Langstrotha nie zostało osiągnięte.

„W tym budynku każdy mieszkaniec ma obowiązek zapewnić 3,25 godziny opieki co 24 godziny. Oblicz. Ile osób potrzeba do tego? Nie wystarczy” – powiedział. „Nie są w stanie tego zrobić. Powodem jest to, że nie mogą zatrudnić wystarczającej liczby ludzi do wykonania tej pracy.

Langstroth powiedział, że pragnie być głosem mieszkańców, którzy nie mogą mówić sami za siebie.

„Nie mam mocy, aby dokonać zmian. Mogę jednak sprawić, że osoby, które nie mogą zabierać głosu, będą miały w swoim imieniu rzecznika. ” Ci, którzy nie wiedzą, kim są, gdzie są, kim są robią, dlaczego tu są – wielu z nich płacze, ponieważ „Myślą, że zostali porzuceni”.

Zapewnienie mieszkańcom wysokiej jakości opieki jest najwyższym priorytetem, powiedział Trevor Sykes, koordynator ds. relacji społecznych w firmie Garlett Health Services, która prowadzi Leacock Care Centre.

„Podstawową troską Leacock Care Center każdego dnia jest zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych mieszkańców” – powiedział Sykes. Aurelia ma znaczenie. „Zobowiązujemy się do wdrożenia wszelkich środków określonych przez Ministerstwo Opieki Długoterminowej.

READ  Oto, ile w zeszłym roku zapłacono prezesom publicznych firm technologicznych w Kanadzie

„Pozostajemy w bezpośrednim i bliskim kontakcie z mieszkańcami, a nawet ze wszystkimi mieszkańcami, aby zapewnić należyte zaspokojenie ich potrzeb”.

Garlett ściśle współpracuje ze służbą zdrowia i partnerami regionalnymi, aby zapewnić mieszkańcom „najlepszą możliwą opiekę, często wdrażając zasady i programy wykraczające poza te wymagane przez naszych partnerów w departamencie” – powiedział Sykes.

Zauważył, że prowincja przeżywa obecnie „kryzys kadrowy w służbie zdrowia”, podkreślił jednak, że Leacock dysponuje pełną kadrą.

Dodał: „Jesteśmy jednak w stanie utrzymać pełną kadrę, także w razie potrzeby poprzez korzystanie z agencji rekrutacyjnych”. „Aby uzyskać więcej informacji na temat kryzysu kadrowego w służbie zdrowia, który wpływa na domy opieki długoterminowej i szerzej rozumiany sektor opieki zdrowotnej w całym Ontario, zalecam bezpośredni kontakt z Ontario Long-Term Care Association lub Ministerstwem Opieki Długoterminowej.”

Można zapoznać się z raportem Ministerstwa dotyczącym Ośrodka Opieki Leacock Tutaj.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *