Pierwsze umysły kontrolowane przez sztuczną inteligencję zamieszkają w grach wideo

Pierwsze umysły kontrolowane przez sztuczną inteligencję zamieszkają w grach wideo

Jeden z graczy korzysta z komputera wyposażonego w chip Nvidia Corp. Na targach gier wideo Gamescon w Kolonii w Niemczech, w środę 23 sierpnia 2023 r. Gamescon potrwa do niedzieli 27 sierpnia. Fotograf: Alex Kraus/Bloomberg za pośrednictwem Getty Images

Bloomberga | Bloomberga | Obrazy Getty’ego

Szybki postęp w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji zmieni nie tylko życie ludzkie. NPC (postacie niegrywalne), postacie zamieszkujące światy stworzone w grach wideo, ale do tej pory w dużej mierze działające w oparciu o ograniczone skrypty – takie jak właściciel sklepu, do którego wchodzisz – są testowane jako aspekt wczesnych podstawowych gier, ponieważ sztuczna inteligencja może poprawić rozgrywkę i zanurzenie. A Niedawne partnerstwo Najlepszym przykładem jest różnica między Microsoft Xbox a Inworld AI.

Lepszy dialog to dopiero pierwszy krok. „Tworzymy technologię, która pozwala NPC ewoluować poza z góry zdefiniowane role, dostosowywać się do zachowań graczy, uczyć się na podstawie interakcji i przyczyniać się do tworzenia żywego, oddychającego świata gier” – powiedział Kellan Gibbs, dyrektor ds. produktu i współzałożyciel Inworld AI . . „NPC AI to nie tylko skok technologiczny. To zmiana paradygmatu w zaangażowaniu graczy”.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *