Na stole dostępna jest beznarzędziowa regulacja tłumienia kompresji przy wysokich i niskich prędkościach oraz tłumienia odbicia przy niskich prędkościach, wraz z niezależnym siłownikiem hydraulicznym wysuwanym od dołu. Celem było zapewnienie trwałego, lekkiego i wydajnego amortyzatora cewkowego o najszerszej kompatybilności na rynku części zamiennych zarówno dla rowerów seryjnych, jak i e-MTB.
• Wał ze stali melonitowej QPQ o wysokiej wytrzymałości
• 28 kliknięć do szybkiej regulacji ciśnienia
• 28 kliknięć w celu regulacji ciśnienia przy niskiej prędkości
• 18 kliknięć regulacji odbicia przy niskiej prędkości
• Hydrauliczny od dołu do zewnątrz
• Standardowe opcje oczek i czopów
• Kompatybilny z e-MTB
• 865 USD bez sprężyny (+95 USD za sprężynę PUSH HyperCoil)
• Deklarowana waga: ok. 800 g ze sprężyną Hypercoil i osprzętem
• Pushindustries.com
Firma Push Industries zasłynęła z tuningu niestandardowego zawieszenia, zanim w 2015 roku wypuściła na rynek amortyzator ElevenSix z gwintem, który jest obecnie dostępny w trzeciej generacji.
Ten wysokiej klasy element zawieszenia o wartości 1600 dolarów jest klasą sam w sobie, dzięki podwójnemu górnemu systemowi tłumienia kompresji, który pozwala kierowcy przełączać się między dwoma wstępnie ustawionymi ustawieniami tłumienia kompresji w locie — to trochę tak, jakby mieć dwa amortyzatory w jednym. Ogłoszony dzisiaj SV8 zawdzięcza swoją nazwę temu, że ma tylko jeden zawór.
Jednak ten pojedynczy zawór nadal można regulować zewnętrznie za pomocą 28 kliknięć regulacji kompresji przy dużej i niskiej prędkości oraz 18 kliknięć regulacji odbicia przy niskiej prędkości. Jest też niezależny tłok hydrauliczny, który SV8 dzieli z ElevenSix. Aktywuje się ono podczas ostatnich 15% skoku tylnego koła, pomagając zmniejszyć ciśnienie, aby uniknąć dolnego poziomu lub przynajmniej zmniejszyć związaną z nim szorstkość. Ta strona amortyzatora nie jest regulowana.
W przeciwieństwie do ElevenSix, które są tylnymi amortyzatorami dostosowanymi do kierowcy i ramy, Push SV8 jest dostępny w jednym z zaledwie dwóch możliwych ustawień tłumienia: A-Tune dla sztywności sprężyn w zakresie 300-500 funtów/cal i B-Tune dla 525- Ceny sprężynowe 700 funtów/cal.
W SV8 nie ma dźwigni wznoszenia. Darren Murphy, założyciel PUSH Industries, mówi nam, że konstrukcja połączonego tłoka SV8 współpracuje z zaworami kompresyjnymi, aby ograniczyć ruchy powodowane przez rowerzystę podczas pedałowania, hamowania lub przesuwania nadwozia podczas technicznych podjazdów, bez pogarszania skuteczności amortyzatora.
Obsługuje system zbiornika niskociśnieniowego (95 psi), o którym mówi się, że znacznie zmniejsza początkową siłę odrywającą na wale amortyzatora. Powoduje to szok, który pozwala lepiej śledzić Ziemię, wchodząc w interakcję z nawet najdrobniejszą pogawędką, mówi Darren.
Chociaż Push SV8 nie może konkurować z cewkami takimi jak RockShox Super Deluxe Ultimate Coil czy Fox DHX2 pod względem ceny, z pewnością może to zrobić w zakresie obsługi klienta. Oferują pełny reset gwarancji fabrycznej przy każdym rocznym serwisie, jeśli jest wykonywany przez jedno z autoryzowanych przez producenta centrów serwisowych.
Pamiętaj, że możesz regulować długość skoku w krokach co 2,5 mm, dzięki czemu można go skutecznie przenosić z jednego roweru na drugi, a możesz przeżyć szok swojego życia. Nagle 865 dolarów nie wydaje się takie złe.
Aha, gwarancja ta przechodzi również na kolejnych właścicieli.
SV8 jest dostępny w następujących wymiarach:
• Czop 180 x 50-55 mm
• Czop 205 x 60-65 mm
• Standardowe oczko 210 x 50-55 mm
• Standardowy rozmiar otworu 230 x 60-65 mm
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.