Pierwsze spojrzenie: amortyzator cewki Push SV8 o wartości 865 USD

Pierwsze spojrzenie: amortyzator cewki Push SV8 o wartości 865 USD

Firma Push Industries z siedzibą w Kolorado wypuściła na rynek najtańszy jak dotąd amortyzator cewkowy, którego ceny zaczynają się od 865 USD. Chociaż nie jest to niewielka kwota, jest to prawie połowa ceny ElevenSix, cewki amortyzatora klasy premium. W przeciwieństwie do tego ostatniego, jest to sprawa jednozaworowa, ale większość technologii zapożycza od swojego uznanego rodzeństwa.

Na stole dostępna jest beznarzędziowa regulacja tłumienia kompresji przy wysokich i niskich prędkościach oraz tłumienia odbicia przy niskich prędkościach, wraz z niezależnym siłownikiem hydraulicznym wysuwanym od dołu. Celem było zapewnienie trwałego, lekkiego i wydajnego amortyzatora cewkowego o najszerszej kompatybilności na rynku części zamiennych zarówno dla rowerów seryjnych, jak i e-MTB.

Szczegóły płatności dla branż sv8
• Wał ze stali melonitowej QPQ o wysokiej wytrzymałości
• 28 kliknięć do szybkiej regulacji ciśnienia
• 28 kliknięć w celu regulacji ciśnienia przy niskiej prędkości
• 18 kliknięć regulacji odbicia przy niskiej prędkości
• Hydrauliczny od dołu do zewnątrz
• Standardowe opcje oczek i czopów
• Kompatybilny z e-MTB
• 865 USD bez sprężyny (+95 USD za sprężynę PUSH HyperCoil)
• Deklarowana waga: ok. 800 g ze sprężyną Hypercoil i osprzętem
Pushindustries.com

Firma Push Industries zasłynęła z tuningu niestandardowego zawieszenia, zanim w 2015 roku wypuściła na rynek amortyzator ElevenSix z gwintem, który jest obecnie dostępny w trzeciej generacji.

Ten wysokiej klasy element zawieszenia o wartości 1600 dolarów jest klasą sam w sobie, dzięki podwójnemu górnemu systemowi tłumienia kompresji, który pozwala kierowcy przełączać się między dwoma wstępnie ustawionymi ustawieniami tłumienia kompresji w locie — to trochę tak, jakby mieć dwa amortyzatory w jednym. Ogłoszony dzisiaj SV8 zawdzięcza swoją nazwę temu, że ma tylko jeden zawór.

Jednak ten pojedynczy zawór nadal można regulować zewnętrznie za pomocą 28 kliknięć regulacji kompresji przy dużej i niskiej prędkości oraz 18 kliknięć regulacji odbicia przy niskiej prędkości. Jest też niezależny tłok hydrauliczny, który SV8 dzieli z ElevenSix. Aktywuje się ono podczas ostatnich 15% skoku tylnego koła, pomagając zmniejszyć ciśnienie, aby uniknąć dolnego poziomu lub przynajmniej zmniejszyć związaną z nim szorstkość. Ta strona amortyzatora nie jest regulowana.

READ  Szkicowy przeciek twierdzi, że Pixel Fold i Pixel Watch pojawią się razem z Pixel 6 – MobileSyrup

W przeciwieństwie do ElevenSix, które są tylnymi amortyzatorami dostosowanymi do kierowcy i ramy, Push SV8 jest dostępny w jednym z zaledwie dwóch możliwych ustawień tłumienia: A-Tune dla sztywności sprężyn w zakresie 300-500 funtów/cal i B-Tune dla 525- Ceny sprężynowe 700 funtów/cal.

W SV8 nie ma dźwigni wznoszenia. Darren Murphy, założyciel PUSH Industries, mówi nam, że konstrukcja połączonego tłoka SV8 współpracuje z zaworami kompresyjnymi, aby ograniczyć ruchy powodowane przez rowerzystę podczas pedałowania, hamowania lub przesuwania nadwozia podczas technicznych podjazdów, bez pogarszania skuteczności amortyzatora.

Obsługuje system zbiornika niskociśnieniowego (95 psi), o którym mówi się, że znacznie zmniejsza początkową siłę odrywającą na wale amortyzatora. Powoduje to szok, który pozwala lepiej śledzić Ziemię, wchodząc w interakcję z nawet najdrobniejszą pogawędką, mówi Darren.


Chociaż Push SV8 nie może konkurować z cewkami takimi jak RockShox Super Deluxe Ultimate Coil czy Fox DHX2 pod względem ceny, z pewnością może to zrobić w zakresie obsługi klienta. Oferują pełny reset gwarancji fabrycznej przy każdym rocznym serwisie, jeśli jest wykonywany przez jedno z autoryzowanych przez producenta centrów serwisowych.

Pamiętaj, że możesz regulować długość skoku w krokach co 2,5 mm, dzięki czemu można go skutecznie przenosić z jednego roweru na drugi, a możesz przeżyć szok swojego życia. Nagle 865 dolarów nie wydaje się takie złe.

Aha, gwarancja ta przechodzi również na kolejnych właścicieli.

SV8 jest dostępny w następujących wymiarach:

• Czop 180 x 50-55 mm
• Czop 205 x 60-65 mm
• Standardowe oczko 210 x 50-55 mm
• Standardowy rozmiar otworu 230 x 60-65 mm

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *