Nowe siodło WTB Devo ma uchwyt do przenoszenia rowerów elektrycznych (jest też nowe siodełko szutrowe)

Nowe siodło WTB Devo ma uchwyt do przenoszenia rowerów elektrycznych (jest też nowe siodełko szutrowe)

WTB ma nowe siodełko zaprojektowane jako uchwyt do przenoszenia rowerów elektrycznych.

Wprowadzony na rynek na Sea Otter Classic w Kalifornii, Devo ma szczelinę z tyłu siodełka, zaprojektowaną, aby pomóc jeźdźcowi podnosić lub pchać rower, zarówno na drodze – WTB wydaje się reklamować to do użytku eMTB – lub w transporcie.

„Wszystko inne ciężkie ma uchwyt do przenoszenia, więc dlaczego nie twój rower?”, mówi Clayton Wangbichler z WTB.

„Uchwyt do podnoszenia”, jak jest znany, jest projektem zgłoszonym do opatentowania. WTB mówi, że otwór znajduje się „za obszarem kontaktu z kością, aby był całkowicie niezauważalny podczas pedałowania”.

Dopiero okaże się, czy zapewnia wyraźną linię ognia dla wody i błota sączącego się z tylnego koła.

Devo przybywa jako siodło ebike od WTB.
George Scott / Nasze media

WTB twierdzi, że zmniejszyło ilość włókien nylonowych w powłoce Devo, aby zwiększyć elastyczność i poprawić tłumienie. Mówi się, że siodło oferuje „przeciętny” poziom grubości.

Jeśli chodzi o kształt, Devo ma 260 mm długości, a WTB twierdzi, że siodło zostało zaprojektowane tak, aby pozostało wąskie, zanim szybko się rozszerzy w obszarze kości kulszowej, aby uniknąć ocierania uda.

„Uchwyt” ma na celu pomóc kierowcy w podnoszeniu lub przenoszeniu roweru.
George Scott / Nasze media

Szeroki nos ma zachęcać rowerzystę do przodu na siodełku, „aby utrzymać przednie koło niżej na stromych, technicznych podjazdach, które może pokonać tylko e-rower”, według WTB.

WTB zaoferuje siodło o szerokości 142 mm, ze stalowymi lub chromowanymi szynami oraz markową wkładką HLX „plusher”. Wysokiej jakości, pokryty tytanem Devo ma wyściółkę DNA WTB, która podobno poprawia wsparcie dzięki lepszemu zachowaniu kształtu.

  • WTB Devo z tytanowymi szynami – 142,95 USD, deklarowana waga 215 gramów
  • WTB Devo z szynami ze stali nierdzewnej – 119,95 USD, deklarowana waga 249 gramów
  • WTB Devo z chromowanymi kierownicami – 95,95 USD, deklarowana waga 264 gramy
READ  Windows 11 sprawia, że ​​zmiana domyślnej przeglądarki jest bardziej skomplikowana

Siodło WTB Gravelier zostało stworzone z myślą o długich wyprawach po szutrze

Gravelier to nowe siodło szutrowe WTB.
George Scott / Nasze media

Przejście do WTB ma teraz po raz pierwszy siodło przeznaczone do szutru w kształcie Graveliera.

Podczas gdy Wangbichler twierdzi, że Gravelier może być oczywiście używany poza jazdą po szutrze, kształt siodełka, który zakrzywia się od czubka do ogona, został zaprojektowany tak, aby wspierać pozycję pochyloną do przodu, którą według WTB przyjmuje wielu rowerzystów szutrowych na dłuższe okresy.

Gravelier ma trwały krój reliefowy.
George Scott / Nasze media

Według WTB to siodło „dla jeźdźców szutrowych, którzy pokonują duże mile w szybkim tempie”. Będzie używany przez zespół WTB x Pivot Endurance Off-Road Team.

Znajdziesz tu również stojący otwór wentylacyjny i krótki nos, ponownie, aby zmniejszyć nacisk, gdy obracasz biodra do przodu, zgodnie z WTB. Gravelier mierzy 246 mm od przodu do tyłu.

Mówi się, że postać podtrzymuje jeźdźca w pozycji pochylonej do przodu, z obróconymi biodrami.
George Scott / Nasze media

WTB zaoferuje cztery modele w cenie od 95,95 USD do 249,95 USD. Deklarowane wagi są nieznane w momencie publikacji.

  • WTB Gravelier z prętami węglowymi – 249.95 USD
  • WTB Gravelier z tytanowymi szynami – 142,95 $
  • WTB Gravelier z szynami ze stali nierdzewnej – 119,95 USD
  • Gravelier WTB z chromowanymi prętami – 95,95 USD

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *