Nissan GT-R 2024 przechodzi lifting i powraca specyfikację T

Nissan GT-R 2024 przechodzi lifting i powraca specyfikację T

Nissan GT-R przechodzi bardzo potrzebny lifting na rok modelowy 2024. Po raz pierwszy pokazany w Tokyo Auto Salon w czwartek, GT-R 2024 otrzymuje nowe przednie i tylne deski rozdzielcze, lepszą aerodynamikę, garść ulepszeń mechanicznych i Powrót Wykończenie typu T.

W 16. roku produkcji Nissan zmodyfikował przedni zderzak GT-R 2024, przeprojektowując górną i dolną osłonę chłodnicy. Górna osłona chłodnicy została złagodzona i wyposażona w końcówki przypominające kły, podczas gdy dolna część otrzymała wlot powietrza w kształcie pudełka i parę eleganckich sześciokątnych świateł do jazdy dziennej. Z tyłu znajdziesz kilka drobnych zmian, takich jak wykończenia wokół poczwórnych wylotów wydechu, aby wprowadzić GT-R w nowoczesną erę.

Nissan twierdzi, że nowe podwozie zwiększa siłę docisku przy zachowaniu współczynnika oporu powietrza na poziomie 0,26 Cd, czyli takim samym jak w poprzednim modelu. Według Nissana inżynierowie posunęli się tak daleko, że zmierzyli i odpowiednio zmniejszyli grubość kratki w przedniej kratce, aby poprawić chłodzenie i wyeliminować niepotrzebny opór powietrza.

Pod maską GT-R 2024 znajduje się 3,8-litrowy silnik V-6 z podwójnym turbodoładowaniem, ręcznie budowany od 2020 r., Wypychający tę samą moc 565 koni mechanicznych i moment obrotowy 467 funtów na stopę. Moc dociera na wszystkie cztery koła za pośrednictwem sześciobiegowej, dwusprzęgłowej automatycznej skrzyni biegów i napędu na wszystkie koła ATTESA ET-S firmy Nissan, który może zmieniać moment obrotowy z przodu na tył w zależności od warunków jazdy. Dostępne są również regulowane amortyzatory Bilstein DampTronic, hamulce Brembo i 20-calowe koła RAYS.

Gotowy do jazdy na torze GT-R Nismo powraca w 2024 roku, odświeżając sportowe nadwozie, które obejmuje większy o 10 procent karbonowy spojler z kłonicami w kształcie łabędziej szyi, nowy dyfuzor, nowy rozdzielacz i obudowy. Są też szersze koła, karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe, karbonowy dach, turbosprężarki z wyścigowego Nissana GT3 i po raz pierwszy mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu na przedniej osi. Moc pozostaje niezmieniona przy 600 KM i momencie obrotowym 481 lb-ft.

READ  Handel akcjami mieszany, ceny ropy zwiększają zyski

GT-R T-spec powraca również w 2024 roku. Otrzymuje podstawowy silnik, ale hamulce z ceramiki węglowej, rozszerzone przednie błotniki i kalibrację kontroli stabilności NISMO. Otrzymuje również tapicerkę Mori Dark Green i dwa ekskluzywne kolory lakieru zaczerpnięte z generacji R34 Skyline GT-R: Millennium jade i Midnight Purple.

Nissan twierdzi, że GT-R 2024 zacznie pojawiać się u wybranych dealerów w USA wiosną, a modele NISMO zadebiutują latem. Ceny nie ujawniono.


Pisarz zespołu Road & Track z zamiłowaniem do długich, zardzewiałych projektów i amatorskich wyścigów wytrzymałościowych.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *