Molly Murphy mianowana nowym prezesem Universal Creative

Molly Murphy mianowana nowym prezesem Universal Creative

Universal Destinations & Experiences mianował Molly Murphy nowym prezesem Universal Creative, działu odpowiedzialnego za przejażdżki, pokazy i atrakcje w parkach Universal Parks na całym świecie, ogłosił w poniedziałek Universal. Jej nominacja wchodzi w życie 14 sierpnia. Zastąpiła Mike’a Hightowera, który był jednym z kilku znanych menedżerów, którzy w zeszłym roku po cichu wykupili dobrowolny pakiet wcześniejszej emerytury, którym był TheWrap wyłącznie zgłoszone.

Pełniąc funkcję prezesa Universal Creative, Murphy będzie opracowywać i kierować długoterminową wizją i strategią Universal Creative, jednocześnie nadzorując codzienne operacje, rozwój kreatywny i realizację projektów na całym świecie. Murphy będzie również współpracować z liderami w całej organizacji, aby przyspieszyć dostarczanie najnowszych kreacji.

Murphy dołączyła do Universal z Gensler, globalnej firmy zajmującej się architekturą, projektowaniem i planowaniem, gdzie pełniła funkcję dyrektora i współdyrektora Gensler New York. Tam była współzałożycielką praktyki Digital Experience Design firmy Gensler, która wykorzystuje techniki interaktywne, wizualizację i specjalistyczne oprogramowanie do ulepszania przestrzeni fizycznych i tworzenia wciągających doświadczeń.

Zatrudnienie Murphy’ego ma miejsce, gdy Universal Orlando przygotowuje się do swojego ogromnego nowego parku rozrywki Epic Universe, który ma zostać otwarty w 2025 roku i podobno obejmuje ziemie poświęcone Nintendo, How to Train Your Dragon, Universal Monsters i Harry Potter.

Przeczytaj także:
Globalny dział kreatywny parku rozrywki zniszczony po odejściu najwyższego kierownictwa (wyłącznie)

Universal Orlando przygotowuje się obecnie do uruchomienia nowej atrakcji o tematyce Minionków w Universal Studios na Florydzie po przekształceniu okolicy w „Krainę Minionków”. Tymczasem w Universal Studios Hollywood, Super Nintendo World Został otwarty na początku tego roku.

„Molly ma energię i połączenie sprawdzonych umiejętności, które zwiększą naszą zdolność do dostarczania naszym gościom najbardziej wciągających historii i doświadczeń” — powiedział Mark Woodbury, prezes i dyrektor generalny Universal Destinations & Experiences. „Nasza koncentracja na rozszerzeniu marki Universal na nowych ludzi, w nowych miejscach i na nowych platformach jest już zaawansowana. Ich umiejętność łączenia technologii z architekturą, marką i designem pomoże wznieść nasz wspaniały produkt na wyższy poziom.”

READ  Cztery alternatywy dla Spotify: zamiana jest łatwiejsza niż myślisz | Spotify

„Interakcje i połączenia międzyludzkie leżą u podstaw fizycznego projektu i dostarczania angażujących przestrzeni” – powiedział Murphy w oświadczeniu. „Universal wciela w życie ten pomysł lepiej niż ktokolwiek inny i nie mogę się doczekać dołączenia do zespołu, gdy będziemy tworzyć autentyczne i trwałe wrażenia dla naszych gości i fanów na całym świecie”.

Przeczytaj także:
Dlaczego ucieczka Jamesa Gunna z Marvela jest ciosem dla parków Disneya – i szansą dla DC

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *