Mieszkaniec Kolumbii Brytyjskiej rzuca wyzwanie prywatnej firmie parkingowej w związku z nieuczciwym mandatem

Mieszkaniec Kolumbii Brytyjskiej rzuca wyzwanie prywatnej firmie parkingowej w związku z nieuczciwym mandatem

Kierowca w Kolumbii Brytyjskiej dzieli się swoją frustracją po otrzymaniu mandatu za parkowanie, na który, jak twierdzi, nie zasłużył.

„Z etycznego i moralnego punktu widzenia nie sądzę, że powinienem płacić taką kwotę” – powiedział Eric Findlay Consumer Matters.

W grudniu ubiegłego roku Findlay odwiedził restaurację typu fast food w Vancouver i zaparkował samochód na prywatnym parkingu obsługiwanym przez Diamond Parking. Regulamin parkowania wywieszony jest na zewnątrz restauracji i informuje, że każda osoba opuszczająca obiekt bez pojazdu zostanie ukarana mandatem lub odholowana na koszt właściciela.

Findlay twierdzi, że znał zasady i jadł kolację z rodziną w restauracji. Kiedy jednak wrócił do samochodu, zauważył na przedniej szybie bilet parkingowy. „Wszyscy byliśmy zaskoczeni, że byłem tylko w restauracji Wendy's” – powiedział Findlay.


Kliknij, aby odtworzyć wideo:

Sprawy konsumenckie: Bitwa sporna dotycząca biletów parkingowych


Mieszkaniec Vancouver został ukarany mandatem w wysokości 86,50 dolarów za opuszczenie posesji.

Historia ciąg dalszy poniżej reklamy

„Na bilecie widniała informacja, że ​​pracownik widział, jak wychodziłem z samochodu i udałem się do Home Depot, i widział, jak przechodziłem przez ulicę do Home Depot” – powiedział Findley.

Otrzymuj najświeższe informacje z kraju. Codziennie wysyłane na Twój e-mail.

Findlay twierdzi, że jego zdaniem pracownik popełnił błąd i że firma Diamond Parking wystawiła nieuczciwy bilet parkingowy. Złożył odwołanie w firmie, podając rachunek z restauracji i numery kontaktowe członków rodziny, którzy byli z nim w dniu wystawienia biletu. Jednak odwołanie Findlaya zostało odrzucone.

„To tak, jakby położyli cię na beczce” – powiedział.

Dział Consumer Matters skontaktował się z Diamond Parking w imieniu Findlaya, a jego bilet parkingowy został natychmiast anulowany. W e-mailu do wiceprezesa operacyjnego Consumer Matters Diamond Mike Poirier powiedział:

„Kiedy już udowodnimy, że klient zapewnił naszemu klientowi korzyść ekonomiczną, anulowanie wypowiedzenia ma sens. Proszę poinformować Erica, że ​​sprawa została z naszej strony rozwiązana. „

Jeśli chodzi o prywatne firmy parkingowe, klienci mają niewiele praw, mówi prawniczka Kayla Lee z Vancouver.

Historia ciąg dalszy poniżej reklamy

„Niestety, w przypadku prywatnych firm parkingowych mamy do czynienia z Dzikim Zachodem. Robią ze swoją własnością, co chcą, a ludzie, którzy naiwnie tam parkują, ostatecznie ponoszą konsekwencje” – powiedział Lee z Acumen Law Corporation.

Lee mówi również, że jeśli ludzie czują, że są traktowani niesprawiedliwie przez prywatne firmy parkingowe, skontaktuj się z ich MLA i poproś o więcej przepisów dotyczących sprzedaży prywatnych usług parkingowych, aby było to bardziej sprawiedliwe.

„Myślę, że jest to coś, co rząd może z łatwością stworzyć w oparciu o przepisy i wprowadzić przepisy zapewniające obywatelom odpowiedni proces przeglądu w sytuacjach, w których czują, że zostali skrzywdzeni” – powiedziała.

Findlay twierdzi, że choć jest szczęśliwy, że jego bilet został anulowany, chciałby zmian w procesie rozwiązywania problemów z prywatnymi firmami parkingowymi, takimi jak Diamond.

„Chciałbym zobaczyć większą poprawę w słuchaniu konsumentów i poznawaniu ich wersji historii” – powiedział Findlay.

&Copy 2024 Global News, oddział Corus Entertainment Inc.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *