Ilu Kanadyjczyków handluje swoimi telefonami?

Ilu Kanadyjczyków handluje swoimi telefonami?

To około 60 milionów bezczynnych telefonów.

Większość ludzi ma szufladę pełną różnych przedmiotów, starych ładowarek, a czasem urządzenia mobilnego, którego już nie używasz. Według nowego badania przeprowadzonego przez MCE Systems, Kanadyjczycy mają w domu prawie 60 milionów bezczynnych telefonów, co daje do 6 miliardów dolarów niewykorzystanych pieniędzy.

Według Roberta Hackla, prezesa MCE Systems, celem badania było zrozumienie, w jakim stopniu konsumenci są zadowoleni z usług wymiany telefonu komórkowego, oraz poszukiwanie sposobów na poprawę tego doświadczenia.

„Chcę tylko upewnić się, że problemy, które rozwiązujemy, są interesujące dla konsumentów i że operatorzy się przejmują” – powiedział.

Została przeprowadzona w kwietniu 2022 roku i wykorzystuje próbę 2800 Kanadyjczyków, którzy mają doświadczenie w handlu starym telefonem lub nigdy wcześniej nie korzystali z tej usługi.

Wyniki pokazały, że 83 procent kanadyjskich konsumentów nie wierzy, że operatorzy komórkowi oferują najlepsze stawki za wymianę telefonów komórkowych. Ponadto 57 procent kanadyjskich konsumentów nigdy nie handlowało urządzeniem mobilnym.

Hackl mówi, że istnieją trzy powody, dla których Kanadyjczycy nie chcą handlować swoimi starymi telefonami: tarcia z operatorem, tak straszliwa próba handlu telefonami lub długi proces, niepewność co do ceny i brak zaufania.

Badanie mówi, że 29 procent kanadyjskich konsumentów zgłosiło, że otrzymało inną ofertę po sprawdzeniu swoich urządzeń.

„Jeśli w przypadku każdej transakcji biznesowej osiem procent ludzi zmienia przewoźnika, to nie wystarczy, prawda? To jest część zaufania dotycząca przewoźnika” – powiedział Hackl.

Dla tych, którzy regularnie handlują swoimi urządzeniami mobilnymi, główną motywacją do tego było uzyskanie aktualizacji. Drugim najczęstszym motywem było zdobycie większej ilości pieniędzy lub obniżenie kosztów na kolejnym urządzeniu mobilnym.

„Jedyną rzeczą, której nie doceniamy, jest to, że podczas gdy jeden konsument oszczędza na sprzedawanym telefonie, im więcej telefonów zostanie sprzedanych, tym więcej można ich ponownie wykorzystać” – powiedział Hackl.

READ  Droga BlackBerry od sprytnego Roadkilla do lidera inteligentnych samochodów - z krótkim objazdem w memie giełdowym

Wśród motywów handlu telefonami 17% wymieniło względy środowiskowe. Według Hackla, jeśli w obiegu znajduje się 1 milion urządzeń, oszczędza to 48 ton emisji dwutlenku węgla.

Hackl dodaje, że ma nadzieję, że badanie rzuci światło na potrzebę stworzenia lepszego systemu handlu telefonami dla Kanadyjczyków. Wyniki pokazują, że 36 procent konsumentów, którzy rozpoczęli proces handlu online, a następnie udali się do sklepu detalicznego, musiało powtórzyć ten proces, ponieważ systemy nie były połączone. Ponadto 33% wskazało, że proces trwa dłużej niż 30 minut.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *