GM Plant Zero opuszcza „piekło produkcyjne”

GM Plant Zero opuszcza „piekło produkcyjne”

Fabryka akumulatorów General Motors (GM) w Michigan, zwana Factory Zero, opuszcza produkcyjne piekło.

General Motors widział własną wersję piekła produkcyjnego z Factory Zero. Termin „piekło produkcyjne” został po raz pierwszy ukuty, gdy kilka lat temu Tesla próbowała zwiększyć produkcję Modelu 3. Factory Zero zajmuje się produkcją samochodów elektrycznych. To był stary producent samochodów Problemy z produkcją samochodów elektrycznych W fabrycznym zera.

Baterie i oprogramowanie stanowią podstawę nowych samochodów w obliczu przejścia globalnego rynku motoryzacyjnego na pojazdy elektryczne. Uznani producenci samochodów, tacy jak General Motors, muszą nauczyć się nowych umiejętności i procesów, aby produkować samochody elektryczne z odpowiednimi akumulatorami i oprogramowaniem, aby konkurować z wschodzącymi firmami, takimi jak Tesla, Rivian i chińscy producenci samochodów.

GM postawił sobie za cel wyprodukowanie do 2024 r. od 200 000 do 300 000 pojazdów elektrycznych wyposażonych w akumulatory Ultium. Aby osiągnąć swój cel, produkcja akumulatorów GM musi przebiegać sprawnie. W całym 2023 roku GM sprzedał 14 000 pojazdów elektrycznych Ultium. Dla porównania, w samym czwartym kwartale 2023 roku Rivian sprzedał 13 972 lokale Dostarczono 484 507 samochodów elektrycznych W czwartym kwartale ubiegłego roku.

„Mieliśmy pewne wyzwania związane z rozwojem [ultium production]. „Myślę, że większość z nich mamy już za sobą” – zauważył dyrektor finansowy Paul Jacobson.

według BloombergaGeneral Motors podjął próbę zautomatyzowania linii montażowej akumulatorów Factory Zero przy użyciu ogniw w kształcie torby. Pełna automatyzacja doprowadziła jednak do pewnych niepowodzeń.

Straż pożarna w Detroit podała, że ​​od sierpnia 2023 r. była wzywana do fabryki Zero dziewięć razy. Ostatni incydent miał miejsce w grudniu 2023 r., kiedy Zapalił się wózek widłowy Przebić pojemnik materiałem z baterii.

Jednak GM poszedł dalej i poinformował, że podwoił produkcję akumulatorów w Factory Zero. GM ma nadzieję zastosować wnioski wyciągnięte z Factory Zero w swojej nowej fabryce akumulatorów w Tennessee.

READ  Kryzys likwidacyjny Evergrande nie będzie momentem Lehmana w Chinach: Leyland

Jeśli chodzi o oprogramowanie, jest to kolejny problem, którego GM jeszcze nie rozwiązał.

Jeśli masz jakieś wskazówki, skontaktuj się ze mną pod adresem [email protected] lub za pośrednictwem X @Writer_01001101.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *