Film „Halloween Kills” zabija w pudełku z 50 milionami dolarów na otwarcie

„Halloween Kills” Universal/Blumhouse nie zaszkodziło w ogóle, wypuszczając w Day and History na Peacock, otwierając 50 milionów dolarów z 3705 ekranów. To najwyższe otwarcie dla jednocześnie emitowanego filmu podczas transmisji, pokonując 31,6 miliona dolarów otwarcia dla „Godzilla vs. Kong”, który został otwarty w HBO Max w marcu zeszłego roku.

Kiedy w zeszłym miesiącu ogłoszono, że kontynuacja „Halloween” przenosi się do „Dzień i randka” — posunięcie, jak powiedział prezes Blumhouse, Jason Blum, podsyciło to. Słabe wyniki kasowe „Freaky”— źródła studyjne powiedziały TheWrap, że Universal jest przekonany, że film może zwiększyć zainteresowanie Peacockiem bez poświęcania dużych przychodów ze sprzedaży biletów. Zauważyli, że zagorzali fani horrorów uwielbiają „Halloween” i przywiązują dużą wagę do oglądania przerażających filmów w kinie z innymi kinowymi. .

To zaufanie okazało się dobrze ugruntowane. Chociaż ten wynik to mniej niż 76 milionów dolarów „Halloween” zarobionych w 2018 roku, to więcej można przypisać nadmiernemu występowi poprzedniego filmu dzięki nostalgii za powrotem Jamie Lee Curtis do jej pierwszej roli w filmie, który został sprzedany jako bezpośredni kontynuacja filmu. 1978 „Halloween”. Ale Michael Myers wciąż jest wielką atrakcją w kasie dzięki fanom horrorów i oczekuje się, że utrzyma się to w nadchodzący weekend, ponieważ widzowie będą szukać horrorów, gdy zbliża się Halloween.

Jedynym znakiem przeciw „Halloween Kills” jest to, że krytyczny odbiór i publiczność są zauważalnie słabsze niż jego poprzedniczka. Podczas gdy pierwszy film ma 79%/70% oglądalności i krytyków w Rotten Tomatoes oraz B+ w CinemaScore, Kills ma 39% RT wśród krytyków i B- widownię w CinemaScore, chociaż wynik widowni RT utrzymuje się na stałym poziomie 72%. . Jeśli urok „Halloween” wśród zwykłych kinomanów polega na tym, że Curtis ponownie rzuca wyzwanie Michaelowi Myersowi, jej zmniejszona rola w tym segmencie może zaszkodzić przekazowi ustne filmu.

READ  Gypsy Rose Blanchard wraca do zdrowia na pierwszy rzut oka po plastyce nosa

Innym szerokim wydaniem w ten weekend jest „Ostatni pojedynek” XX wieku, który bombarduje mocno w biurze, z łączną kwotą zaledwie 4,8 miliona dolarów z 3065 lokalizacji przy reklamowanym budżecie co najmniej 100 milionów dolarów. Mroczny motyw filmu z krwawymi walkami i napaściami na tle seksualnym może odstraszać publiczność głównego nurtu, a tłum w wieku 18-35, który był głównym kierowcą kasowym, wybrał „Halloween Kills” zamiast Ridleya Scotta jako dema publiczności do „Ostatniego pojedynku” wyniósł 51% powyżej 35.

Ostatni pojedynek otrzymał dobre recenzje werbalne od 86% krytyków i 79% publiczności na Rotten Tomatoes wraz z B+ na CinemaScore, ale z udziałem innych pretendentów do Oscara, takich jak The French Dispatch i Belfast. Pojawią się w kinach w nadchodzących tygodniach Wraz z przebojowymi filmami, takimi jak „Wydmy”, średniowieczny dramat staje w obliczu trudnej bitwy o przekształcenie przekazu ustnego na dłuższą metę w kinach.

Dla Disneya, który odziedziczył prawa do „The Last Duel” od 20th Century Fox w ramach fuzji w 2019 roku, „The Last Duel” to rzadki, ale ogromny rok budżetowy, w którym studio stało się hitem w całej swojej stajni studyjnej od Shang – Chi” od Marvela do „Wolnego faceta” XX wieku. Ale w typowy dla Disneya sposób, oczekuje się, że firma odbije się zarówno na ogromnym, jak i prestiżowym froncie, gdy zajmie się „Francuską wysyłką” za pośrednictwem Searchlight Pictures, podczas gdy Marvel Studios wyda „Eternal” 5 listopada.

Częścią walki o „Ostatni pojedynek” może być strata ponad 35 kinomanów do „No Time to Die”, który w ten weekend zajął drugie miejsce z 24,2 milionami dolarów i 10 dniową sumą 99,5 miliona dolarów. Podczas gdy MGM Bond zmaga się również z silną konkurencją, jeśli chodzi o zatrzymanie młodych kinomanów przed Sony „Kills” i „Venom: Let There Be Carnage”, nadal kusi kinomanów generacji X, którzy z ulgą wracają do kin.

READ  Strażnicy Nowej Republiki nie są już w aktywnym rozwoju

Za granicą „No Time To Die” dodał prawie 54 miliony dolarów w trzeci weekend, co daje globalną sumę 447,5 miliona dolarów. Podczas gdy próg rentowności filmu Bond wzrósł do około 750-800 milionów dolarów dzięki kosztom produkcji i marketingu zawyżonym przez pandemię COVID-19, teraz przekroczył 414 milionów dolarów brutto Shang-Chi i ma teraz stać się dopiero piątym W tym roku przynosi ponad 500 milionów dolarów na całym świecie. Z tych pięciu filmów tylko jeden, „F9”, jest filmem hollywoodzkim, podczas gdy pozostałe trzy to produkcje chińskie: „Witaj mamo”, „Detektyw Chinatown 3” i „Bitwa nad jeziorem Changjin”.

„Venom: Let There Be Carnage” zajął trzecie miejsce z 16,5 milionami dolarów w trzeci weekend i 169,1 miliona dolarów w kraju. To jest praktycznie Zgodnie z lokalnym zasięgiem Od pierwszego „Venoma”, który zarobił 171 milionów dolarów w ciągu trzech weekendów i zakończył z 213,5 milionami dolarów. MGM/UA „The Addams Family 2” zajęła czwarte miejsce z 7,2 milionami dolarów, co przekłada się na PKB do 42,3 miliona dolarów.

Wśród różnych losów filmów, które obecnie pojawiają się w kinach, jest jeszcze jedna statystyka, która podnosi branżę: sumy weekendowe mają osiągnąć 100 milionów dolarów przez trzeci weekend z rzędu, po tym, jak nie udało się przekroczyć tego progu w kolejne weekendy w ciągu ostatnich 18 miesięcy. Taka konsekwencja będzie niezbędna, aby kina zaczęły osiągać zyski, ponieważ główne sieci, takie jak AMC i Cinemark, nie wyszły jeszcze z kryzysu w swoich kwartalnych zyskach w tym okresie odbudowy.

W przyszłym tygodniu ukaże się Warner Bros. „Dune” jest w kinach i HBO Max, a źródła studyjne informują, że Warner spodziewa się otwarcia w średnim przedziale 30 milionów dolarów. Potem będzie spokojny weekend na froncie premiery przed wydaniem „Eternals”, które może zakwestionować po zamknięciu rekord otwarcia w wysokości 90 milionów dolarów ustanowiony dwa tygodnie temu przez „Venom 2.”.

READ  Janet Jackson opowiada Super Bowl i Justin Timberlake w filmie dokumentalnym

Luna Nunez

"Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *