Eksperyment Reginy „zapalił zielone światło” dla kampanii bez zgody kierownictwa wyższego szczebla, mówi raport

Eksperyment Reginy „zapalił zielone światło” dla kampanii bez zgody kierownictwa wyższego szczebla, mówi raport

Niezależna ocena wykazała, że ​​po kontrowersyjnej rebrandingu „Experience Regina” w Regina Exhibition Association Limited (REAL) nie będą wymagane żadne zmiany kadrowe.

Tim Reid zachowa stanowisko prezesa i dyrektora generalnego (PCEO) REAL.

„Nie ma wyraźnej potrzeby wydalania kogokolwiek w związku z tym incydentem” – czytamy w raporcie.

„Chociaż dość łatwym rozwiązaniem byłoby po prostu obwinianie PCEO i żądanie rezygnacji, która byłaby głupia i niepotrzebnie kosztowna”.

114-stronicowy raport, opublikowany w czwartek, przedstawia zalecenia i drogę naprzód po tym, jak rebranding turystyki kierowany przez REAL spotkał się z natychmiastową reakcją, gdy wydano kilka haseł seksualizujących miasto Regina i usuwających nazwę miasta, a zwłaszcza fakt, że rymują się z rymy. pochwa.

„Zdając sobie sprawę z błędów popełnionych przy wprowadzaniu marki Experience Regina, Rada Dyrektorów REAL jest zdecydowana podążać konstruktywną ścieżką naprzód, która najlepiej reprezentuje nasze miasto i naszych obywateli” — powiedział prezes REAL, Wayne Moresky, w komunikacie prasowym.

„Zakończenie niezależnego przeglądu jest kluczowym krokiem w tym procesie i chcemy zachować przejrzystość wobec interesariuszy i członków społeczności w miarę postępów”.

Zalecenia obejmują przegląd struktury organizacyjnej REAL i Tourism Regina oraz zapewnienie „odpowiedniego kierunku, nadzoru i odpowiedzialności”, przegląd statutów komitetów, polityk zamówień i priorytetów w zakresie ryzyka oraz określenie, jakie informacje należy udostępniać zarządowi, aby umożliwić mu wykonywanie swoich obowiązków.

Ponadto w raporcie wezwano do skupienia się na zarządzaniu bezpośrednim w celu przeglądu wewnętrznego zarządzania projektami, komunikacji zewnętrznej i uprawnień decyzyjnych, a także do utworzenia komitetu doradczego ds. naszej społeczności”.

’incydent’

Raport przygotowany przez firmę George B. Cuff & Associates Ltd. z siedzibą w Spruce Grove w stanie Alta, rzucają światło na kulisy sytuacji w miesiącach i tygodniach poprzedzających wprowadzenie marki na rynek.

Zgodnie z harmonogramem, 9 marca Reed został poinformowany, że hasła, kolory i oświadczenie „są kompletne i uznane za doskonałe”.

Później tego samego dnia – prawdziwy pracownik –” bez odniesienia do swojego przełożonego dał zgodę na wydanie insygniów [Experience Regina] miejscu” – czytamy w raporcie.

READ  Kamloops jest człowiekiem na Księżycu po wygraniu 35 milionów dolarów nagrody Lotto Max بجائزة

Wśród nich są „Miasto, które rymuje się z zabawą” i „Pokaż swoją własną Reginę”.

Po uruchomieniu marki 16 marca media społecznościowe wywołały krytykę na stronie i zmienionym logo.

W raporcie stwierdzono, że „incydent” miał miejsce w dużej mierze z powodu braku nadzoru kierownictwa, luźnych procedur, nieodpowiedniego kierunku politycznego i niedostępności kadry kierowniczej, która była świadoma tego, czego można się spodziewać.

„Chociaż niewątpliwie istniały czynniki łagodzące, które wpłynęły na sposób wydawania niezatwierdzonych logo, brak odpowiedniego nadzoru był z pewnością jednym z nich”.

Problemy te, zgodnie z raportem, były spowodowane nagłą zmianą najwyższego kierownictwa.

„Tym, czego nie przewidziano, była stosunkowo nagła rotacja osób na wyższym szczeblu kierowniczym, które powinny być w stanie zapewnić przestrzeganie harmonogramu i wypełnienie zobowiązań” – czytamy w raporcie.

Fakt ten bezpośrednio prowadził do nieprzestrzegania pewnych procedur.

„PCEO poinformowało nas, że personel Experience Regina otrzymał PRAWDZIWY podręcznik do gry, w jaki sposób opracować nową markę, z którego REAL ostatnio z powodzeniem korzystał, ale teraz zdali sobie sprawę, że nie był on przestrzegany” – czytamy w raporcie.

W przeglądzie podsumowano przyczyny wypadku w następujący sposób:

  • Poważna zmiana w zakresie odpowiedzialności korporacyjnej (turystyka przeniosła się do prawdziwego życia).
  • Brak jasno określonej polityki Zarządu w zakresie ryzyk,
  • brak polityki (kiedy turystyka została przeniesiona do REAL),
  • niewłaściwy nadzór i kierowanie,
  • niemożność przestrzegania zalecanej formy procesu i;
  • Trudny termin.

„To wydarzenie musiało się wydarzyć, to była tylko kwestia czasu” – powiedział Cove w raporcie.

„REAL to organizacja, która potrzebuje świeżego spojrzenia na siebie i swoje spojrzenie na istniejące komponenty organizacji”.

W ramach przeglądu przesłuchano łącznie 51 osób.

Tożsamości osób, z którymi przeprowadzono wywiady w raporcie, zostały zredagowane.

Pełen raport wraz z podsumowaniem można znaleźć pod adresem PRAWDZIWA strona internetowa.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *