Dyrektor generalny Masimo o tym, dlaczego wydaje ponad 100 milionów dolarów na walkę z Apple: „To może zmienić Apple na lepsze”

Dyrektor generalny Masimo o tym, dlaczego wydaje ponad 100 milionów dolarów na walkę z Apple: „To może zmienić Apple na lepsze”

Choć Apple Watch powrócił na rynek, spór patentowy Apple z firmą Masimo produkującą urządzenia medyczne jeszcze się nie zakończył. W nowym wywiadzie z Dziennik Wall Streetdyrektor generalny Masimo, Joe Kiani, szczegółowo wyjaśnia, dlaczego jest zdeterminowany walczyć z Apple do końca: „Nikt się im nie przeciwstawi. Jeśli mi się to uda, może to zmienić Apple na lepsze.

W wywiadzie Kiani powiedział, że Masimo wydał do tej pory około 100 milionów dolarów na walkę z Apple, a walka ta rozpoczęła się w styczniu 2020 roku. dziennik „Wall Street Zauważa, że ​​łączne zyski Massimo za 2022 rok wyniosły około 144 mln dolarów.

Przed podjęciem walki z Apple pracownicy Massimo i przyjaciele Kianiego ostrzegali go przed ryzykiem związanym z dalszym rozwojem. „Ludzie mówili mi, że zwariowałem i nie mogę przeciwstawić się Apple” – powiedział Kiani. „Mają nieograniczone zasoby”.

Choć spory Masimo z Apple prawdopodobnie zakończą się wiele lat później, firma w przeszłości z sukcesem wygrywała podobne sprawy.

W 2006 roku, [Kiani] Wygrał w siedmioletnim sporze patentowym z firmą Nellcor, która była wówczas dominującym dostawcą konkurencyjnego urządzenia pulsoksymetrycznego. W 2016 roku pokonał Royal Philips w kolejnej sprawie o naruszenie patentu.

W ramach ugody z Nellcor zawartej w 2006 roku Massimo otrzymał około 800 milionów dolarów odszkodowania i tantiem. W ramach ugody Royal Philips z 2016 r. firma zapłaciła Masimo 300 mln dolarów i zgodziła się na umowę licencyjną, która wygenerowała dla Masimo „ponad 1 miliard dolarów”.

Kiani twierdzi, że Apple nie podjął jeszcze „poważnych rozmów ugodowych” z Masimo. We wcześniejszych wywiadach Kiani mówił, że Massimo był otwarty na ugodę z Apple, ale „do tanga trzeba dwojga ludzi”.

„Czuję, że muszę to zrobić” – podsumowuje Kiani. „Jeśli uda mi się sprawić, że najpotężniejsza firma na świecie nie będzie dalej źle się zachowywać, będzie to miało większy wpływ na świat niż cokolwiek innego, co zrobię”.

READ  Klient w sklepie Thrift Store widzi słoik Dollarama o wartości 1,25 USD w sprzedaży za 2 USD

Podążaj za okazją: Wątki, Świergot, InstagramaI Mastodont.

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich, aby zarabiać. więcej.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *