Doradca ds. ruchu wynajęty przez miasto twierdzi, że skrzyżowanie w kształcie litery T jest źle zaprojektowane
Możliwość utworzenia minironda na skrzyżowaniu Northern Avenue i Bainbridge Street została wspomniana w raporcie, który ma zostać przedłożony Radzie Miejskiej w poniedziałek.
W grudniu liczy się Apartament 4. Stefan Kennach i Marchi Bruni zasugerowali, aby znak powrotu na północy zamienić na znak stopu, aby zniechęcić agresywnych kierowców.
Jednak Maggie McCauley, miejska architektka zajmująca się projektowaniem i usługami miejskimi, nie uważa tego za dobry pomysł.
W ciągu ostatnich pięciu lat nie zgłoszono żadnych kolizji na skrzyżowaniu w kształcie litery T, ale CIMA+, wyznaczony przez miasto doradca ds. ruchu, zgadza się, że istnieje problem.
„Ponieważ główny strumień ruchu przebiega pomiędzy zachodnią częścią Bainbridge Street a Northern Avenue, nie zaleca się zmiany znaku powrotu na znak stopu, ponieważ spowodowałoby to zwiększenie opóźnień na Northern Avenue” – stwierdził McCauley w raporcie dla burmistrza . Szewc i radni.
„Znak stopu we wschodniej części Bainbridge Street ma większy sens, ale opcja ta wiąże się z pewnymi problemami.
„Według CIMA+ głównym problemem skrzyżowania jest to, że ugina się ono bardzo szeroko i zapewnia kierowcom niewielką sterowność. Aby skutecznie usprawnić to skrzyżowanie, potrzebne będą zmiany inżynieryjne, które usztywnią skrzyżowanie dla kierowania pojazdami i pozwalają na łatwiejsze zatrzymanie sygnałów.
„Potencjalne ulepszenia tego skrzyżowania mogłyby obejmować budowę mini rond, wysepek drogowych i zmiany w liniach krawężników” – mówi McCauley.
Rondo to skrzyżowanie okrężne, na którym ruch odbywa się w jednym kierunku wokół centralnej wyspy, przy czym pierwszeństwo zwykle ma ruch znajdujący się już na okręgu.
Sault Ste. Marie w stanie Michigan zbudowała taki obiekt cztery lata temu w miejscu, gdzie autostrada I-75 Business Spur przecina 3 Mile Road i South Mackinac Trail.
Mini-ronda działają w podobny sposób, jak zwykłe ronda jednopasmowe, z tą różnicą, że centralną wyspę zastąpiono znakami drogowymi.
McCauley nie sugeruje robienia czegokolwiek od razu.
„Kadra inżynierska zaleca odroczenie przeglądu technicznego i wszelkich istotnych zmian do terminu, w którym będą prowadzone przyszłe prace w tym obszarze.
„W związku z tym zaleca się pozostawienie skrzyżowania w obecnej konfiguracji. Wszelkie tymczasowe zmiany bez przebudowy mogą spowodować problemy, które obecnie nie istnieją. Personel będzie okresowo monitorować działania na tym skrzyżowaniu i planować przyszłe ulepszenia, jeśli to konieczne.”
Poniedziałkowa sesja rady miasta będzie transmitowana na żywo SooDzisiaj Początek o 17:00
„Internetowy geek. Myśliciel. Praktyk od piwa. Ekspert od bekonu. Muzykoholik. Certyfikowany guru podróży.”