Cities: Skylines 2 symulacja ruchu drogowego obejmuje wypadki samochodowe, lepszy wybór pasa ruchu i parkowanie

Cities: Skylines 2 symulacja ruchu drogowego obejmuje wypadki samochodowe, lepszy wybór pasa ruchu i parkowanie

Miasta: Skylines często sprawiało wrażenie bardziej symulacji zarządzania ruchem niż symulatora miasta, ponieważ spędzałem godziny bawiąc się siecią dróg, próbując usunąć korki. Cities: Skylines 2 wydaje się obsługiwać głębszy poziom majsterkowania, w oparciu o dwa opublikowane filmy fabularne o drogach i ruchu drogowym AI.

Wśród nowych dodatków: wypadki samochodowe, ulepszone odnajdywanie ścieżek i parkowanie. Uważam, że wszystkie te rzeczy są równie ekscytujące jak każda inna.

Możesz obejrzeć wideo o sposobach Aby zapoznać się z narzędziami budowlanymi, dźwiękoszczelnymi ścianami, rondami i nie tylko, ale dołączmy wideo AI ruchu drogowego:


Jednym z problemów związanych z Cities: Skylines było to, że twoi obywatele nie zawsze dokonywali rozsądnego, przewidywalnego wyboru, by jechać nową, fajną drogą, którą dla nich stworzyłeś. Cities: Skylines 2 naprawia trasę ruchu w sposób, który ma większy sens.

mówi Dziennik programisty dotyczący funkcji. „W przypadku pożaru może to oznaczać, że wóz strażacki, który zareaguje, przyjedzie z najbliższej stacji, nawet jeśli ma dłuższą trasę ze względu na sposób, w jaki drogi łączą go z miejscem docelowym”.

W Cities: Skylines II agenci wybierają trasę na podstawie kosztu wyboru trasy, który jest obliczany na podstawie różnych czynników, takich jak sieć drogowa miasta, czas podróży, koszt podróży, preferencje agenta i inne.

Oznacza to, że twoi obywatele powinni zawsze preferować szybkie, wielopasmowe drogi od jednokierunkowej bocznej uliczki, która jest zawsze zatłoczona. Oznacza to również, że kierowcy mogą zmieniać pasy w czasie rzeczywistym, na przykład jeśli ich pas jest zablokowany w wyniku wypadku.

Wypadki drogowe to kolejna nowa funkcja, spowodowana kilkoma czynnikami, w tym jakością samej drogi. Będziesz potrzebować ekip zajmujących się konserwacją dróg, które będą utrzymywać twoją sieć, ale „warunki oświetleniowe, pogoda i katastrofy” również odgrywają pewną rolę. Kiedy dochodzi do wypadku, pojazd jest losowo wybierany, aby „utracić kontrolę” i przekształcić się w obiekt fizyczny, który może przekształcić się w inne pojazdy lub budynki. Następnie na miejscu zdarzenia pojawiają się pojazdy ratunkowe.

READ  Najnowsza promocja „Hogwarts Legacy” pokazuje magię funkcji PS5

Minęło trochę czasu, odkąd czytałem jakąkolwiek grę Ballarda, więc nie jestem pewien, czy ograniczona przestrzeń, taka jak wielopoziomowy parking, jest bardziej lub mniej ekscytująca niż wypadek samochodowy, ale Cities: Skylines pozwala również budować konstrukcje parkingowe dla pierwszy raz. Kierowcy będą brali pod uwagę dostępność i koszt parkingu przy podejmowaniu decyzji o tym, gdzie w mieście chcą podróżować.

Wszystkim tym zmianom towarzyszy poprawa wydajności w stosunku do oryginalnych Cities: Skylines, co oznacza, że ​​„Cities: Skylines II nie zawiera sztywnych ograniczeń dla agentów poruszających się po mieście”. Zamiast tego „jedynymi prawdziwymi ograniczeniami emulacji są ograniczenia sprzętowe platformy, na której działa gra”.

Premiera Cities: Skylines 2 zaplanowana jest na 24 października.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *