BCCDC po cichu dodaje ponad 200 lotów do swojej listy ekspozycji na COVID w mniej niż miesiąc

Centrum Kontroli Chorób Kolumbii Brytyjskiej po cichu dodało ponad 200 lotów do swojej listy narażenia na koronawirusa w niecały miesiąc.

Podczas pandemii BCCDC regularnie informowała opinię publiczną za pośrednictwem Twittera o ostatnich lotach, w których później stwierdzono co najmniej jeden przypadek COVID-19 na pokładzie.

Ale pod koniec lipca coś się wydarzyło: Centra Kontroli i Prewencji Chorób (BCCDC) przestały powiadamiać opinię publiczną o takich ekspozycjach, a ich ostatni tweet wskazywał na przyszłe ekspozycje na lot. 26 lipca.

Od tego czasu do listy narażenia na COVID-19 dodano 235 lotów (183 krajowych i 52 międzynarodowe).

Zapytany, dlaczego BCCDC przestało informować opinię publiczną o narażeniach lotniczych za pośrednictwem mediów społecznościowych, rzecznik prasowy CHEK News powiedział, że „przypadki narażenia na lot są nadal publikowane” na jego stronie internetowej.

Ten ruch ma miejsce w czasie, gdy strategia komunikacyjna rządu Kolumbii Brytyjskiej w sprawie COVID-19 wydaje się zmieniać, a urzędnicy ds. zdrowia nie organizują już regularnie zaplanowanych odpraw na żywo od końca czerwca.

Dr Eric Sitternbaum, profesor nadzwyczajny matematyki na Uniwersytecie Kolumbii Brytyjskiej, należy do grupy badaczy, którzy właśnie uruchomili nowy Dane modelowania COVID-19Powiedział, że pandemia wydaje się być w tej chwili niższym priorytetem dla władz hrabstwa.

„Byłoby naprawdę miło wiedzieć, że nadal myślą, że trwa pandemia. Niekoniecznie tak się czuje” – powiedział.

jeszcze: Horgan twierdzi, że Kolumbia Brytyjska jest tak samo przejrzysta jak gdziekolwiek w Ameryce Północnej dzięki swoim danym COVID-19, ale czy ma rację?

Kolumbia Brytyjska odnotowała ponad 8000 nowych przypadków od 26 lipca. I nie jest jasne, ile, jeśli w ogóle, przypadków jest związanych z podróżami lotniczymi, ponieważ hrabstwo rzadko ujawnia ten poziom szczegółowości.

Według dr Davida Fismana, profesora epidemiologii na Uniwersytecie w Toronto, wydaje się, że ryzyko zarażenia COVID-19 w samolocie jest mniejsze niż w innych miejscach publicznych, takich jak centra handlowe i sklepy spożywcze.

READ  Dlaczego rok 2021 był przełomowym momentem w jakości ekranu laptopa? ⋆Singh Wiadomości

„Samoloty nie wydają się być dużym miejscem rozprzestrzeniania się COVID-19, ponieważ mają… doskonałą wentylację, w tym filtry HEPA. W tym sensie znacznie mniej niebezpieczne niż centrum handlowe” – powiedział CHEK News w e-mailu.

podczas, modelowanie danych Niedawno opublikowane przez Cytrynbauma i współpracowników sugerują, że hrabstwo może odnotować wzrost liczby przypadków do 2000 dziennie, jeśli nie zostaną podjęte ograniczenia i inne środki.

„Jeśli wprowadzimy teraz środki, które są w połowie drogi między obecnymi a kwietniowymi, i będziemy mogli zwiększyć szczepienia, możemy sprawić, że więcej osób otrzyma pierwszą dawkę i drugą dawkę… możemy być w porządku, jeśli chodzi o ochronę system opieki zdrowotnej.”

Sittrenbaum powiedział, że chociaż rozumie, że rząd hrabstwa ma w tej chwili inne priorytety, powołując się na trwającą sytuację pożarów buszu, obawia się, że może nie obchodzić ich pandemia tak bardzo, jak powinni.

„Nie chcę kolejnego ognia na ich biurkach, żeby się tego nie spodziewali”.

[email protected]

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *