Aresztowanie Jonathana Majorsa obala reklamy rekrutacyjne armii amerykańskiej

Aresztowanie Jonathana Majorsa obala reklamy rekrutacyjne armii amerykańskiej

Waszyngton –

Aresztowanie aktora Jonathana Majorsa zniweczyło niedawno rozpoczętą przez armię amerykańską kampanię reklamową mającą na celu przywrócenie słabnącej liczby zaciągów do służby.

Majors, który według władz został aresztowany w sobotę w Nowym Jorku pod zarzutem uduszenia, napaści i nękania, był narratorem dwóch reklam w centrum szerszej kampanii medialnej rozpoczętej na początku turnieju koszykówki NCAA March Madness.

Dowódcy armii mieli nadzieję, że popularność gwiazdy „Creed III” i „Ant-Man and the Wasp: Quantumania” pomoże im dotrzeć do młodzieży.

Wojskowe Biuro ds. Marketingu Przedsiębiorstw powiedziało w niedzielnym oświadczeniu, że armia była świadoma aresztowania Majorów i była „głęboko zaniepokojona tymi zarzutami”. Dodała, że ​​chociaż Majors jest „niewinny, dopóki nie udowodni mu się winy, roztropność nakazuje wycofać nasze reklamy do czasu zakończenia dochodzenia w sprawie tych zarzutów”.

Nowojorska policja poinformowała, że ​​aktor był zamieszany w awanturę domową z 30-letnią kobietą. „Ofiara powiedziała policji, że została napadnięta” – powiedział rzecznik policji w oświadczeniu.

Adwokat Majorsa, Priya Choudhury, powiedziała w niedzielnym oświadczeniu, że istnieją dowody uniewinniające Majorsa i że aktor był „ofiarą kłótni z kobietą, którą znał”.

Reklamy armii, zatytułowane „Pokonywanie przeszkód” i „Napędzanie jutra”, są częścią planu ożywienia wojskowego motta „Bądź wszystkim, co możesz”. Rzucają światło na historię wojska i niektóre z wielu zawodów, które mogą wykonywać rekruci.

Hasło „Bądź wszystkim, kim możesz być” dominowało w jego reklamach rekrutacyjnych przez dwie dekady, począwszy od 1981 roku. Około dwuminutowy film poglądowy, udostępniony przed rozpoczęciem kampanii na początku marca, pokazywał żołnierzy wyskakujących z samolotów, pracujących na helikopterach. Tory przeszkód , nurkowanie i wspinaczka górska. „Wydobywamy to, co najlepsze z ludzi, którym służymy, ponieważ Ameryka wymaga niczego mniej” – powiedział lektor.

W najgorszym roku rekrutacyjnym armii we współczesnej historii, służba spadła o 25% poniżej celu rekrutacji 60 000 rekrutów w 2022 r. Nowe reklamy były kluczowym elementem kampanii armii mającej na celu znalezienie nowych, kreatywnych sposobów przyciągania rekrutów i zapewnienia usług ma wojska, których potrzebuje, aby pomóc w obronie narodu.

READ  Brian Goertz o Stephanie McMahon pytając go, dlaczego nie napisał promocji WWE dla Triple H

Minister armii Christine Wermut powiedziała, że ​​armia wyznaczyła sobie trudny cel na ten rok: ma na celu sprowadzenie 65 000 rekrutów, czyli o 20 000 więcej niż w 2022 r.

Luna Nunez

"Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *