Apple planuje atmosferę „salonu” dla swoich wersji demonstracyjnych Vision Pro

Apple planuje atmosferę „salonu” dla swoich wersji demonstracyjnych Vision Pro

Ten artykuł zawiera linki partnerskie; Jeśli klikniesz ten link i dokonasz zakupu, mogą otrzymać je firmy Digital Trends i Yahoo Inc Na prowizji.

Osoba nosząca zestaw słuchawkowy Apple Vision Pro.  Ich oczy widać z przodu urządzenia.

jabłko

W miarę jak Apple poczynił ostatnie przygotowania do premiery Vision Pro, która odbędzie się 2 lutego, pojawiło się więcej szczegółów na temat sposobu, w jaki firma planuje dostarczać gogle rzeczywistości mieszanej osobom odwiedzającym jej sklepy detaliczne.

Ponieważ Vision Pro jest najważniejszym produktem Apple od czasu premiery Apple Watch prawie dziesięć lat temu, technologiczny gigant nie pozostawia niczego przypadkowi. Pracownicy sklepów Apple Store w USA, gdzie Vision Pro zostanie wprowadzony na rynek jako pierwszy, przeszli specjalne szkolenie na temat zapewniania kupującym możliwie najlepszych wrażeń ze słuchawek prosto z zagranicy.

Chociaż odwiedzający sklep będą mogli wchodzić w interakcję z Vision Pro przy stołach ekspozycyjnych, zachęcamy do rezerwowania spotkań Indywidualny widok urządzenia Jak twierdzi zaufany przewodnik Apple, Mark Gurman, będą mogli go nosić i doświadczyć jego możliwości.

W swoim najnowszym biuletynie Vision On Udostępnione w niedzielęGorman twierdził, że około 50 największych sklepów Apple w USA otrzyma nową, wygodną część wypoczynkową na potrzeby sesji demonstracyjnych, co będzie próbą odtworzenia środowiska domowego, innymi słowy typowego środowiska, w którym najprawdopodobniej będzie używany Vision Pro. „Konfiguracja będzie obejmować parę krzeseł w kształcie półksiężyca ze sztucznej skóry, dzięki czemu wielu klientów będzie mogło jednocześnie usiąść i korzystać z urządzenia” – powiedział, dodając, że „na podłodze będzie również dywanik imitujący salon”.

W sklepach, w których Apple zdecyduje się na prostszą konfigurację, sesja demonstracyjna prawdopodobnie odbędzie się przy wyznaczonym stole z miejscami do siedzenia.

W wiadomość Gorman ujawnił w mediach społecznościowych po opublikowaniu swojego biuletynu więcej szczegółów na temat spodziewanej sprzedaży.

Powiedział, że klienci, którzy zamawiają Vision Pro przez Internet, a następnie przychodzą do sklepu, aby go odebrać, będą mieli trzy możliwości: albo zabrać urządzenie i wyjść; Przeglądaj wersję demonstracyjną w sklepie; Możesz też przejść indywidualną przymiarkę z pracownikiem, aby potwierdzić rozmiar i dopasowanie wybrane w momencie składania zamówienia.

READ  Apple Insider ujawnia nowy szok w wersji na iPhone'a

Jeśli klient po powrocie do domu i skonfigurowaniu nowego zestawu słuchawkowego Vision Pro okaże się, że nie pasuje, może wrócić do sklepu, aby rozwiązać problem.

Gorman opisuje opakowanie Vision Pro jako „gigantyczne – wielkości dwóch pudełek Mac Studio lub dużego pudełka po butach”, dodając, że kupujący otrzymają pamiątkową torbę na zakupy, podobną do tej, jaką zaprezentowano oryginalny iPhone w 2007 roku.

Warto zauważyć, że niektóre sklepy „oczekują niewielkiej dostępności pierwszego dnia w przypadku zamówień niezłożonych w przedsprzedaży”. Gorman twierdził, że początkowe zapasy Apple na weekendową premierę wynosiły około 80 000 sztuk i „wyprzedały się w ciągu pierwszej godziny składania zamówień w przedsprzedaży” w piątek.

Jednak Vision Pro kosztuje 3499 dolarów za pakiet podstawowy Można na niego wydać aż 4547 dolarów.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *