Alethea AI po raz pierwszy uruchomiła generatywną sztuczną inteligencję na blockchainie Polygon

Alethea AI po raz pierwszy uruchomiła generatywną sztuczną inteligencję na blockchainie Polygon

Sprawdź wszystkie sesje na żądanie z Summit Smart Security tutaj.


Alethea AI Współpracował z firmą blockchain żebrowany Aby wprowadzić moc generatywnej sztucznej inteligencji do niezamiennych tokenów o tematyce AI (NFT).

Umowa umożliwi łatwe wybijanie milionów inteligentnych monet w Polygon, rozwiązaniu do skalowania drugiej warstwy dla Ethereum.

Alethea AI I żebrowany Tworzenie pliku Kampania kolekcjonerska AI, która pozwala każdemu szybko tworzyć, trenować i wymieniać postacie AI jako NFT na Polygon. Alethea AI otrzymała środki rozwojowe od firmy Polygon na realizację projektu AI Characters.

„Od naszej ostatniej rozmowy różni się teraz tym, że ciało postaci jest tworzone na żądanie użytkownika” – powiedział Arif Khan, dyrektor generalny Alethea AI w wywiadzie dla GamesBeat. „A postać jest również generowana z chwili. Więc to jest jak pełny generator postaci, tylko z podpowiedzi. Wcześniej użytkownicy tworzyli postać, nadawali jej imię, nadawali jej nawyki, to i tamto. Do tej pory użytkownik wszedłby w policjanta i wygenerowałby wszystko”.

Stało się

Szczyt inteligentnych zabezpieczeń na żądanie

Dowiedz się o kluczowej roli sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w cyberbezpieczeństwie oraz o branżowych studiach przypadków. Oglądaj sesje na żądanie już dziś.

Obejrzyj tutaj

Alethea AI wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję do tworzenia awatarów.

Znaki AI są generowane przy użyciu niedawno uruchomionego systemu generacyjnego CharacterGPT Alethea AI, multimedialnego systemu zamiany tekstu na znak, który omija tradycyjne silniki zamiany tekstu na obraz, takie jak Dall-E 2 firmy Open AI czy model Stable Diffusion firmy Stability AI. Alethea AI pracuje nad technologią AI od prawie czterech lat.

CharacterGPT umożliwia użytkownikom tworzenie w pełni interaktywnych i inteligentnych postaci AI za pomocą pojedynczej linii podpowiedzi w języku naturalnym. Użytkownicy mogą generować darmowe postacie AI na niedawno uruchomionym protokole AI dApp mycharacter.ai, a następnie bić je jako NFT na Polygon. Generuje zarówno efekty wizualne, jak i „charakter”.

Aby to udowodnić, jeden zestaw zasobów AI od Sandeep Nailwal, współzałożyciela Polygon, jest teraz prezentowany na dApp mycharacter.ai, jako cyfrowy bliźniak tokena. Kolekcja AI Sandeepa jest wzorowana na jego pismach, publicznych wypowiedziach i wywiadach.

READ  Studio Vancouver wydaje nową, ekscytującą grę Minecraft

Może jednocześnie edukować miliony użytkowników na temat korzyści płynących z korzystania z ekosystemu blockchain firmy Polygon i dzielić się anegdotycznymi mądrościami na temat podróży przedsiębiorców w Nailwal. Khan powiedział, że w miarę jak coraz więcej użytkowników wchodzi w interakcję z cyfrowym bliźniakiem Nailwal, podstawowa sztuczna inteligencja staje się z czasem coraz inteligentniejsza.

W oświadczeniu Nailwal powiedział: „Generative AI rozwija się w szybkim tempie i może mieć ogromny wpływ na nasze życie w nadchodzących latach. Widziałem z pierwszej ręki, jak Alethea AI rozwinęła tę technologię w ciągu ostatnich kilku lat i dzięki ich Dzięki silnikowi CharacterGPT AI użytkownicy będą mogli tworzyć interaktywne postacie w ciągu kilku sekund. Cieszymy się, że możemy nadal wspierać Alethea, która opiera się na Polygonie, i wprowadzać moc i potencjał generatywnej sztucznej inteligencji do naszego kwitnącego ekosystemu”.

Kolekcjonerska sztuczna inteligencja Nailwal jest dostarczana ze zweryfikowanym dowodem własności w łańcuchu, przedstawionym jako złoty znacznik wyboru na interfejsie aplikacji dApp, który ma pokazać, że jego inteligencja i podobieństwo wygenerowane przez sztuczną inteligencję zostały stworzone za jego zgodą.

AI Collectible znajduje się w portfolio Nailwal Web3 na Polygon, którego jest właścicielem i kontroluje. Biorąc pod uwagę uzasadnioną krytykę, jaką firmy zajmujące się generatywną sztuczną inteligencją otrzymują za trenowanie swoich modeli na zbiorach danych bez wyraźnej zgody ich użytkowników, certyfikowany cyfrowy bliźniak Sandeep Nailwal jest pierwszym, który Alethea AI i jej partnerzy uruchomili na protokole AI: zastrzeżony i zastrzeżona warstwa dla generatywnej sztucznej inteligencji, która stała się teraz dostępna w Polygon.

„Gynthetic AI potrzebuje szkieletu praw własności cyfrowej, aby nie tylko zapewnić użytkownikom możliwość ożywienia ich wyobraźni, ale także posiadania własnych dzieł” — powiedział w oświadczeniu Ahmed Matiana, dyrektor operacyjny Alethea AI. Dzięki CharacterGPT użytkownicy mogą teraz twórz interaktywne i inteligentne postacie, które mogą służyć jako towarzysze AI, cyfrowe przewodniki lub NPC w grach. Wprowadzając na Polygon, umożliwiamy teraz tym użytkownikom nie tylko tworzenie postaci do celów szkolenia silników AI, ale także ich posiadanie jako przedmioty kolekcjonerskie AI w ich portfelach. Wierzymy, że wielosystemowe media, takie jak CharacterGPT, zwiastują kambryjską eksplozję osobowości i tworzenia własności intelektualnej, napędzaną przez zdecentralizowany model własności i zarządzania”.

READ  Google Chrome 117 poinformuje Cię, jeśli zainstalowałeś złośliwe rozszerzenia

Każda postać AI stworzona na CharacterGPT jest w pełni kompatybilna z niedawno opublikowanymi inteligentnymi kontraktami protokołu AI na Polygon. Alethea AI wierzy, że protokół AI będzie bazową tkanką łączną, która umożliwi NFT „życie” jako interaktywne zasoby medialne, z cechami osobowości w łańcuchu, interoperacyjnością między różnymi dApps, solidnymi możliwościami generatywnymi, a w przypadku Digital Bliźnięta: międzyłańcuchowa weryfikacja zgody.

Khan powiedział, że rodzaj przedmiotów kolekcjonerskich AI, które można tworzyć w Polygon za pomocą systemu CharacterGPT AI firmy Alethea AI, jest nieograniczony. Gwiazdy mogą zdecydować się na tworzenie autoryzowanych cyfrowych bliźniaków do interakcji z fanami w skalowalny sposób, właściciele własności intelektualnej mogą tworzyć licencjonowane interaktywne postacie, które będą służyć jako cyfrowi towarzysze dla swoich fanów, użytkownicy mogą tworzyć asystentów podobnych do Siri lub Alexy, których można wdrażać w ich domy, a muzea i instytucje kulturalne mogą ożywić postacie historyczne, aby wchodzić w interakcje w czasie rzeczywistym z gośćmi, a środowiska gier mogą szybko spopularyzować NPC do interakcji i wykonywania zadań z użytkownikami, zwiększając zaangażowanie i retencję. środowiska gier.

Zastosowania generatora znaków Alethea AI.

Alethea AI ma siedzibę w Singapurze, ale większość z jej 70 pracowników jest rozproszona po całym świecie. Do tej pory firma zebrała 32 miliony dolarów.

Khan powiedział, że Alethea AI wyszkoliła już swój duży model językowy z użytkownikami poprzez szkolenie grupowe, które firma przeprowadziła w zeszłym roku ze swoją społecznością i technologią OpenAI. W tym sensie wiele jej odpowiedzi zostało poprawionych w celu uzyskania większej dokładności. Teraz użytkownicy mogą łatwo tworzyć i tworzyć własne postacie AI, aby ustalić własność postaci. Khan powiedział, że koszty mennicze i środowiskowe zmniejszyły się z czasem dzięki niedawnym dowodom Ethereum na zmiany stawek i wzrost transakcji.

„Koło zamachowe stało się silniejsze” – powiedział – „i stworzyliśmy bardzo silną warstwę wywiadowczą”. „Zebraliśmy 15 milionów wywołań API, wykorzystaliśmy 118 milionów tokenów API i zebraliśmy około pół miliona zestawów danych w celu rozszerzenia zestawów danych konwersacyjnych. Teraz programiści i twórcy mogą budować na tej warstwie inteligencji, którą nazywamy CharacterGPT.”

READ  Google Pixel Fold, pierwszy składany telefon firmy, zostanie wprowadzony na rynek w czerwcu

Teraz twórca postaci może stworzyć nową postać w około minutę. Następnie możesz rozpocząć rozmowę na czacie z postacią, a następnie spróbować użyć jej do różnych rzeczy, od awatarów gier po chatboty online. Khan pokazał mi w demo, jakie to łatwe.

„Widziałem, jak łatwy jest ten proces, a to oznacza, że ​​twórcom i konsumentom będzie znacznie łatwiej tworzyć wszelkiego rodzaju aplikacje, niezależnie od tego, czy jest to towarzysz, trener czy postać w metaverse” – powiedział Khan .

Możesz na przykład zagrać w szachy z wirtualną postacią z Alana Turinga. Dla Khana była to długa podróż, aby się tu dostać. Stworzenie pierwszej postaci AI, Alice, zajęło około roku. Potem zajęło mi około sześciu miesięcy, aby stać się w tym lepszym. Teraz zajmuje to minutę.

„Zdemokratyzowaliśmy tworzenie postaci i mamy ogromny zakres i niesamowitą szybkość” – powiedział. „Podobnie jak generowanie artykułów, zostało to do pewnego stopnia zdemokratyzowane przez GPT Chada. To jest krzywa wykładnicza.”

GryBeat Creed Opisując branżę gier, „gdzie pasja spotyka się z biznesem”. Co to znaczy? Chcemy Ci powiedzieć, jak ważne są dla Ciebie wiadomości — nie tylko jako decydenta w studiu gier, ale także jako fan gier. Niezależnie od tego, czy czytasz nasze artykuły, słuchasz naszych podcastów, czy oglądasz nasze filmy, GamesBeat pomoże Ci poznać branżę i czerpać z niej przyjemność. Odkryj nasze briefingi.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *