Air Canada przeprasza za wydalenie pasażerów w związku ze skargami dotyczącymi zabrudzonych wymiocinami siedzeń

Air Canada przeprasza za wydalenie pasażerów w związku ze skargami dotyczącymi zabrudzonych wymiocinami siedzeń

Linie Air Canada przeprosiły dwóch pasażerów, którzy zostali eskortowani z samolotu przez ochronę po tym, jak zaprotestowali, twierdząc, że ich siedzenia są zabrudzone wymiocinami.

Linie lotnicze oświadczyły we wtorek, że pasażerowie „wyraźnie nie otrzymali takiego poziomu opieki, na jaką zasługiwali”.

Incydent, który miał miejsce 26 sierpnia na pokładzie samolotu z Las Vegas do Montrealu, został szczegółowo opisany przez inną pasażerkę, Susan Benson z Nowego Brunszwiku, która powiedziała, że ​​stała w kolejce za dwiema kobietami i mężczyzną.

„Poczuliśmy trochę nieprzyjemny zapach, ale na początku nie wiedzieliśmy, w czym tkwi problem” – napisał Benson na Facebooku trzy dni później. „Linie Air Canada próbowały szybko posprzątać przed wejściem na pokład, ale najwyraźniej nie były w stanie przeprowadzić dokładnego sprzątania”.

Benson powiedział, że pracownicy spryskali obszar perfumami, aby zamaskować zapach. Pasażerowie przydzieleni do tych miejsc powiedzieli stewardowi, że siedzenie i pas bezpieczeństwa były mokre i nadal widzieli wymioty. Stewardesa i kierownik lotu powiedzieli im, że samolot jest pełny i powinni po prostu tam siedzieć.

Kobiety próbowały użyć koców i chusteczek, aby się ustabilizować, gdy pojawił się jeden z pilotów – napisał Benson. Powiedziała, że ​​pilot powiedział kobietom w drodze do Wiednia, że ​​mogą wyjechać i zarezerwować nowy lot na własny koszt „w przeciwnym razie zostaną wyprowadzone z samolotu przez ochronę i umieszczone na liście lotów objętych zakazem lotów!”

Benson powiedziała, że ​​pilot oskarżył obie kobiety o niegrzeczne zachowanie wobec stewardesy, czemu ta sprzeciwiła się, mówiąc: „Były zdenerwowane i stanowcze, ale nie niegrzeczne!”

Następnie ochrona eskortowała kobiety z samolotu.

Na pytanie, czy kwestionuje którekolwiek konto Bensona, Air Canada nie odpowiedziało.

Linia Air Canada oświadczyła w swoim oświadczeniu, że we wtorek nadal analizowała tę sprawę i skontaktowała się z pasażerami, „ponieważ w tym przypadku nasze procedury operacyjne nie były odpowiednio przestrzegane”. Obejmuje to przeproszenie tych klientów, ponieważ jest jasne, że nie otrzymali oni takiego poziomu opieki, na jaki zasługiwali, oraz rozwianie ich obaw.

READ  Aktywista inwestor Blackwill wzywa Peloton do zwolnienia prezesa i zbadania sprzedaży

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *