Rogers zastępuje dyrektora ds. technologii w związku z ogólnokrajową przerwą w dostawie prądu

Komunikacja Rogersa RCI-B Firma Ma nowego dyrektora ds. technologii, weterana dyrektora ds. komunikacji, Rona McKenzie, po ogólnokrajowej awarii na początku tego miesiąca, która skłoniła firmę do dokonania obiecujących zmian i inwestycji w celu zapewnienia niezawodności sieci.

Największy operator telefonii komórkowej w Kanadzie przekazał McKenzie odpowiedzialność za systemy obsługujące 12 milionów klientów po długotrwałym wyłączeniu usług bezprzewodowych i internetowych w całym kraju, które miało miejsce 8 lipca, rozgniewało to klientów, skłoniło rząd i stworzył nowe wyzwania regulacyjne dla Rogersa 26 USD. Przejęcie 1 miliarda Shaw Communications Inc.

W liście otwartym do klientów w zeszłym tygodniu dyrektor generalny Rogers, Tony Staveri, przeprosił za przerwę i powiedział: „Masz moje osobiste zobowiązanie, że Rogers dokona wszelkich niezbędnych zmian i inwestycji, aby zapewnić, że to się nie powtórzy”.

Rzecznik firmy powiedział w oświadczeniu, że „Rogers może potwierdzić, że Jorge Fernandez ustąpi ze stanowiska dyrektora ds. technologii i informacji. Ze skutkiem natychmiastowym Ron McKenzie został dyrektorem ds. technologii i informacji”.

Pan Fernandez dołączył do Rogers nieco ponad cztery lata temu z Vodafone Group plc, gdzie był dyrektorem ds. technologii w oddziale w Wielkiej Brytanii.

Awaria z 8 lipca, która, jak twierdzi firma, została spowodowana aktualizacją konserwacyjną, jest drugą poważną awarią dotykającą klientów Rogers w ciągu nieco ponad roku. W kwietniu 2021 r. usługi bezprzewodowe firmy spadły w całym kraju. Fernandez powiedział wówczas, że awaria usługi w 2021 r. była spowodowana aktualizacją oprogramowania przez dostawcę Rogers Ericsson, która spowodowała odłączenie urządzeń od sieci.

W środę wieczorem Rogers poinformował zespół kierowniczy na swojej stronie internetowej i wymienił pana McKenzie na stanowisko Chief Technology and Information Officer. Jest byłym prezesem Rogers for Business, oddziału świadczącego usługi internetowe i bezprzewodowe klientom korporacyjnym.

Pan McKenzie dołączył do zespołu technologicznego Rogersa trzy lata temu i kierował projektami transformacji technologicznej firmy podczas pandemii. Ma trzy dekady doświadczenia w dziedzinie komunikacji.

READ  Dlaczego wyżsi urzędnicy naftowi opróżniają akcje o wartości milionów dolarów?

Przed wylądowaniem w firmie z siedzibą w Toronto pan McKenzie spędził 10 lat w zespole wykonawczym Shawa, w tym jako Chief Communications Operations Officer w Calgary. Jest absolwentem inżynierii elektrycznej na Uniwersytecie w Toronto i uczestniczył w programach szkoleniowych z zakresu zarządzania komunikacją na Uniwersytecie Harvarda.

Twój czas jest cenny. Otrzymuj nasz biuletyn nagłówków biznesowych z łatwością dostarczany do Twojej skrzynki odbiorczej rano lub wieczorem. Zarejestruj się dziś.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top