Wewnątrz decyzji NHL o umieszczeniu reklam na koszulkach

NHL pozwoli drużynom sprzedawać reklamy na swoich koszulkach od sezonu 2022-23. Środek został zatwierdzony przez Radę Gubernatorów, a zespoły prowadzą już wstępne rozmowy z potencjalnymi sponsorami.

Stwierdzenie, że te zespoły ślinią się nad potencjalnymi przychodami generowanymi przez reklamy, jest niedopowiedzeniem.

„To dla nas zmiana sytuacji finansowej” – powiedział w tym tygodniu ESPN David Morehouse, prezes Pittsburgh Penguins.

Drużyny NHL postrzegają umieszczanie reklam na swoich zawodnikach jako coś, co ma potencjalną opłacalność w rywalizacji z rocznymi opłatami za prawa do nazwy aren.

„Szczerze wierzymy, że kompleksowy program jest wart setki milionów dolarów rocznie. To duże” – powiedział Keith Wachel, dyrektor ds. biznesu i wiceprezes wykonawczy NHL.

Ale fani już zastanawiają się, czy koszt nie jest zbyt wysoki. Kurtki NHL zawsze były uważane za święte. Pomysł reklamy – wraz z reklamą producenta sprzętu – zamazywania klasycznego wyglądu kurtki Montreal Canadiens jest dla wielu bluźnierczy. Możemy kojarzyć Boston Bruins z konkretnym łańcuchem ciast i kawiarni, ale nie musimy patrzeć, jak ich logo odwraca wzrok od rzeczniczki „B”.

„Wiemy, że gra jest święta”, powiedział Wachel. „Wierzymy, że mamy najlepsze koszulki w tym sporcie. Jesteśmy bardzo ostrożni, kiedy robimy te rzeczy”.

Oto wgląd w to, jak NHL zaczął sprzedawać reklamy swoich kurtek, począwszy od 2022-23. Zagłębiamy się we wszystkie przepisy, które wprowadza liga – takie jak sponsorzy, które zespoły mogą lub nie mogą akceptować reklam – w nadziei na rozwianie obaw, które usłyszałem po tej decyzji.

READ  Wskazówka: umowa z Calgary Circuit wynosi 1,22 miliarda dolarów

Tabitha Montgomery

„Nieuleczalny badacz twittera. Amatorski adwokat mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany guru muzyki. Becon ćpuna. Skłonny do napadów apatii”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *