Unreal Engine 4.27 wydany z najnowszymi narzędziami VFX w aparacie

Unreal Engine 4.27 został wydany dzisiaj z najnowszym zestawem narzędzi VFX w aparacie i innymi domyślnymi funkcjami produkcyjnymi w obfitości. Ta nowa wersja współpracuje z nowym edytorem konfiguracji 3D, funkcjami nDisplay na nowo zorganizowanymi w jednego głównego aktora nDisplay oraz funkcjami zaprojektowanymi tak, aby praca z nDisplay była niezwykle łatwa i wydajna.

Ta wersja reklam Unreal Engine obsługuje wiele procesorów graficznych, dzięki czemu można efektywnie skalować nDisplay. Unreal Engine 4.27 dodaje również obsługę OpenColorIO do nDisplay. Zobaczysz także ulepszenia systemu kamer wirtualnych (przeprojektowany interfejs użytkownika, dodana edycja dla wielu użytkowników). To uaktualnienie obejmuje możliwość pracy z nową aplikacją iOS Live Link Vcam w celu stworzenia kamery wirtualnej.

Aby w pełni wykorzystać najnowszą aktualizację, dostępny jest plik Test produkcji silników ICVFX Unreal Dostępne do bezpłatnego pobrania. Jest to test produkcyjny VFX w aparacie i dopóki korzystasz już z Unreal Engine 4.27, powinien on działać od razu.

Powyżej znajdziecie kilka najciekawszych momentów Unreal Engine 4.27 autorstwa ludzi z Epic Games. Jest to znane jako Unreal Engine 4.27 Sizzle Reel. Jeśli chcesz bardziej szczegółowo zapoznać się z funkcjami dostępnymi w tej aktualizacji, obejrzyj poniższy film. Znajdziesz tam wszelkiego rodzaju powody, dla których warto kliknąć przycisk aktualizacji.

Inne funkcje zawarte w tej kompilacji obejmują „znacznie szybsze wypalanie optyczne”, ulepszenia GPU Lightmass, aktualizację Path Tracer, aby „ułatwić końcowe oszałamiające renderowanie pikseli” oraz dodanie kilku ścieżek do „mniejszego, szybszego i lepsze gry” Dzięki uprzejmości grupy The RAD Game Tools, do której dołączyła firma Epic. Obejmuje to pakiet Ooodle Compression Suite i kodek Blink Video, które są teraz wbudowane w silnik Unreal Engine.

Ta aktualizacja dodaje warstwy stereo, ekrany powitalne, zapytania o granice przestrzeni Playspace, wizualizację kontrolera ruchu i nie tylko do wtyczki OpenXR dla VR i AR. Modele VR i AR zostały przeprojektowane z „więcej wbudowanych funkcji, łatwiejsza konfiguracja”. Pełen Informacje o wydaniu Najnowsze aktualizacje są również dostępne na stronie głównej Unreal Engine Release Notes.

READ  Facebook przeprasza za oznaczenie filmu czarnych mężczyzn jako naczelnych

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top