Molson Coors powraca na Super Bowl po ponad 30-letniej przerwie

Molson Coors powraca na Super Bowl po ponad 30-letniej przerwie

Butelki piwa Molson Golden i Coors Light zostały sfotografowane w pubie Asylum w Nowym Jorku.

Andrzej Harrier | Bloomberg | Obrazy Getty

Napój Molson Kors Powróci do Super Bowl w przyszłym roku, po raz pierwszy od ponad 30 lat podczas wielkiego meczu.

Ten ruch następuje po silnej konkurencji Anheuser-Busch InBev W czerwcu ogłosił, że kończy 33-letnią umowę z NFL, dzięki której jest wyłącznym reklamodawcą napojów alkoholowych podczas Super Bowl. Firma nadal planuje wyświetlanie reklam podczas gry w tym roku.

Od 1989 roku AB Transakcja NFL InBev spowodowała zamknięcie innych browarów. W 2021 r. piwny gigant trafił na pierwsze strony gazet, gdy Rezygnacja z reklam Budweisera podczas gry, zamiast przeznaczać te pieniądze na marketing w celu podniesienia świadomości na temat szczepionki przeciw Covid. Jej reklamy sprawiły, że konie Clydesdale firmy Budweiser stały się kultowe, wprowadzając świat do „Whassup?” nawet Wywołał pozew MillerCoors w 2019 roku.

„W momencie, gdy usłyszeliśmy, że osobliwość nie ma już naszej szansy, pomyśleliśmy:„ Tak, jesteśmy w grze ”- powiedziała Michelle Saint-Jacques, dyrektor ds. Marketingu w Molson Coors.

Firma planuje uruchomić tylko jeden 30-sekundowy spot podczas meczu. Ale Saint-Jacques powiedział, że Molson Coors chce stworzyć niezapomnianą reklamę, która przebije się przez hałas.

Super Bowl zapewni firmie ogólnokrajową scenę do zaprezentowania swojej transformacji. Molson Coors rozszerzył swoją ofertę poza tylko piwo, dodając do swojego portfolio napoje gazowane, whisky i napoje energetyczne. W 2021 Po raz pierwszy odnotowanie rocznego wzrostu sprzedaży za ponad dekadę.

„W ciągu ostatnich trzech lat bardzo się zmieniliśmy, nie tylko nazwa naszej firmy, z „browarnictwa” na „napoje”, ale także sposób, w jaki ogólnie podchodzimy do marketingu i budowania marki” – powiedział Saint-Jacques.

Na przykład firma starała się rozróżnić dwa rodzaje piwa jasnego: Miller Lite i Coors Light.

READ  Zmniejsza się biurokracja w przypadku akcji spółek technologicznych; Wzrost gazu ziemnego: rynki opakowane

Z boku podczas poprzednich Super Bowls Molson Coors starali się zaimponować wszystkim. Poprzednie kampanie marketingowe przejęły marki AB InBev, takie jak zachęcanie konsumentów do wpisywania najdłuższego na świecie adresu URL, aby spalić jednokaloryczną różnicę między Miller Lite i Michelob Ultra. Na tegorocznym Super Bowl Miller Lite otworzył bar w metawersie, rozpowszechniając informacje w mediach społecznościowych.

Wraz z upadkiem monopolu AB InBev zastanawiają się inne firmy alkoholowe Heineken A Diageooficjalny sponsor NFL Spirits, będzie miał również możliwość reklamowania swoich napojów na żywo podczas wielkiego meczu.

W 2022 roku reklamy Super Bowl zostały wycenione na ponad 7 milionów dolarów w 30-sekundowym spocie podczas gry. Reklamodawcy są gotowi zapłacić duże pieniądze za szansę na sprzedaż swoich produktów ogromnej liczbie odbiorców gry. National Football League podała, że ​​tegoroczny mecz o mistrzostwo obejrzało w sumie 208 milionów widzów.

AB InBev nie jest jedynym gigantem napojów, który zakończył ekskluzywną umowę z NFL. PepsiCo W maju ogłosił, że po dziesięciu latach nie będzie już sponsorował pokazu przerwy w grze. Nie ogłoszono nowego sponsora.

Poprawka: W 2021 roku wszystkie marki AB InBev oprócz Budweisera wyświetlały reklamy podczas Super Bowl. Poprzednia wersja popełniła błąd w ogłoszeniu firmy podczas gry w 2021 roku.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *