Kierownictwo Shopify ogłasza plany zakupu akcji

Kierownictwo Shopify ogłasza plany zakupu akcji

W zeszłym tygodniu Shopify odnotował najwolniejszy kwartalny wzrost od siedmiu lat, zwiększając globalną trajektorię firm e-commerce i pogłębiając obawy o spadające wydatki konsumentów.Justin Tang / Kanadyjska prasa

Kierownictwo Shopify Inc. Sklep- T Mówią, że zniszczone akcje firmy to zakup i gdzieś inwestują swoje pieniądze.

W serii tweetów w środę kilku dyrektorów Shopify powiedziało, że kupują akcje, aby pokazać swoje zaufanie do firmy. Opisali spadek cen akcji spółki jako przypadek obrotu rynkowego, ponieważ inwestorzy uciekają od akcji spółek technologicznych.

Założyciel i dyrektor generalny Tobias Lutke oświadczył, że złożył zamówienie na 10 milionów dolarów w akcjach Shopify. „Czas budować” – napisał na Twitterze.

Środowe tweety są rzadkim wydarzeniem dla Shopify i wskazują na wyraźną zmianę tonu komunikacji ze strony jej liderów. Firma e-commerce z Ottawy zachowała kulturę niekomentowania aktywności na rynku. Kiedyś dumą było to, że kierownicy Shopify nie mówili publicznie o jej powstaniu w tamtym czasie Zaangażowany.

Kaz Nejatian, wiceprezes ds. usług handlowych w Shopify, powiedział, że w środę rozmawiał ze swoim zespołem „po raz pierwszy” na temat ceny akcji. „Zlikwidowałem część portfela mojej rodziny i kupiłem dużą ilość SKLEPU w dolarach amerykańskich” – pan Ngatian ćwierkanieudostępnia zrzut ekranu notatki, którą wysłał do swojego zespołu.

W swojej notatce pan Ngatian określił analityków jako „dobierających akcje” i powiedział swojemu zespołowi, że mogą udowodnić, że się mylą. „Kiedy każdy szuka nagrody w postaci bezpieczeństwa, my szukamy nagrody w służeniu innym i podejmowaniu ryzyka. I każdego roku stajemy się coraz lepsi w podejmowaniu większego ryzyka i służeniu większej liczbie ludzi” – napisał.

Cena akcji Shopify spadła o prawie 80 procent od szczytu pod koniec 2021 r. Dwa lata temu akcje Shopify były notowane na giełdzie w Toronto po około 500 USD za akcję. Jego cena wzrosła ponad czterokrotnie, osiągając rekordowo wysoki poziom 2 228,73 USD pod koniec ubiegłego roku, zanim osiągnęła najniższy poziom. Akcje zamknęły się w środę na poziomie 414,41 USD, co oznacza spadek o ponad pięć procent od wtorku.

READ  Pierwsze spojrzenie: Giant aktualizuje swoją podstawową wersję z pełnym zawieszeniem

Shopify, Square wśród firm, które mają nadzieję złagodzić spowolnienie w handlu elektronicznym, pożyczając pieniądze handlowcom

Maverix prowadzi umowę o wartości 83,5 miliona dolarów w Shopify Merchant Agora pomimo porażki e-commerce

W zeszłym tygodniu Shopify odnotował najwolniejszy kwartalny wzrost od siedmiu lat, zwiększając globalną trajektorię firm e-commerce i pogłębiając obawy o spadające wydatki konsumentów. Wyniki te nie spełniły oczekiwań analityków pod wieloma względami – w tym zarobków, przychodów i ogólnej wielkości sprzedaży.

Harley Finkelstein, prezes firmy ćwierkanie W środę „wkładał moje pieniądze tam, gdzie są moje usta i kupował więcej akcji Shopify”. Według Electronic Insider Disclosure System lub SEDI, który dostarcza danych na temat głównych akcjonariuszy spółek publicznych, pan Finkelstein nie dokonał żadnych przejęć Shopify na rynku publicznym przed tym tygodniem.

Finkelstein kupił we wtorek 2959 akcji wtórnych po 337,86 USD za akcję. Dane z SEDI pokazują, że wcześniej pan Finkelstein posiadał tylko 94 akcje Shopify, zazwyczaj korzystając z opcji, a następnie sprzedając akcje bazowe. Prokurator generalny Jessica Hertz również kupiła we wtorek 147 akcji, ale wcześniej nie posiadała żadnych akcji (nie wliczając ograniczonych jednostek akcyjnych).

Również we wtorek pan Lutke kupił 29 617 akcji, a Toby Shannan, dyrektor operacyjny Shopify, kupił 2959 akcji – obie po 337,86 USD za akcję.

W niedzielę dyrektor generalny firmy publicznie wyraził frustrację związaną z modelowaniem analitycznym, które według niego jest niewiarygodne. „Czy jest miejsce, w którym analitycy finansowi śledzą dzienniki? Ludzie wydają się zwracać na nie uwagę, ale czy są pociągani do odpowiedzialności? „Pan Lutke napisał na Twitterze do swoich ponad 250 000 obserwujących.

„Oczekiwania analityków, że firma X,Y przewyższa wyniki” to po prostu inne sformułowanie niż „niedokładne przewidzenie firmy X,Y przez analityków” – napisał Lutke. „Zwłaszcza, gdy często powodują to czynniki makroekonomiczne. Pływy są czymś w rodzaju podnoszenia łodzi. Wygląda na to, że analitycy naprawdę powinni umieścić to w swoich modelach. „

READ  Ostateczny termin upływa dziś wieczorem w przypadku loterii „Ultimate Dream Home” organizowanej przez Kanadyjskie Stowarzyszenie Osób Niedosłyszących

Dan Romanoff, starszy analityk ds. handlu elektronicznego i firm programistycznych w Morningstar Inc. Z siedzibą w Chicago, nierozmawianie publicznie o cenie akcji ich firmy jest zwykle „najlepszą praktyką” dla kadry kierowniczej, ale widzi, jak pozytywne przesłanie od pana Lutke, aby „nieco zmobilizować siły”, może być korzystne dla Shopify.

„Mam na myśli to z szacunkiem i bardziej w sposób komplementarny, ale nie jest jasne, czy rozumie rolę analityka strony sprzedającej” – powiedział Romanow w środę Lutke.

„Kilka dni temu widziałem, jak Toby komentuje społeczność analityków, a moją mentalną reakcją na nie było to, że SHOP nie zapewnia wskazówek, co nie pomaga. Nikt nie rozumie biznesu bardziej niż on, więc jego przemyślenia na temat co w kolejnym kwartale i roku pomoże skalibrować oczekiwania inwestorów” .

Z raportami Seana Silkoffa

Twój czas jest cenny. Otrzymuj nasz biuletyn z najlepszymi nagłówkami biznesowymi z łatwością dostarczany do Twojej skrzynki odbiorczej rano lub wieczorem. Zarejestruj się dziś.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *