Znane LA uruchamia kapsułę „Space Jam”.

Znane LA uruchamia kapsułę „Space Jam”.

Słynny streetwear Johna Deana z Los Angeles, który ma Współpracował z aktywistką Angelą Davis, Fundacja Rodziny LeBrona Jamesa Chris Brown, między innymi, składa hołd klasycznemu „Kosmicznemu meczowi” z 1996 roku, wprowadzając w ten piątek swoją najnowszą kolekcję kapsułek.

Z okazji stulecia istnienia Warner Bros. Dean zaprojektuje kolekcję, która obejmuje koszule w stylu vintage, moherowe swetry, T-shirty, swetry rozpinane, kamizelki, kamizelki dla mechaników, spodnie z zatrzaskami i nie tylko, w cenie od 42 do 200 USD, z postaciami z Marvina, Loli, Królika Bugsa, Looney Tunes , Toon Squad i Potwory.

Więcej z WWD

„Kosmiczny mecz był filmem pokoleniowym dla mnie i większości moich kumpli”, powiedział Dean w e-mailu. „Połączył nasze ulubione kreskówki z najsłynniejszym koszykarzem na świecie. Kulturowo Michael Jordan był najlepszym koszykarzem, miał najlepsze tenisówki i mógł poprzeć wszystko, co powiedział. Wszyscy chcieliśmy być jak MJ.”

Kapsuła pojawia się latem, kiedy nostalgia jest wszechobecna, od Barbie zmierzającej na ekrany kin, po McDonald’s, który wydaje klasyczną grę wideo w ramach powrotu Grimace.

„Nostalgia za „Kosmicznym meczem” nigdy nie zniknie” — powiedział Dean. „Myślę, że lata 90. były wyjątkowym okresem w popkulturze z wielu powodów — miałeś kultowe postacie, które były równie popularne jak prezydent. Gigantyczne firmy, takie jak Nike, wykorzystały okazję, by sprawić, że ludzie wyglądają na potężniejszych. To, co sprawiło, że „Kosmiczny mecz” stał się klasykiem, to fakt, że MJ nie robił wiele poza koszykówką, więc zobaczenie go jako partnera Looney Tunes było receptą na sukces”.

Znany z LA x Space Jam

Znany z LA x Space Jam

Dean był w szkole średniej w Akron w stanie Ohio, kiedy założył firmę zajmującą się odsprzedażą odzieży, która przekształciła się w firmę celebrytów. „Kiedy zdecydowałem się wypuścić koszulki, było to niesamowite”, powiedział Cleveland.com w 2019 roku o tym, jak styl rozprzestrzenił się wśród absolwentów z 2011 roku. „Zdjęcie z klasy licealnej przedstawia od 10 do 20 osób w T-shirtach”.

READ  Podróżuj w kosmos w największej na świecie wirtualnej rzeczywistości w Montrealu

Kontynuując budowanie marki na studiach, w 2013 roku przeniósł się do Los Angeles i zwrócił na siebie uwagę celebrytów, wysyłając koszulkę Chrisowi Brownowi, który nosił ją na okładce magazynu Nylon. Od tego czasu Tyga, Nicki Minaj, Jacksona Browna Nosiło go wiele znanych celebrytów, których misją jest wzmacnianie czarnych głosów. Dean współpracował z wieloma postaciami kultury, w tym z LeBronem Jamesem, który chodził do tej samej szkoły średniej w Akron, oraz z Chris Brown na planie Metaverse.

„Lubimy rozmawiać o naszej kulturze poprzez sławnych ludzi. Michael Jordan był naszą kulturą. Reprezentował nas, był najlepszy w historii. Połączenie tego z nostalgią za Looney Tunes sprawiło, że był to łatwy wybór. Jam” z perspektywy celebryty, używając postaci, które kochałem od dziecka”.

Kolekcja będzie sprzedawana na popularnej stronie internetowej, w Sachs, Nordstrom, Cncpts i Unknwn.

Znany z LA x Space Jam

Znany z LA x Space Jam

Lepsze WWD

Kliknij tutaj, aby przeczytać cały artykuł.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *